LOL!! L zit overigens helemaal in een rot fase. Hele dag nee en huilen als hij zijn zin niet krijgt. Vermoeiend!!
Ooh gezellig!! Hier zei ik net tegen manlief dat hij zo lekker aan het spelen is momenteel! HeerlijK! Druk met serviesje !
551548 Nijntje Servies 19 delig Ik zelf vind deze ook erg leuk! Maar er zijn zoveel leuke serviesjes !
Lieve meiden, Vanochtend licht bloedverlies Zit te wachten tot het half 9 is en ik de vk kan bellen. Heb mij inmiddels ziek gemeld op het werk. Kan en wil zo echt niet werken. Ben ongerust en kan wel janken
Moet om 15.20 bij de vk zijn om hartje te luisteren. Gelukkig geen bloed meer gezien maar nog wel kramperig gevoel/buikpijn.
Dithje hoop dat het gewoon een ander is of iets. Lang wachten dan he, ik duim meis, knuffel Ik ben verbaasd. Was bij de bedrijfsarts, ze zei je ziet er weer iets beter uit. Uitgelegd hoe het ging, en mag voor de rest van de zwangerschap de helft van mijn uren werken. Hoef niet meer terug te komen. Ik ben er nu al halve dagen, maar voor 25 % betergemeld omdat ik nog niet alles doe. Belde ik mijn leidinggevende die zei gelijk o dan gaan we daarmee wat doen dat het naar 50 % kan. Ik zie het allemaal wel, maar ben blij dat ik er maar voor de helft hoef te zijn, en me niet meer hoef druk te maken. Denk dat ik daardoor die steken had. Bij verlos was alles goed, baarmoeder tot navel xx
Oooh Super Dithje, wat een ongerustheid dan he? Knuffel voor de schrik!!! Verder kom vanavond nog wel ff!
gelukkig dithje!! was wel ff schrikken voor je zeg!! knuffel @ cd fijn dat je voor halve dagen mag blijven werken nu!
Cd wat fijn!! Hier een zwaar dagje gehad! Eerst was de kachel in m'n klas kapot! 12,5graden was t er toen ik binnenkwam! Maar naar gymzaal gegaan en kachel was gelukkig snel weer aan, daarna weer naar klas! Vervolgens erg last van m'n banden en rug! Dit had ik bij jil ook en is erg pijnlijk! Wist niet waar ik het zoeken moest! En daarbij vanmiddag hele tijd harde buiken, dus was echt afzien! Vanavond maar ff gaan douchen en nu is m'n buik wel wat rustiger gelukkig! Ben bang dat ik het niet eens meer red volgende week! Dan ook nog 2 hele dagen en vrijdagochtend nog, we shall see!