@sam, dank je! Jasuper he die krullen, en het wordt nu eindelijk langer, dat duurt wel lang met die krullen
Mooie buik Sam! Wow die foto's Bubsie! Prachtige meiden heb je! En die bos met krullen van Djesslyn: te gaaf!
Ah wat lief van je Sam Ben er zoooo aan toe! Het duurt zo lang en ik wil zo graag. Hihi toch ff lekker klagen
Nou dat mag hoor!! Heb je geen angelsound?? Ik hoorde Rinze en deze al met 8w5d !! Oh nee deze al met 8w3d !!
Nee heb ik niet... Vk heeft het gisteren wel geprobeerd maar kon het nog niet vinden. Nu wil ik helemaal
ooh bubsie wat een mooie meiden hoor! @sam mooi buikje,lekker slank @dithje nog heel ff, 10 daagjes en dan heb je een prachtige echo heb jij al een buikje om te showen? @lae en jij? nog geen buikje?
Haha Pompeloesje nog niets om te showen. Heb heerlijk mijn eigen kleren nog aan. Tuurlijk heb ik 's avonds een opgezette buik, maar overall mag ik nog niet klagen. Aftellen meis!!
Ik heb wel al een buikje, maar dat is nu nog echt een darmenbuikje en niet echt iets "schow"-baars ... hoewel dat nu wel meer begint te komen hoor. Ik zal kijken of ik vanavond een foto kan maken om te uploaden
@ lucky, nou 5 op een dag is wel erg veel idd! Daar zou ik ook nie veel zin in hebben haha. @ bubsie, mooie foto`s van je 2 prinsesjes! @ sam, mooie buik! @ dithje, nog ff! Willen jullie eigenlijk weten wat het word? @ Lae, en jullie? Kraamvisite helaas niet door gegaan gister avond, ze belde af toen we in de stad waren om een kadootje te kopen voor ze. Iemand van de familie lag slecht dus moesten naar t zkh. Achteraf misschien maar beter ook dat we niet zijn gegaan want Jayden werd in een keer niet lekker, had heel de Xenos onder gespuugd.. verder nergens last meer van gehad alleen beetje dunnere ontlasting dan normaal
Ah arme Jayden Goldy. Hoe is het nu met hem? Ik wil liever gisteren dan vandaag weten wat het geslacht van de baby is
Hmm das idd wel apart Goldy, nou gelukkig zo dan anders !! Pompeloesje, nou ik voel me momenteel niet bepaald slank hoor, meer als olifant !! Maar ben verder wel trots op mn buikje hoor , geen streep te bekennen !! Tuurlijk heb ik het er voorover hoor, maar als het zonder kan hoor je mij niet klagen !! Hmm Dithje jammer dat het nog niet te horen was, je moet dan ook wel ff geduld hebben natuurlijk en een beetje geluk! Als je het eenmaal hebt gevonden is het makkelijker !! Hier gesloopt! We zijn vandaag naar speelstad oranje geweest. Een soort van indoor- attractiepark. Was erg gezellig. Kinderen waren super lief! Alleen ik dacht, ik ga wel ff met J in zo'n vlieg-fietsje en dan fietsen we 'ff' een rondje. Maar damn dat was best een flink stuk en ik zat me een breuk... Nu dus een kont die aanvoelt als een stuk beton.. AUWWWW! Maar heb iig aan mn conditie gewerkt ! Maar na zo'n dagje ben ik dan ook wel echt compleeeeet gesloopt!
@ dithje. hahah ohh ook zo lekker nieuwsgierig dan Laten jullie geslachtsbepaling doen dan? Of probeer je toch te wachten tot 20 wk? Ja lijkt verder nergens last van te hebben dus hopelijk blijft het zo @ sam, leukk zo`n dagje met de kinders op stap! Nu lekker uitrusten! Hier nog oude striemen (vervaagde) die kreeg ik na de 36 weken.. dus ben benieuwd of er deze keer weer bij komen, hopelijk niet