Leuk Laetitia! Spannend Dithje.. Hoe is het met je broer Bubsie? Rustig aan Sam en sterkte met je kwaaltjes! Goldy, echt de laatste loodjes, spannend zeg... Knuff verder voor iedereen, sorry dat ik weer zo weinig reageer hier. Hier alles nog steeds zn gangetje. Bekken- en rugklachten worden niet veel beter maar dankzij de therapie ook niet slechter dus daar ben ik al blij mee. Verder aan het genieten van Anissa en van het gewiebel in mijn buik van de kleine... Mijn uitgerekende datum mag trouwens naar 20 juni.
Hee meiden Sam wat erg dat je steeds zon last hebt zeg. idd lange laatste loodjes dan. Heerlijk dat ze o samen buiten spelen. Dithje ben benieuwd vanavond, denk bij jou steeds een jongen, weet nie waarom Goldy fijn dat alles goed was, en je lekker over de 37 weken bent. Bubsie hoe gaat het nu met je en met je broer? Hier alles goed, beetje verkouden en kriebelhoest al 3 nachten. xxx
WHOEIIIIIIII VANOCHTEND IS MN BESTE VRIENDIN NA 36w,1d BEVALLEN VAN EEN ZOONTJE EN EEN DOCHTERTJE BEN ZOOOO TROTS EN BLIJ!!!! Alleen jammer dat ik nu als enige koploper over ben haha !! Maar goed, ik geniet nog wel even van m'n 'lange' nachten !!
@sam gefeliciteerd! En zelf rustig aan doen he. @hier. Morgen ga ik naar de dokter vanwege m pjnnlijke armen vingers polsen. Luier verschonen doet zelfs pijn. Maandag weer naar bekken therapeut. Ze kan me misschien wat mobieler maken maar pijnvrij zal niet meer lukken. Daarvoor heb ik een te slechte rug en te lang al klachten. Mn broertje is thuis en gaat maandag met verslavings zorg praten hoe dit aan te pakken.... Met mn meisjes gaat t super. Linsey heeft al mt68 echt een kleine beer is ze.
@ dithje, ennnnn???? ben zo benieuwd hihi! @ Lae, zo dat is een flink stuk korter, leuk hoor! @ moederk, natuurlijk niet fijn dat je nog pijn hebt maar igg wel fijn dat de therapie wat uit haalt. @ cd, beterschap! @ sam, wauw super zeg! Gefeliciteerd! @ bubsie, hopelijk kan de dokter iets doen voor je! Super dat alles goed gaat met de meisjes! Morgen komen mn papa en andere broer terug van 5 weken Nieuw Zeeland.. ben stiekem wel blij dat ze weer terug zijn voordat de baby geboren is hihi. @
Gefeliciteerd Sam! Leuk een tweeling. Alles goed met ze? Knuffel MoederK Heftig hoor Bubsie met je broertje. Veel succes bij de arts. Fijn Goldy dat je papa weer terug komt. Je zult hem vast erg gemist hebben. Hihi CD fout gedacht
JAAAA WAT LEUK SUPER ZEG!!!! Goldy kan me voorstellen dat je blij bent dat ze terug zijn voor de bevalling!!!
Dithje, ja snelle bevalling: tussen vliezen breken (spontaan) tot geboorte van tweede kindje zat bijna 3,5 uur! Alleen is het jongetje bijna kilo zwaarder (2856 gram) dan zusjelief van 1990 gram. Dat komt waarschijnlijk doordat de placenta niet helemaal goed meer werkte en hij dus meer gesnoept heeft !! Verder ligt zoontje nog in couveuse maar niet aan monitor en mag hij er waarschijnlijk morgenochtend uit en meisje is natuurlijk nogal wat kleiner dus moet nog ff flink groeien!
Dithje: wat leuk!!!!! Goldy: fijn dat ze terug zijn voor je bevalling! Sam: is idd snel.. wel fijn natuurlijk voor haar. En ook al fijn dat zoontje niet meer aan de monitor zit. hier: gisteren voor het eerst naar de zwangerfit-cursus geweest. Was wel heel gezellig. We zitten daar met 12 dames en er werd al goed gekletst voor een eerste bijeenkomst hoorde ik van mijn fysio. We hebben ook een kraamverzorgster en een verloskundige erbij zitten. Das wel leuk natuurlijk. Vandaag wel helemaal brak. Was gisteravond ook pas om half 11 thuis en vanochtend alweer vroeg wakker. Half 4 kwam Joshua bij ons in bed kruipen (aan het voeteneind) zonder ons in te lichten .. maar hij is niet zo lekker vandaag. Heeft vuurrode wangen maar zegt dat hij zich niet ziek voelt en wil niet getemperatuurd worden. Hij is wel een stuk rustiger dan normaal dus denk wel dat hij iets onder de leden heeft. Naja, dan wordt het een rustig dagje... vind mama ook niet erg.
@ ditje: wat leuk een meisje!!! @ hier, dokter geweest vrijdag en moet mn bloed laten prikken op ontstekingen in mn gewrichten en op reuma. afwachten dus weer. vanmorge een spruwtong ondenkt bij linsey bah. djesslyn heeft dat ook gehad daar ben ik zeker 6,7 weken mee bezig geweest ze had 3 kuurtjes gehad toen. hopelijk heeft linsey dat niet nodig.morgen maar ff naar de dokter met dr. verder gaat hier alles goed kleine meid groeit veel te hard en de grote kleine meid gaat erg snel in dr spraakontwikkeling maar echt heeel leuk!
Hier gaat alles goed @ pompeloesje, hoe gaat het bij jullie?? @ bubsie, oeii spruw das nie zo mooi. Hopelijk is ze er snel van af! Fijn dat alles verder goed gaat.