Marsim Jakkes zeg! Dat wordt idd pittig! Pippo (ook juli-mama) haar man is laatst voor 2e keer geopereerd aan hernia. En die moet nu dus ook veel zelf doen, met 4 kids. Heftig. Mooi dat er enigszins wat cyclus is, maar we hebben natuurlijk liever wat anders !! Dikke knuffel en sterkte met alles eerst!
Jeetje Marsim wat heftig! Heel veel sterkte de aankomende periode en een dikke knuffel! Met mij gaat het goed en ja het gaat zo snel. Ben heel erg nieuwsgierig naar het geslacht. Nog even wachten en dan weten we het To all: knuffel!!
Zwangerschapslijst Goldy 17-04-12 2e kindje Sam 11-05-12 3e kindje Moederk 18-06-12 2e kindje Einneh 24-06-12 (mijn verjaardag ) 2e kindje LuckyBlue 10-07-12 2e kindje Carpediem 16-07-12 2e kindje Laetitia 30-08-12 4e kindje Dithje 17-09-12 2e kindje Bevallen: Pompeloesje 22-02-2012 - Jack 3955 gram en 53 cm afspraken: 19-03 Laetitia - afspraak VK 22-03 Goldy - liggingsecho 22-03 Carpediem - controle verloskundige 29-03 Dithje - geslachtsbepaling 04-04 Dithje - vk 23-04 Carpediem- pretecho 4d
Zwangerschapslijst Goldy 17-04-12 2e kindje Sam 11-05-12 3e kindje Moederk 18-06-12 2e kindje Einneh 24-06-12 (mijn verjaardag ) 2e kindje LuckyBlue 10-07-12 2e kindje Carpediem 16-07-12 2e kindje Laetitia 30-08-12 4e kindje Dithje 17-09-12 2e kindje Bevallen: Pompeloesje 22-02-2012 - Jack 3955 gram en 53 cm afspraken: 19-03 Laetitia - afspraak VK 22-03 Goldy - liggingsecho 22-03 Carpediem - controle verloskundige 29-03 Dithje - geslachtsbepaling 04-04 Dithje - vk 23-04 Carpediem- pretecho 4d 01-05 Dithje - 20 weken echo
Zwangerschapslijst Goldy 17-04-12 2e kindje Sam 11-05-12 3e kindje Moederk 18-06-12 2e kindje Einneh 24-06-12 (mijn verjaardag ) 2e kindje LuckyBlue 10-07-12 2e kindje Carpediem 16-07-12 2e kindje Laetitia 30-08-12 4e kindje Dithje 17-09-12 2e kindje Bevallen: Pompeloesje 22-02-2012 - Jack 3955 gram en 53 cm afspraken: 19-03 Laetitia - afspraak VK 22-03 Goldy - liggingsecho 22-03 Carpediem - controle verloskundige 27-03 Sam8- vk 29-03 Dithje - geslachtsbepaling 04-04 Dithje - vk 23-04 Carpediem- pretecho 4d 01-05 Dithje - 20 weken echo
Bij ons in het april topic is het eerste kindje geboren dmv keizersnede, 35.6 weken. Kriebel de kriebell hihi. Al mag meneertje wat mij betreft nog lekker lang in mijn buik blijven zitten
Hoe is het met jullie en de zwangerr het schiet al op he!? Hier is het druk. Ben de laatste dagen beetje down. Vind het erg zwaar opt moment. Linsey huild veel ook vaak krampjes en ik kan er echt heel slecht tegen. Zelf heb ik veel pijn en ineens nog meer vage klachten. Mn vingers en polsen doen pijn en verkrampen. Verder geniet ik ook van mn meiden. Djesslyn praat steeds duidelijker en meer erg leuk. Knuffel voor jullie
Wat vervelend Bubsie dat je down bent. Sneu voor L dat ze zoveel krampjes heeft. Misschien toch eens verwijzing vragen voor onderzoek in het ziekenhuis voor jouw klachten? Wanneer voelden jullie de tweede/derde/vierde voor het eerst? Voelde net een overduidelijke plop wat zeker niet min darmen waren, maar dat kan de beeb toch nog niet zijn ?
Nummer 2 en 3 beiden al met 12w, 5 dagen !! Knuffel bubsie !! Kom morgen weer ff verder en meer reageren!
@ dithje, Ze zouden geloof ik eigenlijk deze week een datum prikken voor keizersnede omdat kindje in stuit lag. Maar nu waren dr vliezen gebroken.. verder weet ik ook nog niks meer. Hier voelde ik ook plopjes rond 13/14 weken bij deze zwangerschap!! @ bubsie, dikke knuffel! Vervelend dat je zo down bent.
hee meiden Bubsie knuffel, naar dat je je down voelt, en lichamelijke klachten hebt. Tis ook best ff pittig denk ik met 2 kleintjes. Hopenlijk voel je je snel beter. Dithje ik voelde het met 16 weken. Voel je je goed verder? Goldy hoe gaat het met je? Schiet nu lekker op he Sam hoe gaat het met jou, en harde buiken enzo? Vanmiddag telefonische intake kraamzorg. Verder alles goed hier, savonds vaak last van zuur, bah. Baby is lekker aan het bewegen hele dag. Kim is helemaal gek van het konijn wat we vorige week gekocht hebben heel leuk. xx
Bubsie je hebt het ook zwaar gehad de afgelopen tijd en denk dat dat er nu wat uitkOmt! Schroom niet Om hulP te vragen hoor en eerlijk is eerlijk de eerste maanden met twee kleintjes is gewoon loeizwaar vooral als je zelf niet fit bent! Knuffel!! Goldy jeetje wat aan de vroege kant! Gaat het goed met die kleine? Cd ach wat leuk! Lief dat je t vraagt! Heb sinds vrijdag m'n bed in de kamer en moet zeggen dat ik daar erg blij mee ben! Ga je toch wat makkelijker ff lekker liggen!Ik werk nog wel maar ik wacht vandaag ff af want de afgelopen week ging het niet fijn! Heb veel last van m'n buik! Doet bovenin erg Zeer en trekt door naar m'n rug! Eerst alleen bij zitten, nu ook bij staan! Heel vervelend. Daarbij ook veel harde buiken, vrijdagochtend was hij meer hard dan zacht! Dus dat wil ik niet weer! Daarbij is het woensdag ook nog opendag en ik heb al genoeg aan mezelf en de groep, moet er ook nog een klas vol ouders etc bijzitten! Zit ik niet op te wachten!!! Dus ff zien hoe t komt!
Thanks meiden. Ja tis inderdaad best pittig vooral als s avonds ook mn rust niet kan pakken omdat linsey dan ontroostbaas gilt. Morgen moet ze dr entingen... bah. En hulp vragen ja mn smoeder komt regelmatig schoonmaken maar ben denk van plan om een hulp te zoeken voor een ochtend in de week ff goed schoonmaken. Want mij lukt het niet. Sam. Wist niet dat het niet lekker gingmet je. veel rust nemen dan he nu je bed beneden hebt. sterkte dikke knuffel ook voor jou!
Bubsie, ook met iemand praten kan heel fijn werken he? Al is het eerst maar naar je ha ofzo. Ik weet niet hoe je verhouding daarmee is hoor !! Ach op zich gaat het wel hoor, maar in combinatie met werken wordt het nu wat te zwaar.... Manlief is net gebeld door uitzendbureau. Met een beetje geluk hebben ze werk voor hem. En dan zie ik het even helemaal niet meer zitten om nog te gaan werken. Ook omdat de kinderen dan 4x een halve dag naar een andere oppas is, omdat onze oppas ook met verlof is. Dus dan meld ik me sowieso maar ziek. Dan komt het huishouden weer allemaal op mij neer !! Nou ja, afwachten.
Morgen weer controle.. zal hij nu wel goed liggen, hopelijk wel! Verder op t werk kunnen regelen dat ik na mn verlof 2 dagen van 9 tot 17.00 ga werken. En dan hoef ik dus niet meer savonds en niet meer op zaterdag! Super fijn aangezien ik al jaaarennnn op zaterdag werk. Ik ga dan op Maandag en donderdag werken. Ben benieuwd hoe het zal bevallen. Mocht ik het niet fijn vinden dan was het alsnog bespreekbaar. Echt raar dat ze nu weer zo soepel zijn.. snap er niks van haha.. maar wel fijn hoor! @ cd, lekker zo`n beweegelijk beebje in je buik! Vervelend dat je zo`n last heb van zuur. Leuk dat Kim zo gek is van jullie konijntje! Met mij gaat het goed! Niks te klagen @ sam, hij drinkt nog niet goed dus moet nu aan sondevoeding.. Probeer beetje rustig aan te doen!!
Jeeh wat fijn Goldy dat je je werkdagen mag aanpassen Succes vandaag en ik duim voor je dat het mannetje goed ligt. Hoe gaat het met Jayden? Heerlijk CD dat Kim zo blij is met het konijn. Gaat het verder goed met haar? Vervelend dat je zo'n last hebt van zuur maar wel heerlijk dat beeb zo bewegelijk is. Als het niet gaat dan gaat het niet he Sam?! Harde buiken krijg je natuurlijk niet voor niets. Goed nieuws trouwens dat het uitzendbureau waarschijnlijk werk voor Kor heeft! Wanneer horen jullie daar meer over?
goeie morgen meiden.... het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier gekletst heb maar lees wel af en toe mee en natuurlijk zie/lees ik vanalles op facebook hihihi.... hier gaat het eindelijk echt eens vooruit we hebben vorige maand echt een rot maand gehad bedrijf waar manlief werkt failliet (heeft gelukkig nu een andere baan---> zit een heel verhaal ombij). ik begin langzaam echt meer energie te krijgen en zie nu echt alles weer veel positiever in heel af en toe zit er een dag tussen dat het minder gaat maar de postitieve momenten beginnen eindelijk te overheersen. morgen moet ik wel nog naar het zh en dan krijg ik de uitslagen van de internist deze heeft div. onderzoeken laten doen om toch vanalles uit te sluiten gezien ik echt al jaren extreem moe ben en daar nu dan nog die burnout bij gekregen heb. psychysch gaat het eigenlijk ook echt vooruit en voel ik me grotendeels weer mezelf (al ben ik er nog niet helemaal). ik ben wel nog niet aan het werk omdat ik echt geheel hersteld moet zijn en kan zeggen dat ik het aan kan en op dit moment denk ik dat ik wss snel zou terug vallen. maar de groei zit er dus nu nog vast houden. met de kids gaat alles goed, d. vind het echt geweldig op de bss al had hij wel veel moeite met wennen ondanks dat hij eigenlijk iedereen op 2 kids na uit zijn klasje al kende. soms heeft hij nog ff een terug valletje en moet hij ff huilen maar in het algemeen gaat het toppie. c. daar gaat het ook echt goed mee ze begint nu echt duidelijker te praten en dingen duidelijk te maken. oowww en ik ben vandaag alweer 25 jaartjes geworden oud he whahahaha. hoe is het hier met jullie? nog nieuwe zwangere? heel veel liefs & een dikke knuffel
@ kikkert, gefeliciteerd. @ sam, meid rustig aan doen met die harde buiken. Die laatste weken echt niet forceren. @ bubsie, wat vervelend dat je even zo down bent. Het is ook niet niks twee van die guppies. Knuffel meid. @ goldy, schiet al op meid. Hopelijk is die boef gedraaid. En twee vaste dagen werken, goed voor elkaar! @ dithje, de eerste plopjes alweer, wat leuk, geniet ervan. @ all, sorry voor mijn slechte bijdrage hier. Hier nog steeds druk. Manlef gasn ze vrijdag opereren. Heeft dubbele hernia en 1 daarvan is zo groot dat die operatief verwijderd moet worden. Spannend dus. Bed staat inmiddels beneden. Hopelijk is hij zaterdag weer thuis. Aankomende rijd blijft het dus druk voor mij. Aangezien hij straks echt niets mag en kan. Ik probeer zo tussendoor wat bij te lezen en soms te reageren. Zal aankomende tijd niet veel aanwezig zijn denk ik. Meiden ik hou jullie op de hoogte zsm. Verder met isa alles goed. Al is ze vandaag weer op boevenpad, grrr.