@ bubsie.. sterkte met je broer! @ cd, fijn dat alles goed gaat. @ Lae, oehh das een rare droom ja haha. Ik had pas ook heel raar gedroomd over borstvoeding geven, dat het allemaal niet goed ging enz.. @ dithje, super dat Luca zo goed heeft geslapen in zijn grote bed!
Iets te vroeg gejuicht zaterdag. Het naar bed brengen was gisteravond drama Janken, janken, janken en iedere keer uit bed klimmen. We hebben hem ontelbaar keren terug gelegd. Iemand nog andere tips?
dithje: hoe gaat het nu met je broer? hier: vandaag gaat het met mijn bekken beter dan van het weekend. Heb ook de voorkamer opgeruimd.. maar wat is dat vermoeiend zeg... 10 minuten opruimen en dan 20 minuten rusten voordat ik weer verder kan... pfffff Verder niets meer op de planning. Mag niet meer doen dan dit van manlief. Hij zorgt vanavond voor het eten. Moet alleen nog zorgen dat Thessa vanmiddag van school wordt gehaald en dan komt er een vriendinnetje mee. En dan ben ik blij als die weer naar huis kan... (op een of andere manier vind ik dat meisje niet zo aardig. Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen maar hoe ik ook mijn best doe, ik merk dat ik heel gereserveerd naar haar toe ben...)
Dithje hoe is het vanavond gegaan?? Sorry verder geen tips! Wij hadden de eerste nachten het ledikant nog ff laten staan voor het geval dat, maar dat hebben we niet meer gebruikt!
Fijn!!! Hier gaat het z'n gangetje. Manlief nog thuis. Zelf veel last van mn banden bovenin mn buik en rug. Ik weet 9 van de 10x niet hoe ik moet staan, zitten of liggen.. Doet zo'n pijn ! En dan ga ik lopen en dan steeds harde buiken en dan doet het nog meer pijn !! Zo leuk, dat zwanger zijn Zaterdagavond was ik 'alleen' thuis. Manlief naar feestje.. Hij was nog geen 5 min weg of Rinze huilde.. Natuurlijk altijd als hij weg is, anders nooit .. Ik erheen.. Meestal ff een knuffel dan en dan is het wel goed.. Dus ik hem eruit halen.. Eerst al hele opgave om boven te komen.. Ben je daar.. Hem eruit halen.. Kan ik bijna niet bij met die toeter als hij blijft liggen... Ff op de arm, er weer in.. zelfde verhaal Ging hij mooi slapen, dacht ik... Ben ik beneden, zit nog niet eens.. begint hij weer te huilen.. maar weer heen... zelfde verhaal nog een keer.. Gelukkig toen wel gaan slapen daarna en niet weer gehoord.. Maar op dat soort momenten moet ik er dus ook niet aan denken dat manlief nog aan het werk moet zolang ik zwanger ben !! Maar goed, verder gaat het goed hoor . Geniet wel erg van J en R! Heerlijk stel, Vooral met dit weer. Constant buitenspelen met z'n tweeën en dat is dan wel lekker, want J wilde eigenlijk nooit alleen buiten spelen, is ook niet gezellig natuurlijk en nu zijn ze heel vaak samen buiten! Poppies!!
Oh nee meis wat balen dat je zo'n pijn hebt Nog even volhouden!! Heerlijk dat J en R zo goed en leuk samen spelen. Lijkt mij echt genieten... L speelt ook graag buiten. Zo fijn! Ben dus ook erg blij met dit weer Hihi net weer een plopje
Ja hier ook blij met dit weer! Rinze is bijna hele dag buiten te vinden! Zandbak erbij en klaar! Oh die popjes zijn zo leuk! Nu is het ribbentrappen, iets minder fijn ! Geniet er lekker van iig!
Sorry Dithje, bedoelde ook Bubsie! Sam: Nog even volhouden!!! En als je de kleine straks in je handen hebt ben je het allemaal alweer vergeten!! Fijn dat J&R zo goed kunnen buiten spelen samen.
Vanochtend bij vk geweest. Weer goedgekeurd. Ze zei al klinkt wel echt als laatste loodjes, maar dat zijn dan nog wel lange laatste loodjes !! Verder heeft ze groeiecho aangevraagd ivm de voorgeschiedenis van Rinze. Blijkbaar moet ze daar best wel over overdrijven bij de verzekering, anders krijgt ze het niet eens meer voor elkaar.. Ook belachelijk! Maar goed, ben benieuwd wanneer etc. Verder vannacht klote nacht gehad. Ik lag net op bed, en ik hoorde Rinze ineens Kroepgeluiden maken om het zo maar te zeggen. Vervolgens heeft hij de hele nacht last gehad Meestal is het na 2 uurtjes wel voorbij! Nu nog wel wat last van, het arme ventje! Dus ja, dat ik wat bleek en moe ben is nogal logsich !!
Fijn dat je weer bent goedgekeurd Sam. Een extra echo is nooit verkeerd Ach arme Rinze. Hoe is het nu met hem?
Ligt nu lekker op bedje. Verder vanochtend wel goed hoor. Hij is verder niet echt ziek dan gelukkig. Alleen is het net een zeehond !!
Hier ook weer goedgekeurd! En mannetje ligt er klaar voor, ingedaald en wel Hij mag officeel komen.. al mag hij nog even blijven zitten van mij wil nog lekker genieten van mn buik (L)