@leatitia fijn dat de echo goed was en die extra controles ook! @pompeloesje, balen weer keizersnee, maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. @marsim, nee ben niet bezig vanmorge weer naar verloskundige geweest, heeft inwendig onderzoek gedaan, heb iets meer dan cm ontsluiting en mn baarmoeder is wel al verweekt! Nu flinke harde buik opt moment sow deze was wel ff pijnlijk zeg! Afspraak volgende week dinsdag bij de gyn, maar verlos denkt dat ik misschien daarvoor nog wel spontaan ga bevallen.
@ lae, ow wat fijn meid! Nu lekker genieten. @ bubsie, hopen dat het doorzet meid. Van binnen doet het in ieder geval zijn werk, al gaat het niet zo snel als dat jij wilt. Nou ik ga je vanaf nu hupsie noemen, haha. Hups, opschieten.
Pompeloesje: Hmm dat is wel jammer zeg Maar goed, hij komt dan wel mooi op tijd !! Positief blijven, maar snap wel dat je hier erg van baalt! Knuffel daarvoor! Maar het belangrijkste meis, hij zit nog!!!! Met mij gaat het verder wel goed. Kor is nu voor de 2e week thuis en dat scheelt me veel qua huishouden etc. DUs dat is wel heel fijn. Verder hopelijk is hij wel snel weer aan het werk, maar ja.. En gelukkig is Jildou een hele slimme meid en behoorlijk zelfstandig en nu Rinze loopt wordt het ook allemaal wat makkelijker.. Behalve dan dat hij wel een echte boef is !! Dithje, ach ja, das niet handig, wegen op dit moment.. Nou zou me er niet zo'n zorgen om maken geloof ik! Wij zijn immers ook snel heel wat kwijt met bijvoorbeeld buikgriep. Komt vast goed!! Nou Bubsie ik hoop dat je vk gelijk heeft. Lijkt me loodzwaar zo voor je!!! Dikke knuffel en hopelijk zet hem op.. Ik vind de 18e ook mooi !! Laetitia gefeliciteerd en lekker hoor zoveel controles! Marsim spannend hoor, houd je ons op de hoogte!!! Hier op zich alles wel goed, echte groeisprong weer gehad, alweer? Ja alweer HAHA.. Zelfs kor zegt het terwijl hij me nu de hele dag zo ongeveer ziet.. Nou dat zegt wat of niet !! Verder druk met werk, maar ja, dat is normaal Vanavond ook weer heen, teamavond tot half 10. En dan morgen ook nog de hele dag werken. Dus morgenavond kun je me helemaal opvegen ! Verder ben ik zo trots op ons meisje. Ik heb hier een programma van school voor kids vanaf 4 jaar op de laptop gezet. Nou Jildou doet het zomaar. Rijmen, woorden waar een beschrijving van wordt gegeven raden echt, sta dan toch weer versteld. Is het al bijna oktober? Ze wil zo graag naar school. Ze telt ook al en is bezig met letters. Ze weet de S van... en de J van.. en de R van.. Die letters moet ik dan (als we slagroom hebben bij toetje) met de slagroom maken HIHI.. En dan die kleine Rinze, de woorden komen hier nu ook met sprongen en man o man wat een boefje HAHA!!! Overal aanzitten wat niet mag, Jildou wat klieren.. Gister stond Jil voor de tv en hij besluipt haar van achter (Jildou moest haar pyjamabroek nog aan doen) en hij pakt er hups met 2 handjes in de knieholtes vast. Jildou schrok zich rot en hij maar lachen !!!
Ben net uit de douche heb steeds harde buiken zijn flink pijnlijk en rugpijn! Ben maar niet meegegaan naar schoonouders om te eten, geen zin om daar te zitten puffen van pijn. Ook doen mn bekken van onder zeg maar veel pijn sinds vanmiddag, echt zo,n druk. Weet soms echt ff niet of het nu een wee is of niet. Dan zal het wel niet toch zeggen ze. al lijkt t er soms wel op. Ik weet t niet meer. Nu 1 in mn buik en mn rug! En dan zakt t weer. Met djesslyn had ik beenweeen dus weet echt ffnie nu.
Ze zeggen idd dat als je weeën hebt je dat wel herkent, maar elk mens is anders !! Klinkt iig wel goed!! Lekker even rustig aan doen!!! Ennuh Hier was Jildou 9 dagen te laat, maar Rinze 2 dagen voor ud !! DUSSSSS
@ bubsie, klinkt dat je bezig bent meid. De echte weeën moeten misschien nog komen maar goede voorbereiding is ook belangrijk. Ben benieuwd, misschien morgen wel beebje in je armen. @ sam, wat een kleine boef die rinze, haha. En wat knap van je meisje. En wij zijn erg benieuwd naar de groeispurt!
hoi dames heb ff vlug doorgelezen ..dus sorry als ik iemand vergeet maar mijn hoofd stroomd een beetje erg over nu... goldy.. mooi buikje zeg! dithje... sterkte met luca knuff bubs... klinkt goed zet hem op neem vanaf vandaag mijn foon mee na bed hihi pom ..he balen meid kan me voorstellen dat je emo bent is ook niet niks ..knuffff hier na advocaat geweest en ziet er wel redelijk goed uit voor ons pfff nu afwachten ... verder belde jelle net die is door zinloos in elkaar gemept :x hij staat buiten te wachten op zijn klasgenoot die in de winkel was ..hij heeft 5 hechtingen in zijn wenkbrauw en een blauw paars dik oog ...vrijdag aangifte ..wat bestaan er toch rare gekke lui op deze aarde bahhhhhh:x verder een vraag ... cait drinkt erg veel althans ze krijgt minder als ze vraagt van me eet wel goed maar herkend iemand dit??? wil morgen toch ff ha bellen voor info want vind toch wel erg veel moet ik zeggen ... ze was vanmiddag ff bij de oppas toen wij weg moesten na de bedrijfarts voor sam ..en ze had vanmiddag 4 bekers op toen ze daar was en aangezien de oppas suikerpatient is viel het haar ook wel erg op ????
sam ..hihi wat een boefje nou hier ook zon boef in huis ...pfff overal op en aan komen en nu we best gestrest zijn en het niet zo willen laten merken wat de kids helaas toch wel voelen doet ze er nog ff een schepje boven op !!
Denk dak nu wel weeen heb hihi. Moet ze weg puffen en komen ongeveer om de 5 min. Ff afwachten maar als t tot uur of 9 zo doorgaat ga ik toch maar bellen. Manlief is naar de kapper...... Dacht dat gaat nog wel, hopelijk hoef ik m niet half geknipt terug te roepen haha
bubs ...yehhh zet hem op meid je kan het ...hopen dat manlief optijd terug is met geknipt haar hahaha.... ach anders maar half haha...
Bubsie, jeeej zet hem op !!! You go girl !! Spanend !! Angel pfff wat een piepsooi weer Het drinken betreft, Jildou is ook een grote drinker en altijd al geweest. Maar 4 bekers achter elkaar dat doet ze gelukkig niet. Zou idd eens navraag gaan doen.. Misschien CB?? Haha ik zeg het wel, maar goed, niet dat het CB zo goed weet !!