Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    AAAARGGGHHHH! Ik was Madelief vanochtend kwijt! Bracht Robbe naar school, moest even 2 cakes naar binnen brengen voor de Paasmarkt. Stond nog even te praten met de juf, toen kwamen de kinderen naar binnen. Madelief stond er naar te kijken. 2 tellen later, weg kind... Alle kinderen waren al in de klas, dus snel door de school heen, klassen in waar de deur open stond. Geen Madelief. Trap naar boven, geen Madelief, niet in de kelder, lerarenkamer etc. Nergens te vinden... Samen met andere moeder snel naar buiten (misschien was ze ontsnapt???), ook niet. Nog op de parkeerplaats gekeken etc, nog steeds geen loslopende dreumes. Maar weer naar binnen, nog een keer richting groep 1&2, daar was ze nl voor het laatst gesignaleerd. Ineens helder ogenblik, onze dame is namelijk dol op toiletten. De deur naar de kleuterwc's was dicht, toch naar binnen en ja hoor, ik zag ineens voetjes onder het deurtje door... Stond ze dus doodleuk bij het toilet, zich van geen kwaad bewust! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
    Ik was echt heel erg geschrokken!

Verder nog leuke berichten. Ries heeft per 1 april weer een baan. Helaas voor 24 uur, wel kans op uitbreiding naar 32 uur. Houdt wel in dat we 1 dag opvang kunnen opzeggen (hoeven de kids nog maar 2 dagen heen)!
    Verder kreeg ik vanochtend via Twitter te horen dat ik een boeket bloemen heb gewonnen!!!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wel herkenbaar hoor Goldy. Luca kan ook ontzettend driftig worden of gaan huilen als hij zijn zin niet krijgt. Denk toch echt een fase ;)

Neee toch Marj :$
    Och jeetje wat zul jij geschrokken zijn. Gelukkig was ze in de toiletten en niet de straat op gelopen.
    Gefeliciteerd met de baan van Ries!

Hier; vanochtend bij de vk geweest. Alles is goed.
    Beebje doet het goed, mooi hartslagje gehoord.
    Mijn baarmoeder zit al tot net onder mijn navel :$
    Bloeddruk was wel wat laag 105/45 dus zorgen dat ik altijd zoute drop bij mij heb voor als ik flauw word.

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dithje, goed om te lezen dat het goed gaat. Lastig, zo'n lage bloeddruk (had ik bij Marjolein ook)!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marj jee dat is schrikken!
    @driftige kids hier nog eentje als madam gaar zin niet krijgt gaat ze slaan gillen op de grond stampen met zich zelf gooien ect maar ja ze kan niet altijd haar zin krijgen, het zijn idd fases Devgen blijft er langer in dan de andere. Dylan heeft het nu nog steeds hihihi
    @all knuffel

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje fijn dat alles goed was op de lage bloeddruk na,maar liever lager dan te hoog ;) (al is het ook niet fijn)

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier trouwens ook al een hele poos een driftige dreumes. Ze ziet natuurlijk veel van haar grote zus... Al voordat ze een jaar was lag ze driftig languit op de grond (en helaas, nu nog steeds). Verder kan ze heel hard schreeuwen als ze boos is, slaan, duwen etc. TerrorMadelief (of Madestout), haha!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hihihihi marj....maar dat is idd bij een 2de of 3de ect.... Ze zien veel Soms is dat handig maar soms ook niet

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marj, ahh wat is dat schrikken zeg!! Gelukkig weer snel kunnen vinden pff!

@ dithje, fijn dat alles goed was. Idd de dropjes maar in de tas doen voor het geval dat.

Nou hopen dat hij die fase een beetje snel voorbij gaat :p. Hij deed wel al vaker zo maar de laatste week is het echt erg. Hij wil alleen maar; of tv kijken, of naar buiten .. en als dat niet mag/kan dan is het huilen!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi dat alles goed gaat met kleine uk Dithje, vervelend van de lage bloeddruk!!!

Marj jeetje wat zul je geschrokken zijn! Dat zou ik ook zijn zeg! Gelukkig niets aan het handje!!
    Ennuh super dat hij weer werk heeft en hopelijk dan straks ook wel meer uren!
    Hier het driftige ook herkenbaar hoor. Rinze is een eersteklas papegaai van z'n zus, hihi!! Maar aan de andere kant ook een heerlijk vrolijk mannetje hoor! Alleen zoekt hij idd momenteel ook wat z'n grenzen op!
    Verder zijn we gisteren ff wezen shoppen, we rijden terug, en Rinze spuugt alles uit. Thuis aangekomen alles schoongemaakt (waren bijna thuis gelukkig) en toen zagen we wel aan Rinze dat hij nog niet fit was en wat warm. Naar bedje toe, ineens horen we een enge krijs en vervolgens hikken. Oftewel hij had weer een koortsstuip. Wat is dat toch een naar iets. Ligt hij daar met z'n ogen open te schokken, bleagh! Gelukkig was hij er snel uit en hebben we de ha gebeld. Daar zijn we nog langs geweest, ivm uitsluiten van hersenvliesontsteking, daar kunnen ze namelijk ook stuipen van krijgen dus vandaar dat we dat uitgesloten wilden hebben. Maar hij is gewoon 'ziek' ineens.. Sneu manneke!
    Vanochtend met onze gastouder/ buurvrouw naar zeg maar een peuter-ouderochtend geweest. Dit is een gratis ochtend waar ze 1x in de maand een thema-ochtend hebben (vandaag peuters en tekenen) en verder gewoon koffie /theeochtend en de kinderen kunnen lekker met elkaar spelen. Was wel gezellig! Rinze was natuurlijk nog thuis bij Kor en Jildou vond het erg gezellig met mij!
    Daarna nog ff opgepast op jongste dochtertje van buurvrouw. Die is nog geen 2 weken oud. Jildou en haar zoon waren lekker aan het spelen en zo kon zij de oudste even snel van school halen. En ik mooi even oefenen met het mooie kleine meisje! SMELLLLLT :D !!
    En na zo'n ochtendje, ben ik dan ook compleet gesloopt!

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, wat akelig dat Rinze weer koortsstuip had.. hoe gaat het nu met hem, weer wat opgeknapt??
    Leuk weer even zo`n klein meisje erbij.. binnenkort zelf ook misschien .. of een mooi klein jongentje.. allebei leuk :D

Hier alles goed!! Meneertje ligt wel echt heel erg laag en daar heb ik soms wel last van maar ach ik mag niet klagen want verder gaat het super!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geniet ervan Goldy:D!!

Rinze is weer beter gelukkig! M'n blije vreetzakje doet het weer Hihi!

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    super!!

Genieten doe ik zeker :D
    Begin toch ook wel heel nieuwsgierig te worden naar ons ventje hihi. Gaat vooral kriebelen als je leest dat er weer iemand bevallen is in april topic. Maar voor nu nog even genieten van mn buikje en daarna lekker genieten van ons 2de wonder.. (L)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat!!!!

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

iedereen alvast een zalig Pasen en tot na het weekend!!!

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Dithje weet niet of ik je al gefeliciteerd had, leuk een meid

Goldy wow wat een buik zeg, ben benieuwd wanneer je kleine komt

marj dat is schrikken zeg pff, ik zou echt in paniek raken

Hier alles goed, Kim maakt echt lange zinnen vind ik, ze zei gister:

Als je wakker bent dan gaan we naar oma toe.

Ik heb dat wel eens gezegt tegen haar.
    We hebben opeens last van mieren hierbinnen, smorgen krioelt het op de salontafel en het kleed. Voel me zo vies.
    Vandaag is goed uitzoeken waar het vandaan komt, en lokdoosje halen.
    Fijne pasen alvast

xxx

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag naar mn ouders, Jayden paaseitjes zoeken en we gaan ook nog gourmetten.

Vanacht gedroomd dat mn vliezen braken en dat we naar het zkh moesten haha maar toen werd ik wakker van Jayden.. nog even geduld hebben hoor :p

Fijne paasdagen!

@ cd, knap hoor dat Kim al zo`n lange zinnen maakt! Blehh mieren das vervelend, hoop dat je snel van die mieren af bent.

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijne dagen meiden!

18. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Kim maakt echt lange zinnen! Hier alleen nog maar woordjes. Moet wel zeggen dat ze ineens veel meer kletst sinds haar operatie!
    Begrijpen diet ze wel alles! Motorisch is ze wel ver (volgens KVS). Een ondernemende tante. Kwam vrijdag haar ophalen op KFC, stond ze op stoeltje bij de buitendeur. Madam wilde even de knop omdraaien om te ontsnappen naar de tuin! Ze is zo'n boef!!!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam bah weer die rotstuipenn. Ik blijf t eng vinden. Heb jij ook medicijnen om tegeven tijdens zo.n stuip

@ marj. Ow wat zal je geschrokken zijn kleine boef. Gelukkig was ze in de buurt.

@dithje inderdaad erg laag bloeddruk. Drop bij de hand houden dan ja.

@ goldy. Spannend jij hoeft niet zo lang meer!

Hier dinsdag naart cb geweest met mn meiden allebei goed gegroeit.
    Linsey1e prikken gehad nou dat hebben ze geweten daar! En denk 3 straten verder ook! Wat kan die gillen zeg! Had ze al gewaarschuwd.
    moet dinsdag met haar naarde fysio voor de hoofd. Hoop dat ze geen helmpje hoeft. Ff afwachten.
    djesslyn praat ook steeds meer zo leuk. Ze roept nu heelde dag " mama wa beje?" En spikie passe! Als ze mee gaat uitlaten.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie nee maar hij is er ook altijd erg snel weer uit godzijdank! Idd verschrikkelijk gezicht, went nooit! Helmpje? Voorkeurshouding? Is wel erg vroeg voor helmpje hoor!als ik zie hoe scheef rinze was, echt serieus, er komt heel veel goed hoor!!! Ook al geloofde ik het niet zo;)!

Deel Deze Pagina