Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ach Einneh daarom ben je toch niet meteen een slechte moeder?! Gekkie! Het is mij ook al eens gebeurt hoor. Soms hoor je het gewoon niet of denk je dat het wat anders is. Hoe is het nu met Mark?

Je bent geen zeur hoor Goldy! Als het niet gaat, gaat het niet. Je lichaam geeft het niet voor niets aan. Succes met het gesprek!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy en Einneh, ik zou net zeggen wat Dithje ook al zegt :D !!

Hier ff beetje bleagh-dag.. Kreeg vanochtend sms van mn vriendin, die zwanger is van 2-ling (27w)... Ze is gisteravond opgenomen in het academisch ziekenhuis met lichte weeënactiviteit. Wel natuurlijk aan de weeënremmers en longrijping. Verder is het nu rustig gelukkig, maar goed, verdorie zeg :( :( Ze moeten nog wel even wat weekjes blijven zitten!

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Goldy: je moet naar je lichaam luisteren en gaat het niet dan gaat het niet! Succes!

@ Dithje: Op zich ging het vandaag wel goed met Mark (doet mijn gevoel ook weer goed), heeft wel wat gegeten en gedronken maar veel minder dan normaal en overdag veel geslapen hij was wel erg moe.
    Vanavond wel zonder eten naar bed, hij wilde niets hebben :(. Had iets verhoging en een enorm rood wang (tanden/kiezen) dus daar zal de verhoging ook vandaan komen.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Sam: oei dat is wel erg vroeg.... hopen dat ze inderdaag nog even blijven zitten!

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, weer spannend dus daar! Ze moeten nog wel even bij mama blijven!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oef Sam dat is wel heel vroeg. Hoop dat de baby's nog lekker warm bij hun mama blijven. Sterkte!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Sam hoop dat de babys van je vriendin nog bleven zitten

Einneh kon je niet weten joh, je bent echt geen slechte moeder!

Hier gaat het weer ietsje beter, nog wel erg moe, maar minder slap en trillerig.
    Dinsdag de geslachtsbepaling, spannend

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @all dikke knuffie ik reageer ff niet persoonlijk sorry.

dylan is flink ziek (alweer) 3 weken geleden ook 1 week ziek geweest. hij heeft en houd hoge koorts, dus na lang zeuren krijgt hij nu toch een ab-kuur (vorige keer ook gehad maar deze wilde hij niet innemen). verder gisteren een k*tdag gehad ivm ziekte en werk, ik ging voor koffie te drinken en werd nogal overallen door een zeer heftig gesprek waar ik niks van af wist, dus ben daar toch wel er van uit mijn huisje geweest.

liefs

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh ik ben zo blij en opgelucht! Ze hebben op het werk meteen geregeld dat ik gedeeltelijk in de ziektewet ga. Ik ga nu 5,5 uur minder werken en dan even kijken hoe het gaat, mocht het nog te veel zijn mag ik nog minder. Het word nu dus woensdag 4 , donderdag 4 en zaterdag 5 uur

Plus er komt een springer (tijdelijke hulp) bij, die ook zeker op woensdag en donderdag erbij komt staan, dus ook minder druk op mij (ivm hele drukke salon zonder afspraak)

@ sam, oeii dat is idd nog vroeg, hopelijk blijven ze nog een tijdje bij zitten!

@ einneh, hoe gaat het vandaag met Mark?

@ kikkert, beterschap voor Dylan. Wat vervelend dat ze je zo overvallen met een gesprek waar je van te voren niks van af weet

@ dithje, hoe gaat het nu met Luca, is hij weer beter?

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kikkert: beterschap! hoop dat Dylan snel opknapt!
    niet echt een gezellig bakje dus... bale meid!

@ Goldy: fijn dat je minder mag gaan werken!

@ hier: Mark knapt wel weer iets om al kunnen we heb bij elke scheet verschonen ;) nou ja.... hij begint weer wat te eten gelukkig.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai lady's!!

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!!

Bubie; Wat een mooi meisje, en ze lijkt wel op haar zus he!!?

Einneh; Ja dat is er vervelend als zoiets gebeurt, maar je moet jezelf geen slechte moeder vinden hoor!!

Hier; Vincent had de hele week vrij, en hoeft maandag pas weer te gaan werken. We hebben leuke dingen gedaan maar ook in huis dingen gedaan! Zoals geverfd en dingen opgehangen enz.

Naomi was vandaag NIET te genieten. Heel zeurderig, hangerig en overal om huilen. Denk toch dat het met haar laatste kiezen te maken heeft!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ah wat fijn Goldy dat het zo goed ging op het werk.
    Heel fijn dat je minder kunt gaan werken. Geeft vast veel rust of niet?
    Met Luca gaat het goed. Hij is gelukkig opgeknapt. Nog wat snotter neuzen maar dat zal ook wel over gaan voordat hij een meisje is geworden :S

Ships Kikkert wat een rotstreek om je zo te confronteren.
    Hoe is het nu met de kleine man?

Hopelijk knapt Mark snel op Einneh

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    even snel hoe het met dylan gaat

we zijn gisteren eerst naar de HAP geweest omdat hij al 3 a 4 dagen boven de 40graden koorts bleef houden en echt lamlendig was. hij at helemaal niks maar dronk gelukkig wel. van onze eigen ha had hij ab-kuur gekregen die nam hij niet in, toen weer een andere kuur die wilde hij ook niet (ook als hij gedwongen werd niet) dus dat baarde ons best wel zorgen. we hebben daarom toch maar de hap gebelt na lang zeuren mochten we komen, de dienstdoende arts vertrouwde het ook niet helemaal gezien hij zo extreem lamlendig en verslapt was.....dus door naar de EHBO daar hebben we 2uur gewacht voordat de arts kwam, die heeft hem na gekeken en vragen gesteld. hij was het geheel eens met de diensdoende arts dat hij erg ziek was maar doordat hij goed deed drinken en een paar keer goed geplast had mocht hij mee naar huis en moetsten we blijven onderdrukken met zetpillen. ook de ab-kuur mochten we stoppen omdat het een super gevecht is om hem dat binnen te krijgen (hij wilt het gewoon absoluut niet). nu uren later voelt hij zich redelijk en is koorts vrij (zelfs onder temp, maar hij is goed bij dus neem verder geen actie). dat was in het kort ff ons verhaal.

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    #2394 bubsie, 28 jan 2012
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
    Hallo meiden!

Nou ik zal eindelijk eens mn bevallingsverhaal komen vertellen.
    18 jan smiddags naar verlosk geweest en achteraf gehoort dat ze me toen heeft gestript. Smiddags al heel detijd rare buikpijn s avonds ha ik het idee dat ik lichte weeen had maar kon het niet met zekerheid zeggen. Soms moest ik ze wegpuffen maar ging gewoon verder, djesslyn naar bed gedaan, haar bed tussen puffen soor zelfs nog verschoond!

Rond 10 uur s avonds moest ik ze echt wegpuffen en kwamen ze om de 5 - 6min. Dus verlosk gebeld ze kwamen langs, toen ze hier waren waren zeweer onregelmatig en ik had maar 2 cm nog. Heb toen slaappil gehad en paracetemol om te gaan slapen, ze wisten niet of het nu begonnen was of niet en weeen moesten sterker worden. Dus naar bed gegaan, en om 4 uur werdik weer wakker van weeen. Dit keer zei mn man joh ze komen nu wel erg snel or zal ik bellen? Ja doe maar zei ik. Tegen 5ven waren ze weer hier ik had 4 cm en wilde naar hetziekenhuis dus gingen we. Wat een hel wasdie rit daar naartoe! Verschrikkelijk! Eenmaal in het ziekenhuis vroeg ik om pijnstilling, dus gingen ze kijken hoe ver ik was, er werd me verteld dat ik niks meer zou krijgen. Ik wilde al boos worden, maar toen zei ze want je hebt al 9 cm! Geen wonder datik zo,n pijn had en die autorit verschrikkelijk vond! Al snel mocht ik meepersen en werd ons mooie meisje geboren. Dit allemaal in 20 min tijd int ziekenhuis te zijn. Waren dus net op tijd. 6.21 is linsey geboren!

Het gaat super met haar, gister zijn we voor het eerst naar buiten geweest ff eendjes eten geven met djesslyn en papa!
    Ze lijkt erg veel op der grote zus.
    Djesslyn is zo trots, roept heel de dag babybaby! En wil overal bij zijn en allemaal kusjes geven.
    Kraam was gister niet meer,was een topmens! Erg leuke week gehad!
    Lynsey was op dag 5 over haar geboortegewicht dus das ook super, bv doet het prima. Had alleen gister het gevoel voor de tweede keer stuwing te hebben wel raar maar nu ist weer over.
    Manlief is nu lekker twee weken thuis!
    Zo heel verhaal. Kom snel weer op jullie reageren or!
    Liefs bubs,djesslyn en linsey

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Ikikkert, stekte met je ventje, hopelijk voelt tie zich snel beter! En knapt hij goed op!

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @kikkert beterschap voor ylan

@bubsie wauwie,snel gegaan dus!
    Mooie meid en idd,helemaal haar zus :D

hier:mijn humeur is weer wat beter maar heb al heel de week last van pijnlijke harde buiken,sinds gisteren moet ik ze af en toe ook wel weg puffen met vervelende rugpijn erbij.
    Maar dat duurt dan meestal een uurtje en dan zakt het weg...Dan komt het weer terug...
    Dus weet niet zo goed wat doen :)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert dat is vaak zo als ze paar dagen flinke temp hebben gehad dat ze dan als ze koortsvrij zijn, ondertemp hebben. Beterschap met het manneke!!!

Bubsie, zo dat is nog rap gegaan dus!! Fijn te horen dat alles goed gaat verder!!! Geniet van jullie prachtige meid! En wat super dat haar grote zus het zo leuk vindt!

Pompeloesje, bij twijlfel bellen he ;) !!

Met mn vriendin was het gisteravond goed. Alles weer rustig. Vanochtend is ze van de remmers afgekomen, dus nu is het spannend. Tot nu toe niets gehoord, maar verwacht wel dat het goed is, anders had ik het vast wel gehoord! Ze wordt de hele dag nogal plat gebeld/ gesmst, dus wil haar ook niet steeds smsen en ze zou vandaag haar mobiel ook ff uitzetten.. Gelijk heeft ze!
    Verder vandaag met kor de trap-gang behangen. Heel goed gelukt vinden wij :D ! Dan is het volgende week tijd voor de babykamer ;) ! Volgend weekend zijn we een weekendje weg met m'n ouders. Wij zijn de 8e zelf 4 jaar getrouwd en mn ouders zijn volgende week 30 jaar getrouwd. Dus ook gezellig.
    Manlief zit helaas in de ww, maar de uitkering is nu rond, dus dat is weer een zorg minder. Hij kan iig tot jan 2013 in de ww! Dat hopen we natuurlijk niet, maar geeft wel even wat lucht!
    Met uk gaat het ook goed volgens mij.. Met mij gaat het op zich ook niet verkeerd.. Nu wat last van m'n rug en ben moe, maar ja, dat is elk weekend zo ;) !! (moe dan) En ik krijg steeds meer last van maagzuur, dat vind ik wel vervelend, maar gelukkig bestaan er rennie's ;) !!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, geeft idd een stuk meer rust ja! En het ging vandaag meteen in dus super fijn! Gelukkig is Luca weer opgeknapt!

@ kikkert, gelukkig geen koorts meer, hopelijk knapt hij snel helemaal op!

@ bubsie, wat snel gegaan zeg en wat is ze mooi! Fijn dat het zo goed gaat en jullie nu lekker een paar weekjes samen hebben.

@ pompeloesje, gelukkig is je humeur weer wat beter maar wel rot van die harde buiken steeds! Idd bij twijfel bellen!

@ sam, ohh gelukkig maar dat het weer rustig is bij je vriendin. Leuk een weekendje weg, geniet ervan!

Hier de geboortebedankjes besteld, baby zeepjes.. doe ik een een doorzichtig folie zakje met lintje en klaar.. doen jullie aan geboorte bedankjes? Hier een foto:

Bekijk bijlage 218921

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bubsie, sow dat is idd snel gegaan zeg. mooi meiske :D
    @pompelmoesje balen van die harde buiken en idd bellen als je twijfelt, knuffie
    @sam hopenlijk blijven de kindjes nog even lekker bij hun mama in de buik. gezellie een weekendje weg ff lekker genieten.
    @goldy leuk die zeepjes :D wij hebben er nooit aan gedaan die kraam/geboorte bedankjes.

hier gaat het redelijk , d. is wel weer wat opgeknapt maar absoluut nog niet de oude. c. loopt nu zonder luier rond die wilde geen luier aan hebben dus nu hebben we het potje maar uit de kast gehaalt, kan ze oefenen. tis mee dat ze het zelf aangeeft omdat ze ons meesleurt naar de wc (al komt er wel niks hihihi) we laten haar maar gewoon het komt vanzelf wel zo ging dat bij dylan ook.

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ah wat is het een prachtig popje Bubsie :D
    Wow wat is je bevalling uiteindelijk nog snel gegaan zeg. Hoe is het nu met jullie?

Leuk Sam een weekendje weg. Waar gaan jullie naartoe?
    Gelukkig dat het weer rustig is bij je vriendin. Heb je nog wat gehoord vandaag?

Fijn dat Dylan is opgeknapt Kikkert.
    Hihi spannend hoor Chayenna zonder luier.

Hoe is het met jou CD?

Leuk die bedankjes Goldy!
    Wij doen er niet aan. Ik wil dit keer wel een alternatief voor beschuit met muisjes gaan bedenken.

Hoe is het met jou en Isa Marsim?

Bij jullie alles goed J2J? Doen de boys het goed?

Vanochtend heerlijk met Luca gaan zwemmen. Het was zo gezellig en leuk.
    Hihi het is ook zo'n mannetje. Loopt hij met borst vooruit in dat zwembad rond te banjeren en iedereen gedag te zeggen :D

Deel Deze Pagina