hee meiden Bubsie mooie meiden, ze lijken wel op elkaar he Sam heb je bij die andere 2 ook geen striemen gehad? Dithje wat duurt het lang voor je een echo krijgt. Hier kon ik het met angelsound ook horen met 8 weken en 5 dagen Hier ook een foto van mijn buikje van van de week
Sam dat is lekker, ik had het bij Kim ook niet. Ja ging wel, het was bij leidinggevende. Ga morgen voor 50% beginnen, dus halve dagen en 13 uur per week. had dit zelf aangegeven. Donderdag moet ik naar de arbo
Goldy: wij willen wel weten wat het wordt. Dan kunnen we tegen die tijd alvast de kleren van het andere geslacht weg gaan doen. We willen alleen niet dat de rest al weet wat het wordt. (ook de kinderen niet). Dus voor jullie zal het toch nog een geheimpje blijven We wachten trouwens trouwens wel gewoon tot de 20-weken echo. Striae: hier heb ik bij de 1e zwangerschap veel striemen gekregen en daarna eigenlijk niet meer (maar bij de 1e zwangerschap ging ik ook van 47,5kg naar 75kg dus kan me voorstellen dat mijn buikvel dat niet helemaal trok ) Sam: de foto staat onderaan (is van gisternamiddag toen ik mij ging omkleden voor het bezoek. Het was dus nog voor het avondeten)
Mooie buikjes cd en Lae! Zo ik ga aan de badkamer kasten beginnen, bedden zijn al verschoond.. haha de nesteldrang is aanwezig Vanmiddag gaan we op de kraamvisite die vrijdag niet door ging.
Mooi buikje hoor CD! Wat goed dat je weer gaat beginnen. Wanneer is je eerste dag? Hier is de termijn echo tussen 10 en 12 weken. Nog ff geduld dus Heerlijke dag zo te lezen Sam Is speelstad Oranje ook al leuk voor Rinze? Mooi buikje al hoor Lae! Haha Goldy het is dus nesteltijd? Veel plezier vanmiddag. Ik heb vanmiddag een high tea met mijn moeder. Erg zin in!
Dithje nou er zijn wat glijbaantjes, draaimolens, vliegtuigjes dat vond Rinze erg leuk. Maar als je het alleen met hem zou doen, kun je beter naar een ballorig ofzo gaan
@ dithje, jammer dat je het hartje nog niet hebt kunnen horen. En dat buikje komt vanzelf hoor, haha. He was de high tea? @ bubsie, wat een prachtige foto's en nog beter wat een prachtige meiden. @ sam, mooie buik hoor en wat een gezellig stel zo bij elkaar. Voir ne het weet gaan ze met z'n drieën op de foto. Leuk naar zo'n binnenattractiepark. Wij willen binnenkort ook eens gaan. @ cd, mooi buikje al. @ lae, mooi beginnend buikje! @ goldy, veel plezier met je nesteldrang, haha. @ all, hier druk druk. Van het weekend bij hap gezeten ivm verslechtering bij manlief. Veel pijn en krachtsverlies benen enz. Heeft weer extra pijnstillers gekregen en moet dinsdag weer terug als hij dat gaat redden, anders morgen weer bellen. Vorige week ging het wat beter maar het is weer knudde. Heel sneu! Ben dus erg druk. Alles vrijwel alleen doen mbt isa en dan alles eromheen nog. Ik vind het niet erg maar wel druk. Hopelijk gaat het snel wat beter. Verder met de dames hier goed. Woensdagavond cursus en dan donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag werken. Nog even een paar dagen " vrij" dus.
Jeetje Marsim wat sneu voor manlief! Kan mij goed voorstellen dat het druk is zo. Heel veel sterkte en beterschap! De high tea was super! Onwijs zitten snoepen Knap bijna uit elkaar. Heb iets te hard geschreeuwd van de week. Moet nu echt wel op gaan passen mbt kleding anders is het nu wel te zien hoor. Gaat dan snel opeens. Hoewel ik mijn broeken nog wel dicht krijg...
Marsim, jeetje pittig zeg Sterkte voor manlief! Geniet nog maar ff van je vrije dagen, voor zover vrij nu natuurlijk! Dithje, haha leukleuk !! Nou goed teken zou ik zeggen !!
@ sam, leuk foto! @ marsim, sterkte en beterschap voor je man! Kan geloven dat het nu druk is voor je.. knuff! @ dithje, oehh binnenkort ook foto showen dus Hier net 2 rompertjes gemaakt met wil je mijn peettante/peetoom zijn? Ben benieuwd hoe ze reageren wanneer we het gaan geven
goeiemorgen! Ik was benieuwd hoe jullie er over denken qua deze leeftijd en tv kijken. Jayden kijkt heel graag tv, en dat mag hij ook wel.. maar niet de hele dag natuurlijk. Maar hoe lang is eigenlijk een beetje normaal en hoelang mogen ze bij jullie kijken per dag? Vind dat best moeilijk om te bepalen..
Vind het ook lastig hoor Goldy. In het weekend mag Luca 's ochtends tv kijken, niet de hele ochtend d natuurlijk max uurtje. Hij is momenteel gek op Bob de Bouwer. Door de week zet ik vaak de tv even aan als ik ga koken. Goede afleiding... Nou ja, eigenlijk ook niet. Negen van de tien keer kijkt hij dan helemaal niet omdat hij bij mij op het aanrecht zit om te helpen koken.
@ goldy hier kijkt djesslyn ook tv or. vooral nu ik linsey erbij heb en ik ga voeden zet ik bumba soms op, en vaak vraagt ze er zelf ook na maar das maar 5 min natuurlijk. ik heb ook babytv sinds we djesslyn hebben. en daar staat de tv ook regelmatig op. hoe lang... ja vind ik ook moeilijk maar ze zit er geen uur achter. want dat vind ze zelf ook niet leuk, das wel makkelijk natuurlijk. nu is ze aant dansen op k3 hihi.