@goldy Ja kaelyn krijgt een groot bed, gewoon 1 persoons. Zal dus wel even vechten worden met haar laten slapen, maar vind zonde eerst peuterbed en dan weer 1 persoons te kopen. Nu word ze ook gek van in haar ledikantje slapen ze beweegt veel en stoot constant haar hoofd en niet zo zachtjes ook. Dus ben benieuwd
Jayden slaapt ook in een eenpersoonsbed en hij slaapt daar veel beter dan in zijn ledikant! Wij hadden ook hetzelfde probleem steeds zijn hoofdje stoten. Hier geen problemen met slapen, hij geeft zelfs aan dat hij naar bed wil haha.. ben ik wel blij om hoor!
Hier krijgen de kids (de oudsten iig) hun 1-persoonsbed als ze allemaal een eigen kamer hebben. Thessa en Joshua slapen nu nog in een peuterbed en Collin in het ledikant. Na de verbouwing van de zolder gaan Thessa en Joshua in een 1-persoonsbed slapen en Collin in een peuterbedje. En dan kunnen we de kamer voor de baby inrichten...
Zwaai, back in town.. Nu aan het voorbereiden van de oudergesprekken voor vanavond en woensdagavond.. Zucht.. .. Wij waren het weekend weg in vlakbij Nijverdal en daar lag amper sneeuw. Ook wel jammer, aangezien we de slee mee hadden en hier wel heel veel lag/ ligt! Maar goed leuk geweekend gehad, en nu weer back to business !!
We hebben alweer een hectische ochtend achter de rug. De auto van manlief wilde niet starten. Vind je het gek als het -16 is Dankzij de behulpzame overbuurman en een paar startkabel uiteindelijk toch gelukt, pieuw. Ik werk vanochtend thuis en vanmiddag heb ik afspraken elders. Hopelijk start de auto van manlief vanmiddag/vanavond gewoon weer... Duimen
Balen Dithje! Ik heb mij ziek gemeld voor de rest van de week. Moet tm donderdag lopen of met been omhoog. Mag niet zwaar tillen. Heb voor mijzelf gekOzen en ga vrijdag dus ook niet werken! De behandeling viel reuze mee. Weinig pijn (goede pijnstillers, haha!).
Je hebt gelijk Marj! Fijn dat t meeviel! Dithje hmz bah zon start van de dag! Hier last van harde buiken! Gister veel te druk geweest denk ik! Hier 1 dikke chaos in huis dus ben niet te genieten!
Sam: rustig aan vandaag! Ik kan daar ook slecht tegen, troep in huis! Heerlijk even geen kids vandaag, dus ook hele dag opgeruimd huis!!!
Marj gelukkig viel het mee Dithje ik hoor van veel mensen autos die niet starten, ik had het ook zaterdag Sam fijn dat je weekend leuk was, jammer van de sneeuw. Rustig aan he!
Pomeloesje, wat goed van je moeder zeg en wat ontzettend schrikken!!! Bah, je moet er niet aan denken wat had kunnen gebeuren.. Leuk je hier weer te zien Luckyblue! Proficiat! En wat is je meisje al groot, wat een knappe dame! Goldy, gelukkig dat jullie niet gevallen zijn. Marj, fijn dat het mee viel en goed dat je weekje vrij hebt nu.. Sam, fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben. Dithje, hoe gaat het met je misselijkheid? Dikke knuff voor jou Angel! Verder weet ik het niet meer... Hier trouwens na vorige week maandag niet meer gesneeuwd. Was toen ook maar weinig. Hier ligt dus ook zo goed als niets. Jammer voor de kleintjes maar ik vind het niet erg want ben zo bang om te vallen of weg te glijden met de auto (los van zwangerschap) Verder lig ik nog steeds veel plat..
Ik weer gezeur met werk. Ik zou as donderdag naar de bedrijfarts, maar hoorde van de week dat deze geen tijd heeft, en ik maar naar leidinggevende moet as donderdag.( vind ik al raar) Nu krijg ik een brief, moet volgende week donderdag naar bedrijfarts om 11.30. Ik ben op donderdag altijd vrij overdag ivm oppas, en kim slaapt ook van 11.00 tot 13.00. Ik leidinggevende gebeld, ze mailt alleen de bedrijfarts kan niet op een andere tijd. Ik heb dus echt geen oppas, weet niet wat ik moet. Kim moet echt in haar bedje om 11.00, anders hele dag van slag, en ik vind het zielig.
Ja dat kan ook weer niet. Die is nooit bereikbaar, werkt alleen op donderdag voor de stichting( 8 verzorgingshuizen) Je moet het met je leidinggevende regelen stond er, maar inprincipe wordt er niet met de tijd geschoven.
Oke, vaag! Snap je punt hoor. Maar als ik jou was zou ik haar dan maar meenemen, zo toon je iig wel je goede wil! Anders heb je ze weer tegen t harnas in.. Maar snap dat je het niet leuk vindt om haar uit d'r ritme te halen hoor, dat heb ik dan zelf ook!
Ja dat wordt een ramp, weet ik nu al. Ze is altijd al rond 05.30 wakker, en om 11.00 kapot, en dan gaat ze naar bed. Voordat ik thuis ben is het minimaal kwart voor 1 denk ik. Ik had wel mijn leidinggevende nog gemailt erover, of ik geen belafspraak mag, omdat ik donderdag toch al bij leidinggevende kom voor afspraken. Wil volgende week ook weer wat aan het werk. Ben bang dat ze me weer een zeurpiet vind door dat gemail maar ja
Is het een interne bedrijfsarts dan CD? Hele rare bedoeling dit... Heb je echt geen mogelijkheid om Kim ergens onder te brengen of iemand die even bij jullie kan komen?
Moet om 11 uur weg, net als ze naar bed moet. Ze slaapt nooit echt in de auto, tis 25 min rijden. heb die donderdag geen opties verder