Dithje; bij deze prikken kunnen de ''klachten'' pas komen na 5 a 10 dagen.. de stof van deze prikken is anders als alle anderen. Ik heb vandaag niks gemerkt aan Naomi, alleen met uitkleden dat haar armpje beetje zeer deed, was ook beetje blauw/paars. Dus ben benieuwd of ze nog last krijgt.. bij elke prikken heeft ze wel last gehad van hangerig en koorts, dus we zullen het wel zien.. hoop het niet natuurlijk. Sam; Ja flinke meid.. het valt mee, iets boven het gemiddelde maar dat zit ze al haar hele leven maar niet ver erboven.. en ze is al aardig wat babyvet kwijt door dat vele bewegen en in 3 maanden tijd nu maar 140 gram aangekomen, maar ja nu gaan ze natuurlijk niet zo hard meer! zeiden ze daar ook.. 140 gram groeien ze het eerste jaar in een week ofzo haha..
Sorry, wel bijgelezen maar neit blijven hangen.... Collin moet woensdag ook weer voor zijn prikjes gaan. Papa gaat deze keer met hem, dan hoef ik niet eerder van het werk te komen... (maar papa is bang als de kids prikjes moeten hebben... dat vindtie zielig..) ben dus benieuwd hoe dat zal gaan. Collin heeft trouwens zijn 5e en 6e tandje door!!!! ben trouwens erg moe... was vergeten dat ik vanavond een afspraak bij de bloedbank had en daar ben ik dus net van terug. Best raar.. ik ben links geprikt geworden en rechts heb ik last van mijn schouder.... (heb wel rechts de vingerprik gehad).. maar ben nu klaar met werken enzo dus ga een beetje slapen en dan hopen dat ik morgen weer uitgeslapen aan de gang kan. truste!
@ bubsie en dithje, ja die bedoel ik. Ik ga morgen er even voor kijken. Bedankt voor jullie ervaringen. @ dithje, fijn dat de pijn nu minder is bij je vader. @ sam, gaat best goed, 8 van de 10 x dat ik hem er op zet doet hij iets. Hij geeft het zelf nog niet aan en plast natuurlijk ook nog gewoon in zn luier maar sinds dat ik ermee ben begonnen heeft hij nog maar 4 a 5 keer in zn luier gepoept dus dat is al best goed lijkt mij. (en dat was dan meestal als hij nog in bed lag of in de auto zat) @ es, naomi een grote meid geweest met de prikjes, goed hoor! @ lae, succes woensdag met de prikjes!
Hee meiden Goldy wat knap zeg van hem, dat gaat echt snel! Sam hoe voel je je? Dithje jeetje wat balen van je vader zeg. Was het feestje wel leuk? Vandaag een dagje vrij, lekker. kim ligt nu te slapen, ff rust. Vind dat altijd heerlijk als ze slaapt haha. Slapen die van jullie ook maar 1 x? Vindt dat kim niet veel slaapt. savonds vaak pas rond 19.30, dan om 06.00 weer wakker. En dan slaapt ze vaak van 11.00 tot 13.00, of tot 12.30. xx
Collin die slaapt soms 1x per dag en soms 2x per dag... ligt eraan.. de ene keer is hij wat meer moe dan de andere keer... 10-11u (slaat hij soms over), 13-14.30 (slaat hij ook soms over) en 19.00-6.00 ongeveer....
Cd.. ik voel me niet zo grandioos.. Vooral erg onzeker weer.. bleagh! Maar heb mezelf voor de keus gezet vanochtend Of ik ga gewoon lekker poging doen tot genieten of ik ga me steeds zorgen zitten maken... Daar heb je ook niets aan ,dus ga maar gewoon genieten! Ik kwam erachter dat de eerste echo van Rinze ook met 7w3 dagen was.. Nou ja.. 6w6d toen nog, maar de echo erna ben ik vooruit gezet dus dan komt het overeen met 7w3d ! Verder moe, sochtends wat misselijk en na het eten misselijk en dan die rug/bekken...
Feestje was heel leuk CD! Luca slaapt meestal nog 2x. Helemaal nu hij zo vroeg wakker is. Vanochtend was het 5.30 en dan is hij om 8.00 echt wel weer moe. Dan slaapt hij een uur à anderhalf en van 12.30 tot 14.30 à 15.00 uur weer. Knuffel Sam!
Dank je Dithje.. CD hier slaapt Rinze meestal nog 1x van 1 tot half 3 ongeveer... En 's avonds om 19.30 in bed en meestal 7.30 's ochtends wakker tegenwoordig.
Kom even zeggen dat ik weer weg ben. heb om 3u een afspraak en vanavond ouderavond... weet niet of ik tussendoor (of vanavond laat) nog online kom. Knuffels aan iedereen!!!!
jayden slaapt soms 1 x en soms 2 x per dag, meestal van 19.30 tot 08.00/08.30 en dan 11.00 tot 11.30 en van 14.00 tot 14.30. Soms wil hij ook wel eens een uurtje slapen sochtends of smiddags maar meer niet.
Oke, dan valt het toch wel mee hoeveel kim slaapt denk ik. Nieuwtje, sinds vandaag loopt ze de hele kamer op en neer een aantal keer, los. Ze liep bijna de hele middag. Trots op Kimmie xxx
Even snel op iPhone Wat leuk CD!!! Hier een goede ouderavond gehad. Veel besproken over de fusie (jenaplanonderwijs en regulier onderwijs die gaan fuseren) en daarnaas gewoon een beetje meer kennis gemaakt met wat ouders. Opkomst was niet erg groot maar dat maakte het geheel gelukkig wat rustiger... Ook kennis gemaakt met de nieuwe directrice.. Aardige vrouw. Nu ga ik slapen.. Morgen weer vroeg dag! Truste!
Ik ben weer even online. Heb de eerste 2 dagen weer gehad, morgen weer lekker vrij! Heb hier een tereurdochter van 3, HELP!
Driftbuien, verschrikkelijk. Gisteren heeft ze zelfs opa geschopt! Maar ze is ook vaak heeeeel lief hoor! Ik word trouwens wel een beetje jaloers op alle zwangeren hier! Het gaat bij verschillende zo gemakkelijk, zwanger worden... En dan is het misschien een beetje raar, maar ik heb het daar nog steeds een beetje moeilijk mee. Hier dus nooit een 'onverwachte' positieve test gehad, altijd zeer voorspelbaar geweest. Ik dacht dat ik dat al wel een plekje had gegeven, maar merk dat ik het best moeilijk vind. Sorry hoor! Ik gun het jullie allemaal hoor! Maar moest dit toch even kwijt... Misschien komt het ook wel omdat ik weet dat ik niet weer zwanger zal worden. Iedere maand toch altijd hoop (wij hebben geen voorbehoedsmiddelen nodig), dat er toch een klein wondertje is. Maar ik ben hartstikke blij hoor met mijn 3 toppers!!!!!
Kan het me wel voorstellen Marj!!! Is toch 'oneerlijk' !!! En wie weet een stiekem heerlijk wondertje !!