Juli 2010 mama's deel 4

Discussion in 'De mama's' started by Dithje, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    Meisjes dank je wel!!
    Linsey heeft al paar keer aan de borst gedronken en ging goed. Zijn al lekkerthuis kraam is er ook net.
    Ze ligt nu lekker bij me te kroelen.

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

nu nog je banner veranderen :p (nee, snap dat je daar nu waarschijnlijk nog geen puf voor hebt...) fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    cd doe rustig aan meid.....ik zit zelf met een burnout thuis en idd rust rust rust en nog een rust is het beste nu ben jij aan de beurt en niet de andere (werk enz) knuffie

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    heerlijk bubsie lekker genieten....hoe is de bevalling gegaan? hoe reageerde de trotse grote zus?

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Ow bubs, wat goed, al lekker thuis. Geniet ervan! Laat je lekker verwennen. Kroelse!

@ lae, gefeliciteerd met je mannetje.

6. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh wat fijn Bubsie dat jullie alweer thuis zijn en dat Linsey al zo lekker gedronken heeft.

Dikke knuffel CD en succes bij de arbo vanmiddag.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    heeft hij dus wel een mooi bijgeknipt kapsel nu he ;) hihihi

8. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bubsie, alweer lekker thuis, heerlijk kroelen met je meisjes.

@Laetitia, gefeliciteerd met de verjaardag van manlief! Het weer is echt zo triest, heb de lamp al de hele dag aan, zo donker.

@CD, fijn dat de verloskundige aangeeft dat arbo-arts haar ook mag bellen. Hopelijk geeft dit een stukje rust en ga je je langzaam aan weer beter voelen. Denk aan jullie kleine moppie in de buik, dan weet ik zeker dat de zon snel weer gaat schijnen, knuffel!

@Dithje, hoe is het nu met Luca?

@Goldy, mooie foto's van jullie kleinste mannetje!!

@Einneh, rustig aan hoor meid!

@hier, over alles gaat zo snel gesproken....ik heb een vermoeden dat Finn zijn eerste tandje aan het krijgen is. Een vuurrode wang, spuitluier en als ik met mijn pink over zijn tandvlees voel komt er een big smile en laat hij dat al te graag toe. Bram was ook heel vroeg, even in boekje gespiekt, Bram's 1e tandje met 13 weken. Finn is a.s. vrijdag 12 weken.

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Met Luca gaat het beter. In ieder geval zoveel beter dat hij vandaag weer naar het kdv is. Hij had gisteren nog wel diarree, maar al stuk minder. Hij raakt overigens wel in paniek als hij gepoept heeft :( Misschien omdat het zo prikt/bijt ivm zuurheid?? Echt heel sneu!

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

kan best zijn dat het komt omdat het nog prikt aan z'n billen, maar misschien ook omdat het de laatste dagen zo'n ramp was ivm de diarree, dat hij nu gewoon bang is dat het weer komt....

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, zo rappe bevalling al met al dus! Geniet lekker!! :D Heerlijk zo'n kleintje weer aan de borst!!! Nu hopelijk een snel herstel!

Laetitia gefeliciteerd met je man..

Hmm hier vertelde Jildou dat ze naar de bibliotheek zijn geweest met de peuters. Ben ik nu zo gek dat ik het raar vind dat daar helemaal geen briefje of wat dan ook van meegegeven is? Ze gaan wel met die kinderen de school uit en lopen, langs een vrij drukke weg, wel 30, maar wordt altijd sneller gereden daarnaartoe.. Ik heb inmiddels ook foto gezien op facebook van een ouder van kindje uit haar groep, dus ze zijn er ook echt gewest ...

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam, mijn moeder werkt op een peuterspeelzaal, daar moeten ze ook wel is met die kleintjes door de stad lopen langs een weg ergens naartoe. Mijn moeder vind dat ook idioot.
    Volgens mij weten die ouders dat ook niet van tevoren.
    Vind dat ook onverantwoord

Bij de arbo was het eigenlijk een ramp.
    Overal ging ze tegenin, dat je niet moe meer kan zijn door zwangerschap op deze termijn.
    Ik zei de verloskundige zei nog vanmorgen dat het vaker voorkomt.
    Die zou het dan fout hebben.
    Ze zei ook je kan wel bureauwerk doen, dat is ook rust.
    Voor rust hoef je niet thuis te zitten.
    En toen, dat ik maar naar een psycholoog moet omdat het niet normaal is dat ik erdoorheen zit door moeheid van de zwangerschap
    Ik zei u mag ook de huisarts bellen of verloskundige, toen zei ze nou dan bellen ze mij maar op.
    Thuiszitten als je bijna overspannen bent is dus eigenlijk flauwekul:D

Voor de zwangerschap voelde ik me kiplekker.
    Maar goed, nu over 3 weken terug komen, tot die tijd thuis
    En dan zien voor bureauwerk ipv in de zorg

xx

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Triest zeg :( Lekker lullig!! Neej jij verzint dat je flauwvalt, is zo'n leuke hobby he? :S pfff waardeloos. Nou eerst maar even 3 weken uitrusten en ik zou zeggen geniet ervan! Dan zie je over 3 weken wel weer!!! Dikke knuffel iig want zo behandeld worden is belachelijk!!!
    Ja ik vind dat raar, voor hetzelfde geld is er iets, ga je naar de psz en is je kind er niet? Nou dan was ik behoorlijk pissed off geworden!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @cd oooo als ik dit hoor gaan mijn haren recht overeind staan....had zeker zelf geen kids he tjonge jonge zeg....tuurlijk kun je moe zijn ik ben beide zwangerschappen zo moe als een hond geweest en bij dylan sliep ik het liefste de hele dag. ik heb zelf ook extreem veel problemen met werk/bedrijfsarts en het niet willen geloven (dat ik moe ben ivm burnout). heel veel sterkte en knuffie

15. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    ja en het is ook een hele verantwoording toch, een paar leidsters op een groep peuters buiten.
    Mijn moeder zegt zelf ook het is onverantwoord.
    Maar zij is geen hoofdlijdster dus krijgt het opgedragen

Ja die arbo is echt erg. Ze zei ook nog,van werken knap je juist op:D
    Ik zei ja niet als je je zo voelt

16. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert pff ja jij hebt er al langer last van he.
    Je kan beter je been breken, dan weten ze wat er is

17. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD: ja, er waren wel wat vrijwilligsters mee, en ik heb er verder ook geen problemen mee, maar het feit dat we niet op de hoogte zijn gebracht vind ik belachelijk. Ik ga ook wel eens met de kleuters naar het bos vlakbij school, zelfs dat meld ik aan de ouders!

18. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tja lastig Sam... Op het kdv gaan ze ook wel eens met de kids naar de stad of iets dergelijks zonder de ouders in te lichten. Persoonlijk heb ik er niet heel veel problemen mee. Ik kan mij wel voorstellen dat je het raar vindt dat ze helemaal niets hebben gezegd. Dat is het minste wat ze kunnen doen toch?

Tssssk wat een belachelijke reactie van de arbo-arts CD :(
    Zo zie je maar hoe verschillend ze kunnen reageren. Toen ik zwanger was van Luca moest ik van de arbo-arts minder gaan werken, juist omdat ik zo vermoeid was. Vind het echt een rare reactie en niet normaal.

19. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bubsie , man en Djesslyn, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!! Geniet ervan!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ cd, wat belachelijk zeg! Ik zou de vk of huisarts mooi laten bellen! Kijken of ze daar ook zo tegenin gaat. Wat een onzin zeg!

Share This Page