Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heel veel sterkte Marsim! Drukte!!!

Hier net ziekgemeld. Ik trek het niet meer.. :( Dus ben nu met verlof ;) !

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Je hebt gelijk hoor. Geniet nog een beetje van je verlof;):)

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    controle was goed, en mannetje ligt mooi naar beneden!! Moet alleen nog indalen dus hopen dat hij dat ook snel doet dan kan hij niet meer terug :p

@ dithje, met Jayden gaat het goed! Is echt veel bezig over de baby haha, ben benieuwd hoe hij het straks vind met zijn broertje erbij!

@ kikkert, gelukkig gaat het langzaam aan weer beter met je! Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat met de kids ook alles goed gaat.

@ marsim, succes en sterkte voor je man vrijdag! Zal idd heel druk zijn voor je.. dus jij ook succes en wel naar je lichaam luisteren!

@ sam, super goed gedaan sam!! aan je zelf denken!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel veel sterkte alvast Marsim!

Verlof Sam :D

Fijn dat mannetje goed ligt Goldy.
    Nu duimen dat hij zo blijft liggen.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Goldy!! Dalen maaaaaar :D !!!

Hier gister met Rinze naar CB geweest. En ik maar denken dat hij achterloopt met praten, nee we zijn blijkbaar nogal verwend met Jildou ;) !! Hij zegt al meer dan zou moeten! En ze stond versteld van het begrip, want z'n passieve woordenschat is uitstekend ;) !!
    Verder is meneer 81,5cm lang of kort :p Zit op onderste lijntje maar wel mooi op 1 lijn. En schrik niet, hij weegt 13,2 kilo :p !! En die zat boven het bovenste lijntje, oftewel 'te dik' ;) ! Maar goed, dat is hij altijd al geweest, kort en breed met spek :p !! Komt vanzelf. Hij loopt nog niet eens 3 maanden, dat spek moet hij er nog af trainen joh! Verder doet hij het uitstekend allemaal! Ze vond hem een heerlijk mannetje met een echte boevenhoofdje :p HAHA!!!

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier geen cb bezoekje met anderhalf. Kreeg telefoontje van het cb, wij zijn als ouders 'in orde bevonden' en het bezoekje met anderhalf achtten zij niet noodzakelijk! Wel mocht ik langskomen voor meten en wegen. 10,2 kg en 84 cm was madam (3 weken geleden).

Sam, nu dus thuis... Meteen een dag met heerlijk weer!!! Lekker hoor!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rinze is al 21 mnd, staat ook niet officieel in het boekje maar goed, ze hadden hem de vorige keer gemaakt.. Hij hoeft nu pas weer in september. Jildou moet 2 juli voor de laatste keer. Het is me daar wel goed verder zolang ze het goed doen. Verder heb ik nog nooit een drol gehad aan ze ;) !!

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Precies Sam! Ik ben maandag voor het laatst met Marjolein geweest. Een hele leuke (inval)arts. Is de stiefmoeder van kennissen van ons. Ze had Marjolein haar 1e bezoekje gedaan en nu haar laatste (en in de tussentijd nooit weer bij Marjolein). Was echt erg leuk! Ze was trouwens nu 16,2 kg en 102,5 cm. 5 cm groter dan Robbe toenertijd. En de prik ging ook vlekkeloos. Ik had haar verteld dat ze een prik moest, en als ze die had gehad kan ze naar school. Meten en wegen vind ze ook nooit leuk, maar ja, juf moet toch weten welk stoeltje ze voor Marjolein nodig heeft?!

Madelief hoeft ook pas in augustus weer heen trouwens (en va november dus niet geweest).

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij waren in augustus voor het laatst geweest!
    Wat leuk dan ja met Marjolein zo :D !! Jildou was gister 17,3 kilo en 104,5 cm! En die moet nog 3,5 worden :p ! Lange slanke den :p !

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hi meiden,

Ben een beetje verdrietig.
    Vanochtend hebben wij een bijeenkomst op het werk gehad waarbij is medegedeeld dat ik hoogst waarschijnlijk binnen 3 maanden boventallig wordt verklaard. Niet alleen ik, maar ook de andere functionarissen binnen het zelfde vakgebied binnen de holding (ga niet heel diep erop in ivm herkenbaarheid en vindbaarheid op internet). Op dit moment zijn ze bezig met de plannen om te kijken hoeveel functionarissen ze straks nodig hebben voor de functies en mogen we gaan solliciteren op onze eigen functie of een soortgelijke functie ergens binnen de holdig. Hoe dan ook zijn alle door mij bedachte scenario's erg slecht :(

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach neej zeg! Kan me voorstellen dat je hier erg van baalt meis!!!! Klote tijd momenteel! Dikke knuffel iig!!!!

Hier ook balen! Niet verschrikkelijk hoor, maar vind t gewoon jammer!! Onze gastouder en bijna buurvrouw heeft vannacht derde kindje gekregen! Dochtertje! En ze hebben dezelfde naam die wij ook voor een meisje hebben! Die hadden we al met zwangerschap van Rinze bedacht! Dus ook al aardig gewend aan die naam, misschien maken wij er nu een combi van maar goed nog maar ff op namenjacht etc....

12. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemiddag allemaal. Hier ben ik ook weer eens even.

Erg drukke week achter de rug. Oma overleden en begraven, dingen regelen omtrent alles, vk-bezoek, fysio-bezoek met flinke uitbrander en Roger die gister en vandaag tot 's avonds laat op het werk is. Morgen gaan we met mijn ouders een tante van mijn moeder naar huis brengen (die is met de begrafenis een weekje op bezoek geweest bij mijn ouders) en daarna gaan we met de kids bij Centerparcs zwemmen en eten. Roger heeft een vrije dag opgenomen dus heben we morgen echt een dagje dat we gezellig met z'n 5jes iets leuks kunnen doen. En Thessa mocht dit keer kiezen en had voor zwemmen gekozen (Joshua mocht de vorige keer kiezen dus zijn we toen naar ballorig geweest)...
    Met mijn bekken gaat het steeds weer een stukje minder. Er zit iets niet goed aan de linkerkant van mijn bekken wat ik corrigeer met de spieren rechts in mijn taille. Daardoor loop ik constant verkeerd en wordt de bi nog meer verergerd. Ik moet nu dus constant bedacht zijn op welke spieren ik gebruik. In wezen moet ik dus helemaal opnieuw leren bewegen en ademen tijdens de beweging (heb de neiging om mijn adem in te houden als ik ga bewegen). Verder mag ik niet tillen, niks meer doen onder mijn sta-niveau (vaatwasser, wasmachine, dingen uit de koelkast halen, pannen pakken, etc). De dingen die ik normaal staand doe moet ik nu voor zover dat kan zittend doen, en de dingen die ik normaal zittend doe moet ik nu zoveel mogelijk liggend doen. Beebje doet het verder wel heel goed en laat ook goed weten wanneer mama te veel doe want ik merk nu al dat ik, als ik niet naar mijn lichaam luister, direct last krijg van harde buiken. Dus het worden nog een lange 23 weken... maar.. alles voor de kleine uk!

Sorry voor de egoistische post... ik zal vanaf nu weer proberen bij te lezen!

Dikke knuffel aan iedereen die het nodig heeft of graag wil hebben ;)

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag ligginsecho gehad. Hij ligt nog steeds goed :D, metingen kwamen op 35.6 wk uit dus ook netjes en het geschatte gewicht voor nu is 2803 gr

Vriendin heeft morgen keizersnede, spannend! Ben zo benieuwd. Ik ga een geboortetaart maken voor ze!

@ dithje, ah wat een rotnieuws zeg!! echt balen. dikke knuff!

@ sam, ohh das ook balen zeg dat ze die naam heeft..

@ lae, nou drukke tijd bij jullie. Hopelijk gaan je bekken snel weer wat beter.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vervelend Laetitia, rustig aan!!! Wel lekker dagje gehad las ik op fb!!!

Goldy jahoe :D !!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    jeej mijn vriendinnetje is gisteren om 14.15 bevallen van hun meisje Amy! 3170 gr en 51 cm dus helemaal niet klein zoals ze zeiden! De keizersnede was haar erg meegevallen. Vanavond gaan we naar t ziekenhuis, ben zo benieuwd! Straks eerst nog even de taart afmaken :D

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Hoi meiden.

Moet ff mn ei kwijt.
    vanmorge belde mn moeder broertje is weer opgenomen int ziekenhuis.
    hij was vannacht half dood gevonden, combinatie drugs en drank hartslag viel steeds weg hij ligt nu op de ic..
    die l*l zei dat tie geen drugs meer gebruikte en ik geloofde hem al niet. Mn gevoel klopte dus weer wel.
    moeder zei gister nog tegen ons dat ze dachttdat tie geen drugs meer gebruikte. Wel dus..... nu nog AAnt wachten op nieuws....

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy leuk zeg! Gefeliciteerd! En veel plezier met snuffelen;)!!!

Ach bah Bubsie!! Sterkte!

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy gefeliciteerd, leuk. Hoe was het?

Sam goed dat je je ziek hebt gemeld meis

Bubsie jeetje wat erg van je broer zeg, sterkte.

Dithje wat erg van je baan zeg gatverdarrie.

Lea rustig aan meis.

Mijn mannetje is op de fiets naar de appie nu, m&ms halen haha.
    Verder alles goed hier, lekker van de zon genieten.

xx

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

bubsie: he bah wat een nieuws. En bale dat je broer jullie (weer) voorloog.

Goldy: proficiat met je dinnetje!

hier: Sinds vrijdag veel meer last van de BI. Moet maar even kijken wat de fysio dinsdag gaat zeggen. heb wel mijn adhd-kussen (had ik tijdens mijn hernia veel gebruikt) maar weer in gebruik genomen en heb daarnaast weer een nieuwe gymbal gekocht als vervanging voor een stoel hier thuis. Gister de verjaardag van de oma van Roger gehad maar ik merk echt dat mijn lichaam niet wil meewerken (nu al)... zodra ik iets te veel doe (en ik doe al nauwelijks iets) merk ik al dat ik weer last krijg van harde buiken (weet niet eens of het echt harde buiken zijn... voelt wel zo maar dan niet zo extreem als dat je echt al ver zwanger bent en een harde buik krijgt)... Mijn schoonmoeder heeft wel al aangeboden om voorlopig voor ons de was te doen dus dat is wel fijn. Vanmiddag gaan we daar naartoe om de was te brengen, want Thessa is gister bij hen gaan slapen (die wilde nog niet naar huis toen papa en mama al gingen) dus die gaan we straks ophalen.

Had vannacht trouwens wel een vage droom hoor. Droomde dat ik beviel van 2 kids :$... echt vaag. En dus moesten we het kaartje helemaal opnieuw laten drukken en we hadden maar een maxicosi enzo dus dat moet toen ineens nog allemaal geregeld worden.... haha... was wel een manier om al in het ritme van de nieuwe tijd te komen ;)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Luca heeft vannacht voor het eerst in zijn grote bed geslapen.
    Ging super!
    Vanochtend om 8 stond hij aan de deur te rammelen.

Jeetje Bubsie wat een nieuws. Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina