ik zal morgen weer een buikje spammen.. lig nu al in bed (of ik moet manlief zometeen nog zo gek krijgen dat hij nog ff een foto maakt )
wat een schatjes!!!! hier mijn foto... kwaliteit is wel bagger maar dat ligt aan het licht in onze slaapkamer..
ja, kreeg afgelopen vrijdag al te horen dat ik nog een beschaafd buikje had voor 20 weken (en dat voor een 4e zwangerschap)... maar ik voel me nu al een walvis... dat gaat nog wat geven straks... haha maar ik ga de laptop eens uit doen. Welterusten en tot morgen!!
Mooie buiken meiden!! En mooie foto van je 2 knuffelkontjes sam!! Hier sinds vandaag deeltjes slijmprop aant verliezen.. bij jayden begon dat 2 dagen voor de bevalling. Het wil niets zeggen natuurlijk maar stiekem hoop ik dat wel haha!!
Super Goldy! Bij Jildou begon het dag voor bevalling daar ook mee en Rinze ook!! Dussss!!! zet hem op meis!
Aaah wat een dotjes Sam! Mooi buikje hoor Laetitia. You go Goldy! Zal proberen om vanavond een foto van mijn buik te plaatsen.
Hier nieuws van Goldy: nou meiden, hier is het begonnen! Vanochtend weer deel slijmprop met bloedsliertjes. Vanaf half 8 heb ik weeen, om de 3 minuten, maar ze houden maar 30 sec aan.. Ze worden wel steeds pijnlijker maar ik kan ze nog goed opvangen. Zometeen even douchen en daarna ga ik de vk bellen. Schoonmoeder is hier voor jayden en ondertussen is ze ook alles op aant ruimen stofzuigen enz. Zo lief! Man ga ik zometeen ook maar naar huis bellen. Die weet het natuurlijk al maar wou ff wachten tot het goed door zou zetten.. Ik hou jullie op de hoogte en anders via wonderbaby Xxxx