Die kans is nog kleiner dan een miljoen winnen. Manlief had wel zo'n 20(!) levende zaadcellen, mbv hormonen. En aangezien hij nu andere medicijnen spuit die zijn hypofyse niet helpen te werken, zal het wel nooit lukken. 1 voordeel, ik hoef geen spiraaltje, pil oid en manlief hoeft niet onder het mes! Geen extra hormonen (meer) in mijn lijf, tijdens de icsi-pogingen meer dan genoeg troep gehad natuurlijk!
Wat ik btw nog wel ff kwijt wil... Moet zeggen dat ik respect voor jullie heb dat je dit traject 3x doorgegaan zijn! Lijkt me loodzwaar namelijk!!!
Dank je Sam. Maar zo hebben wij het (gelukkig) niet ervaren. Ik vond het traject van Marjolein het zwaarst maar dat komt vooral omdat deze in eigen cyclus ging. Weinig hormonen, maar wel 3 maanden heel veel naar het zkh (soms 3 weken lang dagelijks of om de dag) en in die poging ging het dus 1x mis, 1x al eisprong geweest. Wij hebben wel altijd geredeneerd dat die paar maanden eigenlijk toch weinig voorstellen op een heel leven (oke, al met al wel 10 jaar bezig geweest, maar zo voelde het niet altijd). Ik merk alleen wel dat ik toch altijd nog een beetje 'jaloers' ben op degenen die zo zwanger worden. Vind dat altijd een beetje moeilijk, zelf natuurlijk nooit ervaren...
Ligt er aan hoe laat Naomi wakker is 's ochtends, dat varieert nogal de laatste tijd namelijk. Vanmorgen was ze half 8 wakker en dan slaapt ze 1x, na haar middageten dus meestal van half 1 tot...? (is ook verschillend) en als ze voor 7u wakker is gaat ze om 10 uur nog een uurtje naar bed, en dan 's middags weer om 3 uur een uurtje. Ze gaat wel altijd dezelfde tijd naar bed 's avonds.. half 8!
heel begrijpelijk hoor marj! es, leuke foto Hier vanmorgen intake gehad bij vk, was een hele aardige meid dus heb er wel een goed gevoel bij Vrijdag echo, vind het echt spannend En om 4 uur moet ik werken en dan zie ik mn grote vriendin voor de eerste keer. Ben benieuwd
Leuke foto Es! Fijn Goldy dat je een goed gevoel hebt bij je vk Succes vanmiddag! Luca heeft vanochtend een tekening gemaakt voor opa. Opa was er helemaal blij mee Moest voor controle naar de KNO arts met Luca en alles was goed dus konden we meteen even ons hoofd om de deur steken bij mijn paps.
Lieve Marj, zeer begrijpelijk reactie dat je jaloers bent maar ik geloof wel dat je het andere van harte gunt. Gelukkig is het alsnog bij jullie gelukt en hebben jullie 3 wonderkindjes. Respect voor alles wat jullie er voor hebben moeten doen en laten. Af en toe best goed om er eens bij stil te staan dat het niet bij iedereen zo vanzelf sprekend gaat. Hier ook smeltend bij de gedachte van nog een baby (nummertje 4) maar het gaat niet gebeuren. Is niet realistisch om een heel andere reden . Liefs, Koekkie
Over slapen: ons meisje slaapt van 20.00 tot 7.00 / 8.00 uur. Dan 2 a 3 uur wakker en weer 2 uur slapen en dan weer 2 uur wakker en dan nog een uurje a ander half uur slapen. Voorbeeld dit weekend: 8.00 uur wakker 10.00 uur naar bed 12.00 uur wakker 14.00 / 14.30 uur naar bed 15.30 / 16.00 uur wakker 20.00 uur naar bed Stond er niet bij stil totdat ik jullie berichtjes las dat ze misschien al binnenkort naar 1 slaapje gaat. Al was haar broer geloof ik 19 maandjes toen hij van 2 naar 1 ging en dat kwam meer door druk van de het KDV.
Jeetje Koekkie wat een snurker ... Maar goed, ik denk dat het kdv (waar ze 4 dagen zitten?) ook wel voor de nodige indrukken etc. zorgen!!
@ marj, snap dat jij je zo voelt. wij hebben djesslyn ook niet zomaar gehad. wel hormonen enz ik had geen eisprong. en verwachte nu dus ook niet dat we snel zwanger zouden zijn. wel dus..... dus hier toch ook wel onverwacht spontaan zwanger. snap wel dat jij dat moeilijk vind! knuffel voor jou! @ slapen. Djesslyn gaat ong 19:30 naar bed tot 7 a 8 uur soms 8.30 (laatste tijd meer tegen 7 uur) en dan gaat ze na het eten rond 12 uur tot ongeveer 14:00 soms half 3, maar ook soms al wakker na 1,5 uur. verder gaat ze niet naar bed.
Zoooo eerste werkdag na 6,5 week vakantie weer gehad.. Schandalig lang ook eigenlijk !! Maar het was erg leuk Leuk klein groepje, van 27 naar 16 gegaan dus dat is wel even genieten zeg maar !! Nu vooral moe en last van mn rug... Dus zo maar vroeg naar bed !
@ dithje, leuk dat Luca een tekening had voor opa! @ sam, fijn dat je eerste dag goed bevallen is! Nou, mevrouw had haar excuses aangeboden en was poeslief tegen me hahaha , nu weet ze tenminste dat ze niet zomaar over ons heen kan lopen. Zelf trouwens geen sorry gezegd want vond dat ik niks fout had gedaan! En mn zaterdag word per oktober veranderd van 8 - 16.30 naar 8 - 13.00, super dus! De andere dagen worden ook nog veranderd maar kan nog niet mteen.
En dan nu aan t Ontbijt! Bleagh! Maar goed als t binnen is dan voel ik me wel weer wat beter hoop ik!