Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Even snel. Paps nog niet van IC af. Pijn is erger geworden en ze gaan dus de medicatie weer ophogen. Daarnaast is zuurstof nog niet goed genoeg.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :( Sterkte meis!!!

Nou hier ook een bak.. Mn ouders vroegen hoe het met mn vriendin gaat (van tweeling)... Nou hadden we het even over praktische dingen. Mn moeder zei, ze mag de wipstoel van ons ook wel gebruiken zolang wij hem niet nodig hebben, als jullig nog geen plannen hebben.. Zegt m'n vader.. Nou je houdt je nog maar even in.. Ik heel mooi, er niet te veel op gereageerd en zeg ja hoor ;) .. Maar hij keek me vervolgens aan en ja toen kreeg ik een kleur.. Zegt hij, ik zal maar niet verder vragen he.. Shit, weet het zelf dus net een dag en zij hebben het nu ook wel door denk ik ;) ! Nou ja, over 2 weken gaan ze op vakantie voor 10 dagen :p en daarna hoop ik wij echo en dan vertellen we het wel... Hoop ik :p

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihi Sam je ouders kennen je toch goed genoeg ;)
    Wel lastig hè om je mond te houden?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja heel lastig ;) .. We willen het graag op een leuke manier vertellen ;) !!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Net telefoontje dat paps toch naar gewone afdeling is. Volgens mij weten ze niet goed wat ze willen...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmz wat moet je daar toch mee.... ;)

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam oke. Mooie leeftijden zo hoor.
    haha zal je net zien dat ze het daar over hebben he. Ik zou ook gaan blozen geloof ik

Dithje o toch fijn naar een gewone afdeling. Wel erg dat ie meer pijn kreeg weer

Wij zijn net naar de kinderboerderij geweest, kim vond het erg leuk.
    Hebben van de week een buggy gekocht voor aan de fiets, wel handig is dat zeg.xx

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Kim :D !! Haha nou ik ben wat rossig, dus kleur sowieso gauw ;) !!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    #249 Sam8, 4 sep 2011
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
    Haha ik zeg kim, bedoelde CD :D
    Zwanger?? :p

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maandag 26 september om 13.00 uur heb ik de echo ;) ! Ze wilde de vrijdags, maar dan werk ik. En dan wilde ze eigenlijk pas de week erna (assistente). Ik zei, waarom niet deze week dan? Ik heb eerder met 7weken een echo gehad :p .. Nou toen is het dus gelukt. Wel bij haar tijdelijke extra vervangster maar goed, dat had ik er wel voor over :p ! Nog 3 weekjes :D !!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, hoe is het vandaag met je vader?

@ sam, haha jaa die ouders hebben het meteen in de gaten!
    Spannend, de eerste echo.. 6 dagen na mij haha.
    Maar gelukkig heb ik aanstaande vrijdag die echo gepland bij dat echobureau, hopelijk is het dan al goed te zien.

Hier reageerde de vaatwasser niet als ik op t knopje drukte. Hij ging niet aan. Dus meteen gaan bellen en 3 kwartier aan de telefoon gehangen en werd steeds door verbonden en weer wachten en elke keer werd de verbinding zomaar verbroken:x. Uiteindelijk maar op de site gaan kijken en even opgezocht bij problemen. Nou even resetten, stopcontact er uit en er weer in en hij deed het weer haha:) best simpel dus:p

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje: ja klopt nog steeds aan de medicijnen voor de kalium.
    ga vanmiddag of als djesslyn langer slaapt morgen bloed prikken en dan hoop ik dat het weer goed is.
    met mn bekken is het helemaal niet goed. ik heb al heel lang mensendiek therapie.
    over 2 wkn alweer de laatste behandeling want dan zit ik door mn behandelingen heen die vergoed worden.
    maar t gaat steeds slechter inderdaad. mag al poosje geen zware dingen meer doen ik huis, dus ben nu bezig met hulp te vragen voor mn huishoudelijke dingen (stofzuigen dwijlen enz.) maar thuiszorg krijg je niet zomaar dus ff nagaan hoe of wat.
    en ja mn rug werkt ook niet echt mee maar ja dat is iets wat ik altijd al heb dus ik had eigenlijk niet anders verwacht. hoop alleen wel dat ik na de bevalling beter ga herstellen dan met djesslyn.

@ goldy ja ik heb een nania autostoel
    sterkte met je schoonvader.
    en djesslyn drinkt nog niet uit een beker or.

@ sam hahaha ja je ouders merken misschien wel wat dan.
    vond het ook zo moeilijk om mn mond te houden maar het is gelukt. en leuk! echo de 26e!
    @ dithje, jeetje meis wat een gedoe met je vader zeg.

13. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Sam: proficiat!!!!!
    Dithje: beterschap met je vader... en kan me voorstellen dat het schrikken is!
    Goldy: wat lullig van haar zeg... en dat terwijl ze je nog nieteens kent... beterschap trouwens met je schoonvader en idd hopen dattie snel in Nieuwegein terecht kan.

beker drinken: Collin drinkt alleen uit een open beker als ik de beker vast houd, en dan nog wilt hij zo snel drinken dat er vanalles langs zijn mond loopt. Maar ik weet dat ze op het kdv hier bijna altijd tot het 2e jaar uit een tuitbeker drinken... (ligt natuurlijk ook aan de kindjes ansich)...
    Collin krijgt zijn drinken afwisselend uit de tuitbeker en fles... ligt eraan wat het meeste bij de hand ligt... maar Joshua heeft ook tot een maand of 3 geleden nog uit de fles gedronken want dat vondtie zo leuk... ;) (hij drinkt trouwens ook al gewoon uit een glas hoor)

lopen: hier begint hij al te lopen, maar alleen als hij 2 a 3 stappen van iets af is... kruipend is hij gewoon veel sneller dus ik denk dat het nog lang duurt voordat hij echt gaat oefenen met lopen...

Es: welke cd van studio 100? wij hebben er ook nog een paar... als je wilt kan ik je wel wat sturen... (ook voor de rest trouwens ;))

zwanger zijn: mijn ouders konden vanaf nr2 al snel merken dat ik zwanger was... bij Collin en Saskia zelfs nog voordat ik het zelf wist....

Hier.. ik ga nu even verder met werken want dan kan ik zometeen weer naar huis toe.... (heb nog een vermoeiende week te gaan)... ik kom vanavond nog wel ff wat uitgebreider terug!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Consultatiebureau geweest met Naomi!! Ze heeft zich super goed gehouden tijdens de prikken (1 in haar arm en 1 in haar been) even gepiept maar niet eens echt gehuild!! Ik ben trots. Ze weegt nu 10.240 kg en is 76,5 cm lang! :) allesss toppie!! ♥♥♥

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, hoe bevalt die autostoel? Makkelijk in gebruik, de stoel vast zetten enz? Want wij willen deze kopen als extra stoel maar die zal dus veel in en uit de auto gehaald worden dus moet wel makkelijk gaan dan.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy, hij bevalt hier goed or. maar weet niet of je dezelfde bedoeld. wij hebben nania driver.
    ik vind het wel een lekkere stoel. en djesslyn zit er goed in kan ook in 2 slaapstanden. die ging in het begin wat moeilijk erop maar nu paar keer gebruikt en gaat het soepel.

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wij hebben ook de Nania Goldy en de stoel is zeker makkelijk in gebruik. Eerste keer even prutsen maar als je het dan door hebt...

Goed hoor van Naomi Es dag ze zo goed gegroeid is. Heeft ze nu nog last van de prikjes?

Fijn hoor Sam dat je zo snel voor een echo kunt!

Wat vervelend Bubsie dat je zo ontzettend last hebt van je bekken en je rug. Zou fijn zijn als je hulp kunt krijgen.

Mijn vader heeft vanmiddag een epiduraal gekregen. De pijn was nog steeds niet dragelijk ondanks een cocktail van verschillende pijnstillers. Hij kan nu al merken dat de epiduraal werkt, fijn dus. Betekent wel dat ze dit een aantal dagen gaan voortzetten dus hij is eerst nog niet thuis. Misschien maar goed ook ...
    Ik ben helemaal kapot. Gisteren feestje gehad van mijn moeder (ouders zijn gescheiden) en ietsiepietsie teveel rose gehad. Luca slecht geslapen en ik dus ook. Daarnaast was meneertje om 5.15 wakker en wilde niet meer slapen :$. Straks maar naar bed ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bah Dithje Sterkte..

Es mooi zo! Flinke meid :D !!

Bleagh, is het al bijna 26sept??

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Even snel. Iphone is stuk, grr!
    Sam, jippie!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy hoe gaat het met het potje met Jayden?

Deel Deze Pagina