Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pompeloesje, sterkte! Spannend en pas je wel goed op jezelf?

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heeeel veel sterkte Pompeloesje!
    Ben erg onder de indruk en geschrokken van de foto op Facebook.

Ben 2 dagen afwezig geweest omdat ik training had. Was met overnachting en was vandaag om 18u thuis.
    Bij thuis komst mij meteen gestort op mijn kleine zieke mannetje. Hij heeft waterpokken en flinke koorts (39,5).

Ga zo mijn bedje opzoeken, ben kapot en heb erg rommelende darmen en dus buikpijn.

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Pompeloesje: fijn dat dit beademingstoestel beter werkt dan de vorige en dat de vooruitzichten zo goed zijn. Heel veel succes nog meid en neem je rust he!

Dithje: beterschap met de kleine. Waterpokken zijn idd niet fijn (zeker niet op deze leeftijd)...

hier: vandaag gaat mijn mannetje de kelder leeghalen (daar staat alles wat naar het milieupark moet) en dan kan hij de dozen van een van de zolderkamers naar de kelder brengen. Als alles goed gaat kan hij dan in de namiddag beginnen met het slopen van de muren en kan hij daar morgen mee verder gaan. Dan kan de dakdekker komende week aan het dak beginnen.
    Ik moet zometeen nog even met de kids terug naar de hema want Joshua had een te grote zwembroek van het rek gehaald (had ik niet nagekeken.. domme ik) dus die moet even geruild worden voor een kleiner exemplaar. Daarna met de kids op de bus stappen om naar de juwelier te gaan want Thessa haar oorbel is gisteren kapot gegaan (papa had nogal hardhandig haar trui uitgetrokken dus haar oorbel in erin vast... het was een hangertje dus die is nu helemaal vervormd)... nu gaan we kijken voor kleine creooltjes omdat die niet zo snel in de kleding gaan haken...

Verder de was bijwerken en in de namiddag (als papa de auto niet meer nodig heeft) even naar Duitsland voor de grote boodschappen.

Tot later!

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heey meiden

sorry nog niet terug gelezen..
    Hier vandaag fotoshoot gehad voor t kaartje en ook meteen wat foto`s van ons 3en (4en :p) en van Jayden alleen.. het ging kei goed ben super blij met het resultaat!

Hier eentje van mij, is nog niet de originele foto dus wel beetje onduidelijk:

Bekijk bijlage 226324

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi Goldy!! :D

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    sow! mooi goldy. flinke buik heb je or! mooi!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pam sterkte en vergeet jezelf niet hè!dikke knuffel @goldy mooi hoor! @de rest knuffie

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Goldy! Moooooie foto en moooooie buik!

9. Laetitia

mooie foto goldy!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooie foto Goldy.

ff een snelle update:
    Met mij gaat het ok,ik herstel heel traag omdat ik iets te veel eis van mijn lichaam natuurlijk maar ja...Verder is het dag 5 dus hallo babyblues :(:(
    Ben zo ontzettend boos op de wereld :x:x

Maar met Jack gaat het dan wel al beter. Zijn linker long is goed hersteld. zijn rechter is nog beschadiging op te zien maar die heeft ook twee klappen gehad dus dat zal nog een dag of drie duren denk ik.
    De drain langs links kan er eigenlijk uit maar omdat er nog wondvocht lekt laten ze die nog ff steken.
    Hij zou straks ook een diepe katheder krijgen want de infuusjes sneuvelen te snel. Hij krijgt ondertussen ook moedermelk via de sonde en dat gaan ze nu ook opdrijven.
    Hij dus stilaan aan het hertsellen.

Verder werd ons aangeraden om klacht in te dienen tegen de KA van het vorige ZH. Maar daar zijn we nu nog niet aan toe.

ga zo nog wat kolven en dan zal het bezoek beginnen :)

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pompelmoesje heftig allemaal, wel goed te horen dat het de goede kant opgaat! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal

12. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pompeloesje, fijn dat het met Jack weer wat beter gaat!

@Goldy, mooie foto!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy wow wat een buik zeg. Hele mooie foto

Pompeloesje gelukkig gaat het iets beter. Maar wel erg allemaal zeg jeetje.

Morgen de 20 weken echo savonds, wat gaat het hard!
    Zaterdag gaan we met zijn 2 en een nachtje in een hotel, we zijn dan 2 jaar getrouwd.
    Kim blijft dan bij mijn moeder slapen. raar idee, dat gebeurd nooit.
    Maar wel lekker even samen weg.

xx

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry even ego:
    Luca erg ziek van de waterpokken. Hij heeft inmiddels 40,3 koorts en zetpillen doen niets. HAP gebeld en moeten nog even aankijken. Omdat hij goed drinkt en niet suf is. Mocht de koorts verder oplopen, tot 41 graden, dan meteen weer bellen.
    Tot nu toe om het half uur bij hem geweest omdat hij overstuur is. Ga dan ook maar naar bed zo. Zal waarschijnlijk een lange nacht worden.

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    dankjewel allemaal, ik ga morgen proefdrukje laten maken van het geboortekaartje en meteen even de foto`s van fotoshoot bestellen.. Ben benieuwd

@ pompeloesje, gelukkig gaat het iets de betere kant op.. arm mannetje! Dikke knuffel en sterkte saampjes!

@ cd, spannend morgen 20 weken echo, succes en veel plezier! Gezellig weer eens samen weg, geniet er van!

@ dithje, oeii arme Luca, altijd zo makkelijk gezegd om het nog even aan te kijken.. vooral als je zo`n ongerust gevoel hebt pff.. hoop dat de koorts snel zakt!! Beterschap!!

16. Laetitia

Goldy: succes met de proefdruk.. hopen dat die al gelijk goed is!

pompeloesje: Fijn dat het al iets beter gaat!

CD: veel plezier bij de echo!!! En geniet van je weekendje weg! Is zo fijn af en toe even weer terug met z'n 2en zijn...

Dithje: beterschap!!! Is de koorts nog opgelopen?

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Morgen wordt Madelief al geopereerd. Spannend! Anesthesist vroeg nog of de keelamandelen echt moeten, gezien haar leeftijd😒.

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, spannend! Heel veel succes voor de operatie morgen!!

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    J2J, thnx!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj: Sterkte en succes morgen! Hopelijk doorstaat ze het allemaal goed!! Dikke knuffel alvast!

Dithje hoe is het nu met L?? Hopelijk weer wat opgeknapt?

Sorry, hier voel ik me niet zo geweldig en mn geheugen ook niet zo top!

Deel Deze Pagina