@bubsie ahh wat een scheetje! ze lijkt wel beetje op der zus of zie ik het verkeerd?? en hoop dat je bekkens weer snel in orde komen, is idd geen pretje. Als je mannetje gaat werken komt je mams bijv dan niet lekker een dagje bij je tutten??
Jeetje Angel het houdt echt niet op hè bij jullie? Knuffel meis! Ah wat sneu Bubsie dat Linsey zo spuugt. Is ze heel gulzig? Wat is het toch een scheetje
Meiden een vraag Bij de geboorteaangifte, wordt het kind dan automatisch op je adres ingeschreven? Ook als het in een andere gemeente is geboren? Dit ivm belastingdienst, iets wat ik kan aanvragen Vroeg me af of Kim op ons oude adres wel stond ingeschreven
Pam van harte gefeliciteerd met jullie meisje HELemaal leuk Geniet ervan!!! Lucky gezellig en gefeliciteerd ook En wat leuk een jongen !! Angel dikke knuffel!! Verder sorry, ff heel druk! We gaan het weekend weg, dus kom van het weekend vast wel eens aanwaaien !!
Luckey leuk dat je hier ook weer bent, had je al gezien in juli2012 mamas, maar daar kom je niet meer he volgens mij Leuk een jongen
@lucky ja ze lijkt inderdaad op dr zus En nee denk niet dat mn moeder dagje komt want die werkt ook heel de week. Dithje, nee echt gulzig is ze niet, djesslyn veel erger toen. Weet niet waar het aan ligt, misschien dat ze te veel drinkt?. @cd, volgens mij wordt het gewoon op je adres gedaan or, djesslyn en linsey zijn allbei int ziekenhuis gebiren en dat is een ander dorp. Hier meisje met veel krampjes vanaf vanmiddag steeds huilen, best vermoeiend dan. Hopelijk heeft ze vannacht niet zo,n last.
@sam lekker hoor even weg, wil ik ook! @bubsie oow ja dan word het lastig voor je mams idd en ik hoop dat de krampjes snel over gaan @cd ik praat idd niet in de juli 2012 club meer, vind het er niet zo gezellig en kan het niet volgen
Volgens mij wordt dat idd automatisch gedaan CD Ach arm meisje Bubsie. Die verdomde kraampjes ook. Zou het gewoon even in de gaten houden met dat spugen. Heel veel plezier Sam!
Weten jullie dat, als je werk, dat je inkomensafhankelijke combinatiekorting kan aanvragen? Als je alleenstaand bent of tweeverdieners. Ik krijg nu 180 euro netto per maand. Gaat erom hoe meer je werkt, hoe meer je krijgt. Het gaat naar tweeverdieners naar diegene die het minst verdiend
@ lucky, leuk dat je weer mee komt kletsen Gaat alles goed met Kaelynn (weet niet of ik het goed schrijf) En show je ook een foto van dr? Zal ook weer een stuk gegroeid zijn! @ einneh, lekker nu al weekend, geniet er van! @ bubsie, ik las het ook op hyves Fijn dat het allemaal goed gaat. Alleen die krampjes zijn zo zielig he! Hopelijk snel wat minder last. @ angel, jij blijft ook aan tobben he, knuffel meis! @ cd, wist ik niet.. heb er nog nooit van gehoord. Idd wel mooi meegenomen ja! @ sam, veel plezier, geniet van je weekendje weg! Hier begint Jayden gelukkig weer wat op te knappen langzamerhand. Hij had 2 ontstoken oogjes waar steeds vuil uit bleef komen en zn neus bleef maar snotteren, was helemaal kapot. Het was steeds auww auww en maar wijzen naar zn oogjes en neusje, arm mannetje! Morgen met mn katjes naar de dierenarts, ze worden gecastreerd!
@goldy gelukkig voelt jayden zich weer een stuk beter, is idd niets onstoken oogjes. succes met de katjes vandaag hier fototjes van mijn kleine meis Bekijk bijlage 220392 bellen met papa