@dithje hoe was het bij de huisarts?? Mn neefje zit op ditmoment ook int ziekenhuis, in afwachting of hij moet blijven of mee naarhuismag, gaan een longfoto maken arm kind. @goldy, haha sorry wat een boef!! Djesslyn geeft sinds van de week aan als ze gepoept heeft ofnet daarvoor dus denk ook maar s een potje proberen
bubsie: daarom vind ik het ook raar als ze je laten doorlopen... maja, je hebt mensen en je hebt mensen he ... hoop maar dat de vk mee wil werken... en sterkte met je neefje!!! dithje: beterschap met de kleine!!! Goldy: kan best met de potjestraining te maken hebben hoor. Dat hij het nog eng vindt om op het potje te poepen en het dan maar ophoudt tot hij niet meer op het potje zit ofzo... hier: mijn ouders en zusje zijn hier. Roger en papa zijn nu de nieuwe kamer van Joshua aan het afbreken... dan kunnen ze (zodra het weer beter wordt) gelijk aan het dak gaan beginnen... Zometeen ff broodjes halen bij de subway... tot later!!!!
De huisarts kan gelukkig niets vinden. Longen en oortjes schoon. Arme vent heeft dus waarschijnlijk een nare griep te pakken. Het spugen is overgegaan in diarree en alles wat hij eet (als hij al wil eten) komt er meteen weer uit. Heb nauwelijks meer schone kleren voor hem laat staan beddengoed....
och germ Dithje, wel fijn dat hij niks "erngstigs" heeft, maar wel balen dat die griep zo heftig is... beterschap!!!!
ooh dithje,beterschap voor je kleine man *knuf* @bubsie ik denk aan je meis! sterkte met de allerlaatste loodjes *knuf*
Dithje beterschap! Arm manneke!! Bubsie hopelijk begint t snel! Wat betreft poepen op t potje zou ik even wachten, ja erop zetten kan altijd maar nu met de kleine er bijna maak je t jezelf wel moeilijk dan! Plus dat je grote kans hebt op terugval als de kleine er is. Haha goldy moet zeggen dat ik t fanatiek vindt hoor zo met t potje maar ik verschil wat van mening denk ik! Je bent nu bijna half jaar verder en bent op zich weinig verder, dan zeg ik op m'n beurt dan is hij er nog niet aan toe! Er is niets mis met wennen aan het potje hoor, zo bedoel ik het niet! Maar Als ze er aan toe zijn dan kun je veel sneller! Jildou was 2 jaar en 3 maanden dat ze s nachts droog was (ja die deed t andersom) en toen heb ik de luiers afgeschaft en klaar was het! In de zomer zijn we ook bezig geweest toen maar voelde ze het nog nIet goed genoeg, veel ongelukjes, dus zijn we gestopt, ja wel gewoon blijven oefenen hoor maar gewoon de tijd ervoor gegeven! In febr viel toen het kwartje wel!
@ lae, nou eng denk ik niet, want hij poept al een tijdje erop maar laatste anderhalve week niet meer zo goed. @ dithje, arme Luca! Hopelijk is hij snel weer wat opgeknapt! @ sam, Weinig verder wil ik niet zeggen maar ik snap je punt.. En het is ook niet dat hij nu meteen zindelijk MOET zijn, maar ik blijf het wel gewoon oefenen want ik vind dat niet zo`n moeite.. Hij doet het normaal ook gewoon goed erop, tis nu iets van de laatste anderhalve week dat het lijkt of hij uit aant proberen is, niet alleen met dit maar ook op andere vlakken. Want net als vanmorgen gaf hij dus wel aan dat hij moest poepen alleen toen gebeurde het dus zo . Is ook zo ben nu al een hele tijd er mee bezig en hij is nog niet zindelijk.. en op oudere leeftijd hebben ze dat misschien een stuk sneller door. Maar ach ik blijf wel oefenen met hem, vind het niet erg..
Dat bedoel ik goldy, ik keur het ook niet af hoor! Helemaal niet verkeerd, en ze worden er ook heus niet minder van ! Bedoelde fanatiek positief!!
Goldy: kan idd ook gewoon het uitproberen zijn he... Zeker omdat je nu weer wat verder in de zwangerschap bent.. gewoon uittesten wat mama allemaal nog kan ben weer weg, mijn ouders zijn nog hier!
Jaa daarom we zien wel hoe het loopt Buikje vandaag 27 weken: Morgen hebben we pretecho Bekijk bijlage 215734
mooi goldy! lekker bolletje @dithje hoe gaat het nu met Luca? @sam ik merk dat de laatste loodjes eraan komen...Buik zit flink in de weg,vooral bij de verzorging van Laura hihi Verder ligt hij mooi met hoofdje naar beneden maar omdat mijn litteken zo erg dun is inwendig moet ik opnieuw een ks... Heel erg jammer,heb het er vooral emotioneel erg moeilijk mee (mede doordat de ks van Laura nog zo in mijn hoofd zit,en ik het daar nog wel emo over ben.) Maar ja,niets aan te doen. Hij loopt ook erg voor op groei,daarom gaan ze hem wss halen tussen de 37 en 38. Door de groei gaat de druk op mijn litteken te groot worden en ze willen absoluut geen risico nemen. Dus al bij al heb ik het wel wat zwaarder nu maar ik kan beginnen aftellen,nog max 6 weken Hoe gaat het bij jou? Zal best pittig zijn met twee kleintjes?
Gaat nog niet zo met Luca. Hij spuugt niet meer gelukkig maar nog wel diarree. Alles wat erin gaat komt er net zo hard weer uit. Inmiddels zijn binnen ook weer helemaal kapot Hopen dat het morgen beter is.
Meiden voor nu even allemaal een knuffel. Hoop morgen meer tijd voor jullie te hebben. Ben een beetje op van het sporten en onzeker over mijn cyclus, pfff. Tis weer spannend.
Even ego: ben helemaal op van de zenuwen voor de echo straks... echt erg... bij de andere zwangerschappen heb ik dat helemaal niet zo erg gehad.... ben nu ook soep aan het eten en vanalles aan het drinken want ze willen eerst proberen een uitwendige echo te maken en daarom moet mijn blaas een beetje gevuld zijn... pffffff.... nog 2 uurtjes en dan weten we meer.... iedereen een knuffel!!!!
@Dithje, beterschap voor Luca! @Goldy, mooi buikje, vandaag de pretecho, leuk leuk! @Laetitia, hopelijk alles goed gegaan bij de echo? @Marsim, knuffel voor jou! Hopelijk snel het goede gevoel over je cyclus, op de hoeveelste dag van je cyclus ben je nu? Ik had de maand voordat ik zwanger testte van Bram een cyclus van 52 dagen....maand erna ineens keurig 28 dagen en zwanger! @Bubsie, beebje maakt nog geen aanstalte om tevoorschijn te komen? Kom baby kom.... @Pompeloesje, ook alweer 32 weken, jammer dat je al weet dat het weer een ks wordt. Maar....alles voor jullie boy! @hier, alles oke met de hele family
Hé bah Marsim wat rottig dat je zo onzeker wordt van je cyclus. Knuffel! Balen Pomeloesje dat het weer een keizersnede wordt. Komt vast goed meis! Fijn dat alles goed is met de fam J2J! Hier; vanochtend met Luca naar cb geweest. We moeten over 2 maanden nog eens komen voor extra weeg moment. Luca natuurlijk net ziek (geweest) en was niet heel veel gegroeid en ligt nu ook ruim onder gemiddelde. Hij is nu 10,6 kilo. Verder alles meer dan goed. Ligt ruim voor qua ontwikkeling.
@ lae, meid hoe was het? Hopelijk alles goed en ben je lekker aan het genieten met een echo in je handen. @ dithje, extra wegen kan niet kwaad. Ziek zijn is een aanslag op de kleine lijfjes. Is hij alweer wat opgeknapt? Hoe is het met jou? @ J2J, vorige maand cyclus van 29 dagen. Nu zit ik op dag 30 maar als ik vandaag nog ongi ga worden telt het weer als 1, haha. Het is dus nog even afwachten. Hoop op ook zo'n mooie uitkomst!! @ pompeloesje, vervelend weer een ks. Snap goed dat je het graag zelf had willen proberen maar als het risico te groot gaat worden is dit het beste. Als je straks maar een gezond mooi kereltje in je armen hebt! @ bubsie, ben je bezig? @ goldy, mooi buikje hoor! @ sam, hoe is alles daar? @ angel, wat een gedoe ook bij jullie zeg. Hoe is het nu? Al wat meer duidelijk? @ all, hier dus aan het wachten op ongi of positieve test. Het is killing, haha. Verder alles goed hier. Beetje spierpijn maar verder alles goed, haha.
hier ff snel via phone... de echo was helemaal goed! Beebje is 7 weken en loopt dus helemaal precies met mijn banner ... heb tot aan 10 of 12 weken iedere week controlle ivm de mk's en met 12 weken berekenen ze de definitieve uitgerekende datum...