Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bubsi en aanhang en grote zus:
    GEVEELICITEERD!

CD: is jouw b12 al gecheckt?

Morgen Ofzo even update vanaf hier....

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Sam: hier gingen ze ook weleens vanuit het KDV weg, maar nooit met z'n allen tegelijk. (behalve in de zomervakantie als er maar weinig kinderen zijn, maar dan hebben ze ook een "echt" uitje en worden de ouders ingelicht.) Als ze dan weg gaan is het met een paar kindjes naar de bieb, slager/bakker, oid. Maar nooit met meer dan 6 kids tegelijk want er kunnen maar 6 kids aan het "tuigje" wat ze hebben, Dat is een soort plastic houder met 1 groot handvat voor de leidster en dan 6 handvaten met tuigjes voor de peuters. Ook gaan ze weleens de hertjes voeren in het hertenpark en dan gaan de kleintjes in de kinderwagen ook mee (ze hebben een 4-ling wagen).. Maar dat ligt er dan maar helemaal aan met hoeveel leiding ze zijn. Er zijn altijd 2 leidsters die achterblijven op het kdv.

Ohja, ze gaan ook met de oudste peuters 1x per 2 maanden naar de "opa's en oma's" maar dan gaan ze met een busje.

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

cd: toch wel fijn dat je nu nog 3 weken thuis kunt zitten maar wel balen dat het zo'n rotgesprek is geweest. Over 3 weken maar eens kijken en anders een klacht indienen voor een second opinion...

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Proficiat Bubsie en vooor de rest van je gezinnetje!!! Fijn dat het goed gaat en wat een leuke naam!

CD, dikke knuffel voor jou. Goed dat je aan jezelf denkt nu al kan ik me voorstellen dat het niet leuk is als werk/arbo zo rot doen..

Anissa ook weer bronchitis. Weer een kuurtje gekregen. Gelukkig ondanks het hoesten en de koorts wel gewoon druk in de weer zoals altijd. Het is me een dametje de laatste tijd.... ;)

Zelf gisteren met manager gesprek gehad en ga nu 50% de ziektewet in en dan zien we wel verder. Mag niets qua verzorgen, rolstoelen duwen etc dus vooral computerwerkzaamheden, helpen met eten en uitvoeren van activiteiten. Leukste dingen dus, haha

Knuff voor iedereen!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja ik zit nu dik 2 maanden thuis gewoon omdat ik leeg ben energieloos....maar hier word ook gezegt naar werk gaan is juist goed ect.... laat staan dat ze je serieus nemen. helemaal gek zijn ze. alsof je voor je lol thuis gaat zitten (nou ik niet), tuurlijk is het lekker om thuis te zijn met je kids maar niet om z'n reden. en idd wat je zegt je kunt beter wat breken dan zien ze dat er wat is nu niet

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap voor Anissa MoederK!
    Hoe is het verder met je? Nog steeds zo misselijk?

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden wat een rust hier, hoe is het met iedereen?

Vraagje, kim heeft nu maat 86, kan ze nog wel ff aan denk ik. Ben al voor het voorjaar aan het shoppen op internet, maat 92.
    Die zal ze dan toch nog wel passen? iemand ervaring ermee?

Verder voel ik me erg opgelucht nu de druk van mijn werk weg is, kan ik echt even bijkomen.

Bij de bevallingslijst juli 2012 ging iemand voor een geslachtsbepalende pretecho, bleek baby al 2 weken overleden. Echt afschuwelijk

xx

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cd gatver zeg:(!! Ja qua maat is moeilijk! Vind 86-92 zon rotmaat! Het is net hoe het valt! 86-92 gaat ze wel redden denk ik maar 92 zal wisselend zijn als 86 nog goed past nu...

Hier straks weer naar vk! En nu aan genieten van de kleine in m'n buik! Heerlijk actief kind!!!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    morguhhh...

alweer een nieuwe week, volgende week word onze grote man al 4 jaar....aan de ene kant heel leuk maar aan de andere kant weer een stap. hij is echt toe aan de basisschool en deze mama ook wel een beetje maar het zal denk ik wel ff slikken worden. verder gaat alles goed met de kids en thuis ook. alleen met mijn ma gaat het helemaal niet goed (geestelijk) ze is echt momenteel de weg geheel kwijt en we weten niet hoelang dit herstel gaat duren. best wel moeilijk want zij is namelijk onze oppas van de kids en ik weet niet hoelang ik nog thuis blijf (ivm burnout) maar ja ik zal er ook weer eens aan moeten geloven om weer op te gaan bouwen met mijn werkuren als ik me goed voel. ik zit hier toch wel een beetje mee in mijn maag want ja hoe gaat dat dadelijk...is zijn wel instaat op de kids te letten ect, en als dit niet het geval is hoe gaan we het dan oplossen want ja vind eens een gek die al om 6.15uur hier wilt zijn (kdv is dan hier nog niet open) en ik ben heel eerlijk dat wil ik ook liever niet. ik weet het ben het mss wat goed gewend omdat ik een moeder heb die dit tot nu toe gedaan heeft, ik zit dus nu echt met een mega dubbel gevoel.

liefs

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Oke Sam maar je bedoelt dan het is eerder nog te groot als te klein?

Lekker een drukke babe in je buik

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam heerlijk z'n klein schoppertje in je buik

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cd ja dat bedoel ik! Dus komt altijd goed! Qua maten gaan ze er nu niet meer zo snel doorheen!!

Kikkert jakkes dat is vervelend! Gastouder/ gastouderbureau proberen??

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mijn ma is mijn gastouder en ik ben erg slecht in het vertrouwen van "vreemde" maar ja mss dat ik er toch maar moet geloven. het is gewoon ff een k*t situatie. zij zegt dat ze dat wel aankan ect... en dat ze het leuk vind ja tuurlijk maar ja als je ziet dat iemand het ff niet trekt word het moeilijk

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes bij de vk Sam. Lekker genieten van dat getrappel :D

Geen idee joh CD met maten... Ik moet nu 86 gaan shoppen, 80 shirts worden Luca nu echt te klein.
    Wat erg zeg van die mama :(

Lastig Kikkert... Misschien even tijd geven? Wellicht dat het volgende week alweer een stuk beter gaat met je moeder?

Iemand tips? Luca heeft vanochtend alweer (slijm) gespuugd :(
    Hij moet dan zo hoesten en kan het opkomende slijm niet kwijt en gaat dan kokhalzen en spugen. Hoe krijg ik in hemelsnaam dat slijm dun zodat hij het weer door kan slikken?

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje nou dat denk ik niet, het gaat al heel lang niet goed met haar en nu is echt het diepte punt, ze is wel bekent met een soort van paniekaanvallen ect....

wat betreft het slijm mss iets van de apotheek voor slijm? en ook mss neusspray gebruiken. wat thee laten drinken. knuffie

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert ja snap je punt hoor. Ik ben blij met onze hele fijne gastouder! Maar even afwachten hoe het gaat komen allemaal. Maar het is natuurlijk nog vervelender dat je straks geen oppas hebt!

Dithje, ach het manneke! hoestdrank probeer je vast al? Zou eens de ha bellen om te vragen anders. Zo sneu :( !!

Hier weer goedgekeurd. Normaal gaan ze met 24 weken om de 3 weken op controle maar ik mag nog een keer om de 4 ;) ! Goed teken zullen we maar zeggen ;) !! Kleine doet het goed! Alleen heb ik een wat lage bloeddruk. Voor de baby super, maar voor mij wel eens vervelend. Nou ja, als dat het is, overleef ik het ook wel weer ;) !! Nog ff buikfoto's op een rij! 3 zwangerschappen, check de verschillen :p !

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam fijn dat je weer goed gekeurd bent. mooi die buiken :D bij rinze lijkt hij het grootste of komt dat door hoe de foto genomen is. weet je het geslacht trouwens? hihi

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @dithje sorry geen tips,wel veel beterschapsknuffels die ik die kant op stuur *knuf*

@sam leuk he die verschillen (aan je buik te zien gok ik meisje ;))

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Pompeloesje ja ik ook aan mn buik te zien, aan het gedrag in m'n buik ook.. Net een kleine adhd'er.. Was Jildou ook ;)!!
    Kikkert nee we weten niet wat het wordt!

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik had volgens mij een meisje gependelt maar als ik je buik zie denk ik ook een meisje....maar ja de tijd zal het uitwijzen hihihi

Deel Deze Pagina