Klinkt geweldig Dithje! Lekker verliefd!! Kikkert gelukkig en ook nog knappe meid hihi !! Vriendin is gisteravond thuis gekomen!! Dus we blijven duimen dat ze nog paar weken blijven zitten!!
Pieuw wat een opluchting Sam Nu ligt mijn schoonzusje (vriendin van stiefbroertje) in het ziekenhuis. Is 27 weken en heeft lichte weeënactiviteit...
Hmmz :S Zelfde verhaal als hier dus.. Alleen vriendin dan 2-ling. Hopelijk ook bij haar dat de kleine nog even blijft zitten!!!
@dithje en sam, hopelijk houden ze de kleine nog ff zitten. Spannend wel zo. @geboortebedankjes. Dit x houden we een kraamfeest dus ga ook ff zoeken naar bedankjes. Hier gaat het goed, linsey heeft nu wel paar avonden last van krampjes das wel zielig, nu ligt ze bij manlief op zn buik met haar buikje en slaapt ze lekker ff bij hem, kan ik ff op de tab forummen Djesslyn heeft ook al twee nachten bij ons geslapen omdat ze huilend wakker word, ze is weer snotterig en denk ook kiezen die doorkomen, hopelijk slaapt ze vannacht wel in dr eigen bedje. Verder voel ik mezelf beter als na de bevalling van djesslyn, enige waar ik last van heb zijn mijn bekken. Smiddags ga ik nog wel lekker slapen or, dat heb ik wel nodig maar zolang mn meiden slapen kan dat ook.
Bubsie wat een mooi meisje zeg, fijn dat het goed gaat. Dithje leuk zwemmen. Herken het van Kim ook, zegt hallo tegen idereen, en als ze wegloopt zegt ze kusje haha, wil iedereen een kusje geven. Hopenlijk blijft het kleintje nog zitten Sam gelukkig is ze weer thuis Goldy leuk die geboortebedankjes. Wiju hadden toen met Kim papieren taartpuntjes versierd, met van die roze hartjes erin. Kikkert gelukkig gaat het weer wat beter, goed dat ze al op potje wil Hier gaat het langzaam ietsje beter, ben nog steeds wel heel moe. ben bang dat ik straks met werken weer een terugval krijg, nu doe ik natuurlijk niets. Morgen geslachtsbepaling, ben zo benieuwd xx
hoi dames, niet echt bijgelezen. Lig plat op bed. Ben vanochtend gevallen tijdens het rondbrengen van de kranten en heb nu een gekneusde knie.... Collin heeft vroeg geluncht dus die ligt nu in bed en ik ben met Joshua tv aant kijken op bed (of ja, zit nu nog ff aan de pc)... w88 tot Collin weer wakker wordt en dan gaan we met z'n allen weer naar beneden... Tot later!!! (als ik vanavond de laptop weer heb zal ik teruglezen)
Je hebt gelijk hoor Bubsie. Lekker gaan slapen als de meiden ook liggen. Nu kan het nog. Spannend morgen CD! Hoe laat mogen jullie? Nog wat van je vriendin gehoord Sam? Mijn schoonzusje mocht vanochtend weer naar huis. Wel met heeeel veel rust. Geen werk meer voor haar dus. Scheelt wel dat dit hun eerste is dus ze kan de rust ook echt pakken.
Hallo meiden, even snel... Vanmorgen 20-weken echo gehad en alles zag er prima uit! Weten ook wat het wordt maar wil het hier ivm eventuele meelezers niet neerzetten.. Placenta ligt voor, vandaar dat ik nog maar weinig voel. Was me nl al weer helemaal druk aan het maken.
Dithje, ja we kletsen wat af op de computer !! Zolang ze haar rust maar pakt gaat het wel goed. Maar ze is gewoon erg moe van alle spanningen. Zoals het nu lijkt gaan haar dochter en Jildou donderdagmiddag ff spelen. Dan speelt haar dochter ook ff en anders moet ze haar veel bezighouden. En als het niet gaat komt haar dochter hier !! Handig zo'n man in de ww !! MoederK Fijn dat alles er goed uit zag!! Altijd weer spannend he!!! En hier... net begonnen met sauzen van de babykamer, nou ja, de randen dan zeg maar... Komt zeg maar een horizontale, donkergrijze baan op de muur! Wordt erg leuk al zeg ik het zelf !!
@ moederk, fijn dat alles goed is! Leuk dat jullie weten wat het word, ik denk een jongetje @ sam, leuk weer bezig zijn in het kamertje! @ cd, super nog een meid er bij!! Gefeliciteerd, geniet er van! Weer goedgekeurd bij de vk. Ijzer was goed, inmiddels 9,5 kilo aangekomen en de kleine lag in dwarsligging. Hartje was netjes (L) Moet morgen bellen voor afspraak voor de liggings echo. En verder heb ik weer een kleine ziek mannetje.. zo zielig hij heeft het echt flink te pakken! Ontstoken oogje, flink snotteren en hoesten.. nog geen koorts wel beetje verhoging.. wil niks eten behalve fruit en wil de hele tijd bij mij op schoot zitten.. hopelijk knapt hij snel weer op!
@Dithje, hier alles goed! Mannetjes doen het allebei super! @CD, een zusje voor Kim, harstikke leuk! @Moederk, super dat alles goed was met de 20 wkn echo! @Laetitia, doe je wel voorzichtig! @Sam, leuk de babykamer langzaam aan klaarmaken! @Goldy, beterschap voor Jayden en weer goedgekeurd bij vk. Hopen dat jullie dwarsliggertje snel goed gaat liggen. @all, knuffel!
Goed nieuws MoederK! Is toch altijd weer spannend. Ah wat leuk CD een zusje voor Kim! Heb je nog mooie foto van de echo om te spammen? :S Beterschap voor je kleine man Goldy. Foto Sam? Ikke is nieuwsgierig
Ha meiden, Ik leef nog hoor, haha. Steeds wat gelezen maar gewoon druk. Weekend weg geweest, was heerlijk. Met isa ook alles goed. Die heeft de boel weer goed weten te vermaken daar, haha. @ bubsie, wat een prachtig kindje. Geniet er lekker van. Met je andere meisje ook alles goed? @ dithje, dat is schrikken van je schoonzusje zeg. Gelukkig weer thuis. Met jou alles goed? Jullie mannetje weer een beetje opgeknapt? @ sam, gelukkig bij jou vriendin ook weer rustig. 27 weken is toch echt te vroeg! Bij jou nog een beetje vol te houden. Dikke toeter en 2 kids lopen? Weer bezig met het kamertje, leuk hoor. @ goldy, gelukkig wat minder werken. Doe het rustig aan meid! Beterschap met je kleine mannetje! @ cd, wat leuk weer een meid. Geniet ervan en nu kan je weer gericht in gaan slaan. @ moederk, wat fijn dat alles goed was. Zorgen blijven toch altijd wel een beetje denk ik. @ lae, sterkte met je knie! @ all, hier is mijn cyclus weer een drama. Nog steeds geen ongesteldheid en negatieve testen gehad, daar kap ik nu dus ook mee. Van het weekend ontzettend veel last van mijn buik gehad, gelukkig nu weer wat gezakt. Had zo gehoopt dat er nu wat regelmaat in zou zitten, helaas. Ik baal. Niet zozeer omdat ik niet zwanger ben maar omdat mijn lijf mij weer in de steek laat. En ook al zit ik nu op dag weet ik niet hoeveel, laat die ongi komen dan kunnen we het in ieder geval weer proberen en kan ik ovutesten bij gaan houden om te kijken of dat er uberhaupt wat komt. Nu hou ik weer op met mijn gemekker. Ben net weer wezen sporten en duik zo mijn bedje in. Ben de laatste paar dagen ook ontzettend lam, bleh.
Zwangerschapslijst Pompeloesje 13-03-12 2e kindje Goldy 17-04-12 2e kindje Sam 11-05-12 3e kindje Moederk 18-06-12 2e kindje Einneh 24-06-12 (mijn verjaardag ) 2e kindje Carpediem 16-07-12 2e kindje Laetitia 07-09-12 4e kindje Dithje 13-09-12 2e kindje afspraken: 01-02 Laetitia - controle vk 06-02 Pompeloesje - controle vk 21-02 Sam - controle vk 01-02 Einneh - controle vk 09-02 Dithje - intake vk 09-02 Einneh - 20 wkn echo 21-02 Dithje - 1e echo 21-02 Goldy - controle vk 22-03 Goldy - liggingsecho de lijst weer even omhoog gehaald, moeten er nog nieuwe afspraken bij?
@ marsim, wat frustrerend zeg! Hopelijk komt die ongi snel op gang! Wel fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad samen
ja, je kunt mijn nieuwe afspraak erbij zetten. 22-02 heb ik mijn 12-weken afspraak! (het gaat nu zo goed en beebje is groter dan de beebjes bij de mk dat ik gewoon met 12 weken een afspraak heb gepland) daarna ga ik op "gewone" basis de afspraken volgen...
@marsim, ja met djesslyn ook alles goed or, wel last van tanden ze sliep vannacht dus weer tussenin. Hopelijk gaat dat weer snel over want dat is niks. Verder is het heel de dag baby babybaby! Haha