boh ik heb hier een mega baal dag..... d. luisterd voor geen meter, net ook weer staat er iemand aan de deur en meneertje eist wel weer alle aandacht op zo gaat dat dus elke dag hij wilt alleen maar aandacht aandacht en nog een aandacht. ik word daar echt schijtziek van. begrijp me niet verkeerd hou ziels veel van hem maar wat we ook doen het boeit het niet, geef je hem straf heeft die een mega grote mond ect... we hebben hier al hulp voor maar ja daar komen we ook niet veel verder mee. daarbij baal ik weer als een stekker dat het appartement na 4jaar nog niet verkocht is. pffffff zit het ook ooit wel eens mee?
Fijn dat je weer goedgekeurd bent Sam! Knuffel Kikkert! Bedankt voor jullie tips meiden. We proberen het nog even met het doorzetten van neusspray en hoestdrank en anders ga ik woensdag even de ha bellen of langs. Aaaaaah wat een cutie Bubsie en wat een haar
Ahh bubsie wat een mooie meid. Lijkt ze op djesslyn toen die was geboren? Kikkert balen allemaal zeg, ook van je appartement. Knuffel Sam fijn alles goed xx
@ cd, wat naar zeg! Hier heeft Jayden al veel van maat 92 aan. @ sam, lekker gezellig zo`n actief babytje in je buik! Wat een verschil met de buikjes he! Mooi hoor. @ kikkert, sterkte en beterschap met je moeder. En natuurlijk een dikke knuffel, wat rot allemaal zeg! @ dithje, sorry ook geen tips, beterschap! @ bubsie, wauww wat een mooi meisje! En veel haartjes!
O Sam shame on me Heb nog helemaal niets over je buikfoto's gezegd. Echt mooi en bijzonder om te zien hoe verschillend ze zijn Afgaande op je buik zeg ik ook een meisje... Spannend!
By the way, ik heb Luca zijn bedje aan 1 kant iets opgehoogd met boeken en het lijkt te werken *klopt af* Hij heeft vanavond minder gehoest dan gisteren.
Haha grappig allemaal hoor !! Dithje.. ooh ja die tip had ik ook nog kunnen geven. Rinze heeft z'n matras nog steeds altijd opgehoogd aan het hoofdeinde... Kikkert KNUFFEL! Bubsie ze is prachtig en heerlijk die mooie haartjes SMELT!!
Bubsie, wat een beauty!! Geweldig die haartjes! Dithje, fijn dat het iets lijkt te helpen.. Heb je al éen middeltje van drogist geprobeerd, tussikind? Hier moest ze toch een kuurtje en dat lijkt gelukkig te helpen. Sam, mooi om die buiken te vergelijken! Kikkert, dikke knuffel voor jou! Lijkt me niet makkelijk... Hier: weet niet meer wie het vroeg maar misselijkheid is gelukkig voorbij ja. Nu halve dagen werken vanwege mijn rug en bekken. Gisteren niet gewerkt want bij iedere stap die ik zette kreeg ik enorme scheuten van rug naar bil. Vandaag gaat iets beter dus ga dadelijk even 2 uurtjes naar het werk en daarna naar de fysio. Verder ben ik ook enorm verkouden, beetje gireperig voel ik me en dan voel ik me altijd zo lamlendig. Slaap ook al een dikke week rechtop in bed daardoor Gisteren weer met Anissa naar het CB geweest. Ze weegt nu 11,6 kilo en is ongeveer 83 cm groot. Qua ontwikkeling loopt ze ver voor. Wel een pittig ding hoor. Het woordje: "nee" is nu echt favoriet. Op alles wat we zeggen of vragen zegt ze nee, haha Dikke knuffel voor iedereen! Lees wel vaak bij maar reageer slecht, sorry! Hoe is het met alle zwangeren? Hebben we geen overzicht met namen en uitgerekende data? Lijkt me wel leuk om te zien
thx meiden.... hier een beetje in de stress gezeten omdat ik dacht zwanger te zijn, maar het was toch niet zo. een derde kindje willen we wel heel graag maar dan wel als we alles een beetje op orde hebben ivm burnout . dus er valt toch wel een last van onze schouders. ongelukjes zitten in een klein hoekje (gezien ik niks gebruik en hij alleen)
MoederK hebben we niet maar kunnen we wel maken !! Wat vervelend zeg van je rug/ bekken nu, maar gelukkig de misselijkheid nu wel over!! En knappe meid dus !!
@all knuffie @moederk balen...dikke knuffie fijn dat alles bij het cb goed was....meiden zijn toch over het algemeen beetje kattiger he hihi tenminste dat verschil merk ik tussen d en c heel erg