Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog steeds baby in de buik.. Probeer mezelf echt bezig te houden al heb ik er de puf niet voor. Gister naar de stad geweest met Jayden en ons mam en pap. Vandaag beetje rommelen rond huis.. vanavond komen vrienden met 3 weken oude baby op bezoek (nogmeerkriebels!!). Morgen misschien een stad verder winkelen.. en savonds bioscoop.. en als er dan nog geen baby is moetk weer wat nieuwe dingetjes plannen hahah ik ben zo aant wachten, errug!!

Wel beetje rommelend/zeurend gevoel sinds gisteravond maar zal nog wel niks betekenen ;)

Hoe gaat het met jullie?

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hier gaat het goed.. erg druk vandaag... en vanavond een lange dag..

veel succes met jezelf bezig houden.. dat vind ik ook altijd het ergste... het wachten op het eind van de zwangerschap.... hopelijk hoef je niet zo lang te wachten!!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wacht maar af Goldy, morgen d-day :p
    Nee hoor meis even alle gekheid op een stokje... Ik kan mij voorstellen dat je aan het wachten bent. En wachten duurt al zo lang.
    Veel plezier in ieder geval morgen ennuh flink trap lopen hè? ;)

Hier gaat het goed. Totaal uitgeblust dat wel. Luca was vanmiddag errug ;) Was alleen met hem, ook met eten en naar bed brengen. Moet volgens mij nieuwe oren voor hem kopen :p

Had nog een bak bij de AH. Alle boodschappen weer ingepakt in tassen en wil betalen. Zie ik op het display € 1309,-! WTF!
    Heeft de caissière per ongeluk 833 keer sla aangeslagen. Een correctie kon niet meer dus alle boodschappen moesten weer uit de tassen en opnieuw ingescand worden. Gelukkig hebben 2 sterke jongens dat voor mij gedaan :)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy zet hem op morgen :p !! ;) Spannend hoor.. Hier begint het wachten ook al wat... Vandaag mn zkh-tasje maar ff wat klaargemaakt ;) ! Maar goed, ik zal nog wel 4 weken lopen ben ik bang...

Whahaha Dithje, heb jij dat :S !!! Wij hadden vorig weekend 2 dagen dat Rinze niet te genieten was.. Alles was NEEJ of huilen, echt verschrikkelijk, hij is altijd zo vrolijk, maar toen... Maar het is weer goed gekomen :D !

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hopelijk hebben jullie gelijk haha!

@lae, Heb je de 20 weken echo al gehad?

@ dithje, wow 1309 hahah das een beetje teveel van het goeie :p Gelukkig hebben de mannen daar mee geholpen hihi

@ sam, goed dat je tas klaar staat. Hopelijk mag ik die van mij snel in gebruik gaan nemen haha!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hoop het met je mee!! Ik wacht nog wel even op je hoor ;) !! Zo ben ik :p !!

7. Laetitia

nee, ik heb komende vrijdag pas de 20-weken echo. Had het vanaf eergister kunnen hebben maar komende vrijdag is praktischer omdat Thessa dan vrij heeft.

Gister kookworkshop gehad van de personeelsvereniging van manlief. Was errug gezellig maar ook errug laat geworden... we waren om 1u pas thuis... vanochtend dan ook finaal verslapen. om 10u kwam Thessa de kamer op omdat ze wakker was geworden... dus helemaal haar balletles gemist (is van half 10 tot half 11)... vervolgens heeft manlief internet opnieuw ingesteld (we zijn over van ziggo naar kpn en ziggo hield er sinds vanochtend mee op) en daarna zijn we nog wat boodschapjes gaan doen bij Ikea. Zometeen dus lekker vroeg het bedje in zodat we morgen wel tijdig op kunnen staan ;).

Goldy... gaatie nog? Hopelijk heeft beebje er snel genoeg van in je buik!!!

Dithje: fijn dat 2 jongens je hebben geholpen.. en kan me voorstellen dat je schrikt als je dat bedrag ziet staan op de kassa!!!

Sam: laat beebje nog maar eventjes (niet te lang natuurlijk ;)) zitten... goldy-beeb moet eerst komen :p

Truste!!!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy meldplicht ;)!!!

Lae hoe krijg je dat voor elkaar met 3 kids? Waren die tot 10 uur stil?

Whoeiiii vriendin haar dochtertje, 1 vd tweeling is vandaag ook thuisgekomen! Nu zijn ze compleet:D wat een wondertjes!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Wauw Sam, dat is leuk en goed nieuws! 2 weken geleden is het zoontje van kennissen van ons thuis gekomen, 1 dag na de uitgerekende datum (was 28 december geboren na zwangerschap van 27 weken). Bijzonder, zulke kindjes!

Goldy????????????????

Ik word hier helemaal gek van MadeSTOUT! Ze is zo ondeugend momenteel!
    Had zonet al op facebook gepost...

Aaaaaaaarrrrrgggghhhhh!!!!
    Een klimdreumes gesignaleerd!
    Nee is om te lachen en rustig nog eens het stoute ding (en nog eens en nog...) te doen!
    En als dan eindelijk doordringt dat het echt niet mag... gaan we op naar het volgend ondeugend iets!
    Ik denk dan aan: over de leuning van de bank klimmen (van de bank af/op de bank) stoel naar de buitendeur schuiven, er op klimmen en de achterdeur los doen zodat je naar buiten kunt ontsnappen (heel hard rennend), broer en zus plagen etc. En dat binnen 10 minuten!
    Een echte MadeSTOUT vandaag dus!
    En na dit alles iedereen een kus geven als goedmaken, die schat!

Het gaat echt de hele dag door. Overal op klimmen, heel hard wegrennen (buurvrouw heeft er vandaag smakelijk om gelachen, ik moest echt heel hard achter Madelief aanrennen, ze rende zomaar heel hard weg). Ze klimt uit de triptrapstoel, uit de bugaboo, fietskar etc. Marjolein is de pineut qua fiets, Madelief vindt dat ze de driewieler wel kan overslaan.
    Vanmiddag deed ik de buitendeur dicht, glipt ze door het laatste kiertje snel naar buiten!

Nogmaals, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj ja bijzonder hè? Al was dee tweeling met 36w,1d geboren, maar het meisje was nog geen 2 kilo. Ook is gister vastgesteld dat ze twee gaatjes in dr hartje heeft en verdikte longslagader, maar ditalles is nu niet zorgwekkend en heeft ze er geen last van, ze blijft onder controle, en als t niet icht groeit dan operatie.

Zoooo wat een boef!!! Hier begint rinze ook mt capriolen!

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Idd Sam, spannend. Dit jongetje was dus 800 gram en 31 cm. Hij mocht 's maandags van de beademing af en was dus zaterdags thuis. Het zag er eerder al erg goed uit, werd overgebracht van umcg naar Martini. Helaas kreeg hij daar meteen een flesje, had hij toen nog nooit gehad. Met gillende sirenes weer terug naar UMCG, melk in de longetjes...
    Nogmaals heel bijzonder!

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahah ik kom me melden :p..

vandaag druk dagje gehad.. nieuwe kleren en schoenen geshopt voor Jayden.. van al dat geloop pijn overal dus net ff lekker in bad geweest. En zometeen gaan we nog naar de bios.. Jayden is bij mijn ouders logeren. Dus morgen lekker uitslapen en dan word het daarna wel eens tijd dat de bevalling op gang komt.. vinden jullie ook niet ;)

@ Lae, jaa het gaat wel hoor.. hou mn eigen wel een beetje bezig met vanalles haha. Vind alleen dat de bewegingen van meneertje erg pijnlijk worden, voorname onderin ;)

@ sam, Wat fijn dat ze nu als compleet gezinnetje thuis zijn!!

@ marj, wat een boefje die madelief!

13. Laetitia

Sam: Joshua (die altijd vroeg wakker is) logeert bij opa en oma :D Anders was het ons ook nooit gelukt hoor. Maar het was voor de kids ook een rare week deze week. Papa is van maandag tot gister weg geweest voor het werk (zat in Frankrijk voor een project) en dan was het ook nog Pasen en gingen ze gister bij oma "logeren" (na de workshop hebben we Thessa en Collin opgehaald omdat opa nachtdienst had.. oma kon wel 1 laten logeren maar met 3 ging dat niet).. dus ze waren zelf ook bekaf.. gelukkig :)

Fijn dat het gezinnetje van je dinnetje nu compleet thuis is!!! Zijn echt bijzondere kindjes he...

Marj: hier had ik dat 2 weken geleden ofzo ook. Zag ik Collin ineens buiten op het parkeerplein staan:$... Bleek dat hij nu net groot genoeg is om aan de deurklink van de voordeur te komen:(... dus nu standaard de deur op slot.. en dan hopen dat het spelletje snel gaat vervelen. ;)Vandaag was hij bij de Ikea 2x uit de winkelwagen geklommen...

Goldy: heb je een buddy hier?? :D Veel plezier bij de bios en fijn dat je nog wat dingen voor Jayden hebt kunnen shoppen!!
    Zul je net zien.. ga je zometeen naar de film (welke film trouwens?), kun je straks weer terug omdat de bevalling is begonnen :p

Ik ga nu toch maar eens mijn bedje opzoeken.. (hebben nog ff op de wii fit geoefend :D)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou lekker dan zeg! Hier gaat dat zelfs met 2 kids thuis niet lukken hoor, denk uberhaubt niet zonder kids, maar met 1 ook zeker niet :p !!! Dan is er iig iets ergs aan de hand denk ik ;) !!

HOOOI GOLDY!! Ja hoor, je mag van mij nu wel bevallen! Hupsakee :D !!

15. Laetitia

Ja, we hebben 2 uitslapers en 1 niet-uitslaper.. haha... alleen is Collin vaak wel vroeg wakker, maar dan hoor je hem wat tegen zichzelf brabbelen en als je er niet op reageert slaapt hij na een minuutje of 10 verder en dan kan hij echt tot een uur of 10 of 11 doorslapen hoor... Maar dan hoeft hij ook geen middagdutje meer te doen die dag ;)

Ik ga nu echt naar bedje toe... tot morgen ofzo!!!!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Goldy hoop dat je kleine snel komt, ik ga morgen 5 dagen naar de kempervennen, hoop daarna op babynieuws

sam hoe is ie met jou?Schiet ook al op nu.

We gaan morgen een midweekje naar de kempervennen, echt zin in. 2,5 week vakantie nu.

Tot vrijdag weer xx

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cd geniet ervan!!!
    Hier gaat het wel verder! Baby is aan t indalen, dus waggel als een Pinguin en doet me ook flink zeer! Nog even! We zijn wel echt aan het aftellen!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hai.... Heb heel trouw bijgelegen maar ben met gsm op internet dus reageren persoonlijk is beetje moeilijk dus bij deze knuffie!

@goldy spannend

Hier gaat alles steeds beter en beter :D heb alleen beetje veel van mezelf gevraagd afgelopen 2 dagen.

Lief

19. Laetitia

CD: geniet ervan!!! Wij moeten nog 22 dagen wachten voor vakantie. Volgende week heeft manlief wel nog een weekje vakantie. Daarna nog een weekje werken en dan weer een week vakantie... Zijn er echt aan toe!

Sam: ik tel met je mee!

Kikkert: fijn dat het steeds beter gaat. Wel rustig aan doen he.. niet te veel van jezelf gaan vragen!!!

hier: niet veel te melden. Ga zometeen lekker ontbijten.

Tot later!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lae, jaa ik heb een buddy op zp, ze zal hier ook wel doorgeven ;)
    American Pie the Reunion, was wel lachen!

@ Cd, lekker zeg, geniet ervan!!

@ sam, hopen dat de indalingspijntjes snel wat minder zijn.. jeej aftellen!!

Bios was wel leuk. Daarna doodmoe maar kon niet slapen.. pas om 03.00 uur.. en om 11.00 kwam ik mn bed uitgerold :p haha
    Gelukkig niet meer zo`n last van het lopen gister. Vandaag lekker rustig aan!

Deel Deze Pagina