Super Marj!! Spannend!! marsim Beterschap meis!! Dikke knuffel!! Kikkert ik had nog niet eens op je gereageerd.. Wat vervelend dat je zo ontzettend moe bent! Hoop dat er iets simpels gevonden wordt. Onbegrip is zo vervelend ! Knuffel!
@Pompeloesje, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje! Geniet ervan! @Kikkert, hopelijk snel meer duidelijkheid voor je wat betreft de vermoeidheid. @Goldy, hier alles goed met mijn 2 mannetjes. Het gaat zooo hard, kleinste man groeit als kool. Bram is een echte kletsmajoor, roept van allerhande woorden, zo leuk. Afgelopen week aantal keer op wc gepoept hij wordt groot!! Hoe is het met jou, allemaal vol te houden?
Proficiat Pompemoesje met jullie prachtige mannetje!!! Dtihje, fijn dat alles goed gaat met je uk! Sam, rustig aan doen maar.... Knuff voor Kikkert, goed dat je verder gaat kijken.. Spannend Marj.... Beterschap Marsim!!
kom ff iedereen knuffel geven, sorry maar kan het forum niet zo goed volgen dus reageer niet op iedereen steeds. vind het best druk 2 kleintjes, en heb veel last van mn rug en bekken dus als ik beetje tijd heb wil ik ff rusten dus dat is niet zoveel hier. ook djesslyn heeft erg veel last van dr kiezen, dus komt ook bijna iedere nacht en gister en eergister was ze er echt ziek van koorts tegen de 40 nu gaat t gelukkig wat beter wel kwam ze gisteravond laat en heeft weer bij ons geslapen. ook nog goed nieuws or, linsey sliep vannacht door! heb ze er om half 8 maar uitgehaald vond het wel tijd worden hihi mn borsten iig. voor iedereen knuffel van hier!
@ j2j, fijn dat het zo goed gaat! Knap hoor van Bram!! Hier gaat het goed, maar zal blij zijn als ik met verlof ga! Pfoee heb het echt gehad op het werk! Deze week nog 1 half dagje en volgende week nog 3 halve dagen en dan verlofffffff, ben er echt aan toe @ bubsie, kan me voorstellen dat het erg druk is! Groot gelijk om even je rust te pakken wanneer het kan! Forummen komt wel weer als het weer wat rustiger is allemaal.. Goed dat Linsey door heeft geslapen! Beterschap voor Djesslyn.. Hier Jayden ook alweer verkouden.. hij was er net een weekje ofzo vanaf en sliep weer lekker goed en lang.. en vanochtend haal ik hem uit bed en ja hoor weer een loopneus/hoesten/niezen.. hopelijk word het deze keer niet zo erg!
hoi, ff een ego update. Gisteren avond ging het lekker,als hij bij mij lag was de saturatie heel goed. 's nachts ook en hij had lekker 20cc fv gedronken. 's morgens ging het wat slechter en toen de KA kwam om 10u ging het veel slechter. Maar de KA vond dat hij het nog altijd beter deed dan toen hij net geboren was... Om 13u hebben zowel Andrew als ik onze bezorgdheid toch nog eens verteld aan de vk en aangedrongen op een nieuwe longfoto. Ze hebben dan met de KA gebeld en die besloot dan om wel een infuusje te plaatsen voor vocht toe te dienen omdat drinken van een flesje te vermoeiend was. Om 14u is de foto genomen en toen het infuus net stak om 14u30 belde de KA dat hij dus overgeplaatst moest worden. Zijn linker long was goed hersteld maar in de rechter zat een scheur van 1 cm. Hier aangekomen hebben ze hem aan de beademing gelegd. Hij krijgt nu nog 50% zuurstof. Ook heeft hij een infuus met iets om te kalmeren,iets tegen de pijn en ondertussen ook antibiotica (in zijn bloed waren tekenen van infectie). Ook ligt hij onder de lamp want hij ziet wat geel. We kijken nu van uur tot uur en van dag tot dag. Maar sowieso zal hij dinsdag niet mee naar huis mogen. 1 op de 10 kinderen heeft dus problemen met vocht in de longen na een ks. Van die kinderen krijgt 1 op de 10 een klaplong... Jack heeft gewoon pech op pech... Nu gaan ze morgen weer een foto maken,als het slechter wordt gaan ze of lucht weg halen met een naald of een drain steken... Als het beter is laten ze hem zo aan de beademing liggen en dan zal het zelf herstellen. Omdat hij zo sterk is vecht hij nogal tegen de beademing dus zijn ademhaling blijft wel te snel... Hopelijk betert dat snel en kan hij echt herstellen. Ondertussen lukt zelfs afkolven niet meer...Morgen met frisse moed verder maar nu een pijnstiller en lekker slapen.
Jeetje Pompeloesje wat een verhaal. Schrik ervan! Jullie kleine mannetje... Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Jeetje meis wat een pech!!! Heel veel sterkte en beterschap voor het mannetje!!! Hoop dat hij snel opknapt!!!
Pompeloesje: heel veel succes meid... en als het zo'n vechtertje is zal het vast wel goed komen toch... *positive thoughts* de rest: *zwaai!!!*
@Pompeloesje, jeetje zeg! Heel veel sterkte gewenst en dat Jack snel beter mag worden en lekker mee naar huis mag! Knuffel!
Pompeloesje jeetje wat heftig allemaal zeg. Hoop dat jack snel helemaal beter is. Knuffel Goldy lekker bijna verlof he, nog eventjes. Hier alles goed, dinsdag de 20 weken echo alweer. Moet nu naar de fysio, heb steeds hoofdpijn en mijn nek zit ook vast. Had ik toen met Kim ook. Ga er volgende week heen. xx
@Goldy, aftellen!! Bijna verlof, geniet er maar lekker van! @Sam, lekker een weekje vakantie, geniet er van! @CD, succes bij de fysio. @Marsim, knuffel voor de ziekenboeg. @Bubsie, herkenbaar dat het ff wennen is met twee kids. Had ik ook, maar dat vindt vrij snel zijn weg. Wel lastig dat jij nog altijd last hebt van je bekken, hoop dat dat snel mindert en je je helemaal fit voelt!
@ pompeloesje, veel sterkte en beterschap voor jullie kleine mannetje!! Hopelijk is hij snel helemaal opgeknapt. Dikke knuffel! @ cd, spannend dinsdag 20 wk echo! Succes bij fysio, hopen dat het wat helpt. @ sam, geniet van je weekje vrij.. Kzal straks de lijst weer eens even terug zoekn hihi
ego:Jack is deze middag aan een ander beademingstoestel gelegd. het verschil is dat het vorige druk in de longen pompt en er dan druk uitgaat. Maar omdat zijn longen op elkaar plakten door het vocht konden zijn longen niet opblazen. Nu pompen ze zuurstof onder druk in de longen en terwijl trilt het. dat zet de longen terug open. Aan het vorige toestel bleef zijn saturatie heel onstabiel. En moesten ze bijna 65% zuurstof toedienen. Nu is zijn saturatie stabiel (moet tussen de 95-100 zijn en is nu continu 99-100) bij 25% zuurstof dus we hebben met het nieuwe toestel een enorme stap vooruit gedaan. Nu kijken hoe we de nacht doorkomen. De KA spreekt over een realistische week nog hier op IC,en dan misschien nog een weekje op de gewone bedjesafdeling voor aan te sterken. Maar zowel Andrew als ik hebben een positieve boost gehad. Maar ik heb iets te veel gedaan en mag voorlopig even niet meer uit bed. xxxx
Oh fijn zeg dat dit de goede kant op lijkt te gaan! Ik duim dat hij snel mee naar huis mag! En jij rustig aan meis! Knuffel!!!