Goede avond allemaal !! Dithje succes morgen meis! Kan me voorstellen dat je nu ook echt wel verschrikkelijk toe bent aan de echo!!! Hoe laat moet je?? Haha ik hoef alleen maar naar de vk hoor morgen, niets bijzonders verder ! Maar bedankt voor de succeswensen, zal wel lukken Vandaag zijn we met Rinze naar het zkh geweest voor controlefoto van zn heupjes ivm hd en spreidbroek die hij heeft gehad. Alles zag er goed uit! Waren er eigenlijk ook vanuit gegaan dat alles wel goed zou zijn, aangezien z'n afwijking al minimaal was en er al twijfel was of hij wel of niet een spreidbroek moest. Maar de bevestiging is altijd fijn om te hebben! Dus weer wat afgesloten! Vanmiddag bij mn vriendin geweest, die zwanger is van een tweeling. Ze zitten gelukkig nog. Wel spannend vorige week weer, ze had steeds harde buiken, maar achteraf kwam dat door de blaasontsteking die ze bleek te hebben en waar ze niets van had gemerkt! Ben benieuwd hoelang ze nog blijven zitten! Woensdag is ze iig 31w. We hebben ook ff foto's gemaakt, staan op hyves, fb en m'n site !!
Super dat de controle van Rinze goed is Sam! Die baby's moeten nog echt even blijven zitten hoor. Had de foto's al gezien op fb, erg leuk! Ik mag morgen om 15.10 uur.
@ pompeloesje, zoo wat een gewicht zeg! Flinkerd! @ Dithje, pff weer rozeverlies gehad, word je alleen maar zenuwachtiger van! Veel succes morgen, hoop dat jullie een hele mooie echo te zien krijgen! Hier ook weer controle morgen, ben benieuwd hoe mannetje er nu weer bij ligt
Hee meiden Pompeloesje nog 1 dagje he, veel succes mocht ik hier niet meer komen, een flinjk mannetje Dithje wat naar weer wat bloedverloes, gelukig echo vandaag Sam toch fijn de bevestiging van zijn heupjes Goldy hoe is het met jou|? Succes bij verlos. xxx
@dithje succes vandaag meid,denk aan je! @sam jij ook. En wat een goed nieuws van Rinze. Is wel fijn die bevestiging hoor en leuke foto,had hem idd ook al op fb gezien! @goldy spannend voor jou ook dus,hoop dat hij lekker met hoofdje naar beneden ligt. @CD hoe gaat het nu met je? en op het werk? Jij ook alweer bijna over de helft! Ik heb eigenlijk redelijk geslapen deze nacht. Ga proberen vanmiddag nog wat te slapen want denk dat de nacht niet zo vlot zal gaan Vanmiddag mag ik bellen om hoe laat ik gepland sta... Vandaag nog ff de laatste dingen regelen...
Dank jullie wel! Heb er zooooo'n zin in! Jij ook veel succes Goldy! Hopelijk ligt jullie mannetje netjes zoals hij hoort Jaaaa morgen Pompeloesje, spannend! Ben benieuwd hoe laat je mag en ook erg benieuwd naar jullie mannetje.
Zo hier bij de vk geweest. Kindje doet het prima. Baal wel wat want ik moet minder gaan werken ivm de harde buiken. Ook houdt m'n hb niet over en moet ik ff floradix halen. Gelukkig geen blaasontsteking. Volgende week moet ik nog wel even m'n bloedsuikers laten controleren. Niet dat ik niet door had dat ik minder moest gaan werken hoor, maar goed zit niet zo in m'n aard zeg maar !!
Fijn dat je bent goedgekeurd Sam. Vervelend van de harde buiken en dat je minder moet gaan werken. Maar ja, wat moet dat moet he? Je kunt je er heel hard tegen verzetten maar bereik je ook niets mee. Knuffel!
@Pompeloesje, succes morgen, spannend! 4100 gram, mooi gewicht! (hier boys van 4285 en 4450 gram). @Dithje, succes vanmiddag! Op naar een mooie echo! @Goldy, succes! Hopelijk ligt jullie mannetje goed. @Sam, fijn dat alles goed was bij vk. Denk aan jezelf! @hier, alles goed, eindelijk weer eens fit sinds het nieuwe jaar is begonnen. Bleef maar verkouden en niet fit, ab kuurtje zit er nu net op, hopen dat het dat weer was.
Fijn dat je weer de goede kant op gaat J2J! Gelukkig maar!! Trouwens nog vergeten te zeggen, kleine uk ligt met koppie naar beneden, dus dat is wel mooi, als het tenminste zo blijft liggen !
Hier ook weer goedgekeurd bij de vk.. Hij lag nog lekker eigenwijs in stuit, mja hij heeft nog de tijd Jayden lag ook pas later goed.. @ sam, mooie buik! Fijn weer goed gekeurd.. Vervelend die harde buiken, balen dat je minder moet werken maar wel beter voor de beeb! @ cd, met mij gaat het goed En hoe gaat het nu met jou? @ pompeloesje, spannend zeg! Ben benieuwd hoelaat je mag morgen! @ dithje, ahh nog een half uurtje en dan mag je eindelijk! @ j2j, Gelukkig weer wat fitter nu! Hoe gaat het met je 2 ventjes?
Ben net terug van de vk en we hebben een prachtig druk kindje gezien mét kloppend hartje Ben wel paar dagen terug gezet. Uitgerekende datum is nu 17 september. Bekijk bijlage 225368
dithje; fijn zeg!!! hier naar cb geweest en linsey en ze weegt nu 10 pond! 55,7 cm! verder heeft djesslyn een rode wang sinds vanmiddag beetje dik en koorts....
Ziezo, net weer bij KNO geweest (controle). Buisjes zijn er al uit, druk op de oortjes en giga keelamandelen. Dus... ze moet weer geopereerd worden. Opnieuw buisjes en keelamandelen verwijderen. Arts vond het eerst nog bedenkelijk, gezien haar leeftijd, maar na extra kijken + haar chronische verkoudheid, vele ab-kuren en slecht eten (ligt daar dus ws ook aan, ze heeft maar kleine ruimte over) vond hij het zo noodzakelijk dat ze het liefst komende week geholpen zou worden. Helaas, geen ruimte voor pre operatief spreekuur, kan daar 1 mrt terecht. Zie er wel tegenop, gezien de naweeën van de vorige keer... PompelOesje, suc6 morgen! Sam, balen zeg! Ditje, wauw, mooi!!!