Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moet nog bijlezen, heb gewerkt.

Kwam om 07.15 binnen, om half 8 gingen we de werkvloer oop, en ik ging weer zweten, zwart zien, en zag lijktwit.
    Dacht ik stort neer. Collegas zagen ook dat het niet goed ging.
    Daarna rustig aan wat gedaan, maar steeds heel flauw.
    Wat valt dat dan weer tegen, dacht het gaat wel weer, maar toch nog niet goed.

xx

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD Jeetje! Rustig aan meis!!!

TV: nou hier is en was Jildou altijd wel gek op de tv. Maar ook hier niet de hele dag aan. Heb er een hekel aan als ze de hele dag voor dat rotding zitten ;) ! Maar ze mag s ochtendsvroeg wel ff tv kijken bij ons in bed. Maar niet echt vaste tijden ofzo dat ze altijd zit.. Als mn schoonmoeder oppast bijvoorbeeld staat hij veel meer aan, en daar erger ik me rot aan. Denk ga wat doen dan met die kinderen. Maar goed, dat is mijn mening. Manlief doet ook makkelijker de tv aan overdag. Ik heb hem zelden aan moet ik zeggen als ik alleen met ze ben. Toen Rinze net geboren was, idd ook meer, tijdens het voeden of eten koken voor Jildou, maar verder niet. Rinze daarentegen is niet zo'n tv-fan. Heeft daar ook het geduld niet echt voor. Ja het komt nu wel wat meer, Bumba is grote favoriet maar niet veel interesse en na paar minuten huppelt hij alweer om me heen :p !!

Hier vanochtend intake van kraamzorg gehad. Was leuk gesprek, weer een streepje op het lijstje ;)! Manlief is druk aan het verven in de babykamer! Dus dat gaat ook lekker! Jil is nu naar de psz en ik zit ff ;) !!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jayden vraagt er heel vaak naar om tv te kijken.. En als hij het dan niet mag kan hij heel boos worden! Heb zelfs zijn dvdtjes naar een gesloten kastje verplaatst omdat hij die steeds eruit blijft pakken. Hij kan ook echt heel geconcentreerd gaan zitten kijken.. maar soms heeft hij het na 5 minuten ook wel gezien.. Met eten koken zet ik hem altijd in zn eetstoel en dan voor de tv omdat hij anders steeds aan mn benen gaat hangen tijdens het koken en dan heb ik hem liever voor de tv dan dat er iets gebeurt met hem en die hete potten en pannen.
    Het is nu ook wel meer tv omdat je veel binnen zit natuurlijk.. ben blij als het weer wat mooier weer word dan kan hij lekker buiten spelen, vind hij zelf ook het fijnst!
    Hier is bumba en teletubbies trouwens favoriet. Maar ook vind hij de smurfen en bassie en adriaan al leuk hahah.

@ cd, klinkt niet goed meis, idd rustig aan!

@ sam, fijn heb je dat ook weer gehad. Kwamen ze weer langs? of via tel? Volgens mij heb ik deze keer geen intake?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy, ja ben het met je eens hoor.. Het is gewoon per kind ook heel verschillend hoe ze zichzelf vermaken. En idd dan is in de kinderstoel voor de tv ook wel eens even zo handig ;) ! Ik heb deze keer een ander kraamzorgbureau en vandaar dat ik nu een intake had weer bij me thuis. Anders was het telefonisch gegaan. Ik neem aan dat je wel een telefonische intake hebt? Anders klopt het denk ik niet ;) ...

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa en misschien kan ik ook wat nieuw speelgoed aanschaffen, hebben jullie nog tips? Echt doe-speelgoed zeg maar.. Niet iets wat alleen muziek en lichtjes geeft want daar vind hij niks aan.. Liever iets waar hij echt mee bezig kan zijn en moeite voor moet doen?

Dan zallen ze vast nog bellen denk ik ja.. volges mij is dat bij ons tussen 32 en 34 weken dat ze contact opnemen..

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy tips... uuuh neej ;) Alhoewel is hier het keukentje/ serviesje uber populair bij Rinze, maar ja, als hij niet echt kan eten, doet hij dat wel graag nep :p ! Maar dat ziet hij ook veel van z'n zus natuurlijk, weet niet of Jayden daar uberhaubt interesse in heeft..

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah nou als het om eten gaat heeft hij altijd wel interesse :p haha nee ik weet niet of hij dat leuk zou vinden, is denk ik idd echt iets wat ze dan overnemen van een ouder kindje..
    Ik ga gewoon even de intertoys site afzoeken, kijken of er iets leuks bij staat.

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goldy: hoeft niet. Robbe was ookaltijd met serviesje bezig, had geen voorbeeld. Ze komennu in fase van imiteren!

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Djesslyn heeft ook een servies gehad van oma toen linsey geboren is, ze vind het prachtig! Ze komt ons elke x thee brengen en ook spike krijgt drinken en een gebakje :) en zelf eet ze dr hotdog op :) :)

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen hihi.
    Heb verder niet veel gevonden op intertoys.. Dacht misschien aan play-doh en dan met uitdruk vormpjes enzo, maar dat is wel echt iets wat we dan samen moeten doen.. Weet dat ik daar vroeger heeel veel mee heb gespeeld..

Ik heb vandaag babykleertjes uitgewassen... oehhh wat mini hihi (L)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Argh ik ben net "betrapt" door 2 collega's. Ze riepen mij net en hebben op de man af gevraagd of ik zwanger ben :$:) Kan het toch niet meer zo goed verbergen als dat ik dacht :p
    Heb maar eerlijk gezegd, wil er ook niet om liegen. Wel gevraagd of ze het stil willen houden tot de echo dinsdag.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha kijk, dat wordt een serviesje.. Klei is wel leuk, maar wat je zegt, dat moet je nu nog echt samen doen. Van de week heb ik ook met ze zitten kleien, maar dan moet Rinze wel echt bij me zitten, anders steekt hij het in zn mond ;) !! :p

Whaha Dithje, daar ben je mooi klaar mee ;) ! Maar je hebt het nog lang verborgen weten te houden. Ik heb het nooit langer gered dan 6 of 7 weken en dat was niet alleen omdat het al zichtbaar was :p Bij Jildou was het echt nog niet zichtbaar hoor :p !

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi dames,

zag mooi buiken van CD en Lae :D:D wat prachtig die groeiende buikjes :p

@tv Laura zit nu best vaak voor de tv als ik alleen thuis ben.
    Maar dan staat meestal de muziek zender op van studio 100 dus dan is ze meestal wel aan het spelen en komt ze af en toe dansen.
    's morgens mag ze een uurtje bumba of plop kijken.
    Ben wel van plan het af te bouwen als ik bevallen ben maar nu is het iets te gemakkelijk :):)

@cd rustig aan hoor meid! en als het echt niet gaat moet je maar gewoon thuis blijven.

@dithje ik mag maandag naar de gyn en jij dinsdag naar de vk,zullen we samen aftellen? :)

Sinds gisteren rommelt het erg hier. het is gisteren begonnen met rugweëen,in het ZH kwamen ze niet regelmatig,maar na het toucheren werden het buikweëen om de 8 à 10 minuten.
    Ben uiteindelijk naar huis gemogen en alles is rustig geworden.
    Maar sinds een uur of twee rommelt het weer erg...
    Van mij mag het stoppen of doorzetten maar zo wat op en af,daar vind ik niets aan :(

Nog max 15 dagen iig,wordt heel spannend nu :D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier buikgriepje ofzo gehad. Gister hele dag wat misselijk, s avonds werd dat steeds erger en ging over naar diarree, denk mooi, dan ben ik er straks wel vanaf, maar ineens kwam het van 2 kanten ;) Gelukkig was dat maar 1 malig! Vannacht amper geslapen van een en niet lekker voelen en een baby in m'n buik die dacht dat hij wel m'n buikje kon verbouwen ;).. Damn die beweegt echt voor 10! ADHD 'er ;) ! Maar vandaag weer wat aan het eten en voel me inmiddels alweer wat beter. Net even 2 uur geslapen en dan komen we er wel weer. Vanochtend moest ik wel naar de tandarts, maar dat heb ik maar afgebeld, dat zag ik nog niet zo zitten!! :p

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Pompeloesje!!! :D Kan me voorstellen dat dat halve werk niets is ;) !!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, oeps!! Zijn ze wel te vertrouwen dat ze het nog even stilhouden ;)

@ sam, Denk idd dat Jayden dat ook in zn mond doet. Eerst maar eens een servies met wat nep eten proberen haha.
    Ahh vervelend dat je zo ziek was geworden, gelukkig nu al iets beter!

@ pompeloesje, vervelend dat het zo op en af gaat.. knuff!!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Deal Pompeloesje samen aftellen ;):D
    Hopelijk gaat het rommelen snel over in het echt werk.

Blegh, beterschap Sam!

Hihi Goldy ik moet er maar op vertrouwen.
    Het domme is dat het niet eens mijn vaste werkplek is. Ik ben nu op een van onze vestigingen en daar vroegen ze het dus. Ze dachten het 2 weken geleden al gezien te hebben :$

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hey dames,

heb bijgelezen maar merk dat ik toch vermoeider ben dan ik denk.... Gelukkig is Collin wel weer zo goed als beter maar vannacht vond hij het toch nodig om om half 1 wakker te worden... heb hem even in bed gepakt omdat hij echt erg was aan het huilen en in paniek was. Heb uiteindelijk om half 2 Roger gevraagd of hij een schone luier onder wilde halen en hem daarna naar bed brengen maar ik kon helaas niet meer in slaap komen... (ja, van half 4 tot 4u... toen ging mijn eerste wekker weer en was ik weer klaarwakker)... ben dus nu al de hele dag gesloopt. Heb de halve dag al lopen huilen om niks... pffff.. hormoontjes hormoontjes....

zometeen ff koken en tegen de tijd dat Roger straks naar MR-vergadering gaat duik ik lekker het bed in :D

Oh, wel nog goed nieuws gehad... de financiering voor de verbouwing (dak en zolderkamers) is rond en begin maart krijgen we het geld... halverwege maart komen ze dan aan het dak werken en dan hopen we tussen Pasen en Hemelvaartsdag (liefst nog tussen Pasen en onze vakantie (week voor Hemelvaart)) de kamers klaar te hebben zodat we ze kunnen inrichten en de kids allemaal een eigen kamer hebben :D:D:D

De kids hebben trouwens van mijn vader carnavalskleding gekregen. (1,25 p.st. bij Kruidvat!!) Thessa een lieveheersbeesjes-pakje, Joshua een piratenpak en Collin een ridderpakje. Ga zo kijken of ik ze op de foto krijg en zal jullie dan ff spammen :p

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    kleien: hier toevallig vanmorge gedaan met djesslyn. zie foto.

pompeloesje spannend meis, hoop dat je druk bezig bent en de kleine snel in je armen mag houden!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ...

Deel Deze Pagina