Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam,gefeliciteerd, geniet ervan!!

@Dithje, jeetje zeker schrikken, heel veel beterschap voor je vader en ook voor Luca!

@Goldy, lekker zo'n nieuwe collega!

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje sterkte met je vader meid!!
    hoe is het nu met luca?

@ goldy wat een bitch!!

@ sam. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OW meid wat goed!! bunny was het he (hihi) Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ssst bubsie:p

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    :p:p:p:d:d

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jullie snappen natuurlijk niets op Hyves etc. Nog graag ;)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Whaaaaaaaa Sam, Gefeliciteeeeeeeeeeerd!!! :D:D

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

tuurlijk! komt goed;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zat ik ook niet zo over in hoor ;) !! Maar denk meld het maar ff :p !

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Goldy dat de meds aanslaan. Hoe gaat het nu met je?
    Rare actie van de nieuwe salonleiding. Hoe was/is jouw band met de huidige?

Hoe voel je je Sam? Hihi echt leuk hoor.

Gaat het goed met jou Bubsie? Nog steeds die pillen voor kalium? Hoe is het trouwens met jouw bekken? Speelt het nu weer extra op?

Luca had vanochtend geen koorts meer. Wel heeft hij zijn billetjes helemaal rood en kapot. Vandaag maar even goed met de maïzena strooien.
    Met paps gaat het redelijk. In principe mag hij van de IC af naar de gewone afdeling ware het niet dat dat vol is. Hopelijk is er vandaag een plekje voor hem. Ze hebben de pijn bestrijding aardig onder controle met 3 soorten meds. Wel krijgt hij nog zuurstof omdat het zuurstofgehalte in het bloed nog niet goed is.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh gelukkig iets de goede kant op Dithje!Hopelijk voelt hij zich gauw beter!!!
    Arme Luca!!! Fijn dat de koorts weg is!

Hier alles oké hoor!! We zijn de eerst schrik wat te boven Hihi!! We vinden het wel erg leuk weer! Maar hoop wel dat Rinze gauw gaat lopen want heb nu al last weer van m'n rug en heiligbeen maar goed dat heb ik niet voor het zeggen hè ;)!!!

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, Het gaat nu een stuk beter met me gelukkig.
    We hebben op het moment geen salonleiding, we regelden alles samen.
    Gelukkig heeft Luca geen koorts meer, en hopelijk helpt de maizena tegen de rode billetjes!
    Fijn dat je vader van de ic af mag wanneer er een plekje vrij komt. Dat is iig al een zorg minder. Hopelijk is het zuurstofgehalte ook snel op peil.

@ sam, vervelend dat je zo`n last hebt van je rug. Rinze was toch een beetje aant stappen, doet hij het nog steeds? Of was het een eenmalige actie.

@ dithje en bubsie, jullie hadden toch de nania autostoel ofniet?

Hier; schoonvader ligt ook weer in het ziekenhuis, hij voelde zich vanacht niet goed en toen heeft mn schoonmoeder de dokter gebeld en de dokter wou hem op laten nemen dus is hij vanacht met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Hopelijk dat er nu wat vaart achter komt en dat hij snel geholpen kan worden in Nieuwegein.
    Afgelopen week is de ambulance ook al eens geweest omdat hij hartritmestoornis had en eenmaal in de ambulance leek het weer onder controle dus toen hadden ze hem niet mee genomen.

Dus vandaag weer bezoekje in het ziekenhuis en ook naar de 1e verjaardag van Jayden`s vriendje.

En nog een vraagje trouwens, Drinken ze bij jullie al goed uit een open beker? Hier nog steeds niet. Ik oefen het al een hele tijd elke dag maar hij drinkt alleen goed als ik de beker vast houd. Als hij hem zelf vast houd dan gooit hij die beker zo achterover en verslikt hij zich mega erg of dat alles over hem heen kiept.
    En als ik de beker vast houd en het gaat niet snel genoeg word hij echt boos en krijst hij alles bij elkaar.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vincent heeft de CD van Studio 100 gedownload, hoor niks anders meer de hele ochtend.. en Naomi maar dansen ;)

Naomi kan ook nog niet uit een open beker drinken hoor Goldy.. Als ik hem vasthou gaat het prima, maar zelf gooit ze dan alles ernaast.

Dithje; Gelukkig iets de betere kant op.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy jakkes zeg. Hoop idd dat er wat tempo achter komt! Rinze kan wel wat stapjes aan de hand, maar loopt nog lang niet hoor :D . Hij heeft nu door hoe hij z'n voetjes bedient ;) maar heeft verder nog weinig ambities :p Hij gaat wel steeds op zn knietjes zitten en gister in de speeltuin gaf ik hem toen een handje en zette hij z'n voetjes onder zich, dus laten we hopen dat hij in december loopt ;) !!
    Wat betreft het drinken uit de beker, maak je daar please nog niet druk om. Ik vind het eerlijk gezegd onzin dat ze dat al zo vroeg moeten kunnen. Het is goed voor hun mondmotoriek, maar ze kunnen dat ook gewoon in bad of weet ik het waar oefenen met een klein beetje en verder gewoon rietjes/ tuit of wat dan ook voor beker! Jildou was pas 2,5 voordat ze echt makkelijk uit een beker dronk zonder dat het overal ligt en nog moet je er om denken dat niet alles omgegooid wordt ;) ! Oftewel keep it cool ;) !

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooie banner Sam :D:D:D:D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ik moet er nog even aan wennen geloof ik :p !!

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh okee niet zo druk om maken dus, uit een tuitbeker en rietje gaat het prima dus dan houden we het nog gewoon even zo :)
    Hij krijgt savonds trouwens zn melk nog in een fles, omdat hij daar echt behoefte aan heeft. Wanneer kan je daar het beste mee stoppen?

@ es, leuk dat Naomi zo danst op de liedjes.

@ sam, nou dat is al een grote stap in de goede richting.. voor je het weet loopt ie :p, hoe oud was Jildou toen ze ging lopen??

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Even snel...

Goldy, sterkte voor je schoonvader!
    Over je salonleiding zeg ik maar niets.... :x

Sam, proficiat!!!!! Wat leuk zeg!!! :D

Dithje, nog veel sterkte en beterschap voor je pap. Schrikken zeg!
    Ook beterschap voor Luca..

Voor de rest een dikke knuffel!!

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sam wow gefeliciteerd, je gevoel was goed he.
    Naar dat je al zon last hebt. Jildou was 14 maanden toch toen je zwanger was van R? Bijna hetzelfde weer

Dithje gelukkig geen koorts meer!
    Schrikken zeg van je vader. Gelukkig van de ic af

Goldy erg weer van je schoonvader zeg. Die blijft naar het zh gaan he.
    Drinken gaat hier niet hoor uit een beker, heb zoiets van komt vanzelf wel.
    Tuitbeker ging ook moelijk, ze drinkt vaak nog uit een fles:D

xxxx

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou liep met 14mnd en ik werd zwanger toen jil net een jaar was! Zit 21mnd tussen jil en Rinze en dan de volgende 22,5mnd na Rinze!

Deel Deze Pagina