Goldy wow wat een snelle bevalling zeg, fijn dat het zo goed ging Dithje mooie buik al. Hoe voel je je verder? Sam hoe is het met jou? Nog rustig? Wij hadden gisteren een 4d echo. Met kim waren we met 27 weken en 2 dagen, en nu met 28 weken. Qua groei was alles zowat hetzelfde, alle metingen. Echt grappig. Gezichtje leek ook op die van Kim met de echo. Ze ligt al met hoofdje in mijn bekken. Was echt geweldig om te zien. We gaan vanmiddag naar een inloopspreekuur bij een peuterspeelzaal. Waarschijnlijk gaan we haar daar opgeven. kan vanaf 22 maanden dat opgeven, en we willen dat ze in oktober erheen gaat. Voor 2 ochtenden. xxx
Leuk en leuk Cd!!!! Hier gaat r pas heen als hij 2,5 is of later! Hier alles nog rustig hoor, straks naar vk!
Leuk CD dat jullie die echo hebben gehad! Heb je nog een mooie foto om te spammen? Met mij gaat het goed. Voel mij prima, dus dat is fijn. Vanochtend wel even plasje weggebracht naar ha. Vermoed dat ik blaasontsteking heb. Kan over kwartiertje bellen voor de uitslag.
Oeh minder, maar ook weer vanaf te komen Whoeiiiiii, weer goedgekeurd! Kleine wordt op mooi gewicht geschat en ze verwacht het sowieso kleiner dan Rinze!!!! Hoef ook geen groeiecho te laten maken! Dus mijn dag is goed! Kleine ligt ook al vast!!!!
Fijn om te horen Sam! Dithje, hopen dat je snel van je blaasontsteking af bent (als het dat is) Leuk CD, zo'n prectecho! Goldy, snelle bevalling en wat een prachtig mannetje hebben jullie erbij!!
Nou goldy bij jou ook al zo snel. hier ook om +4 uur wakker met flinke weeen om 2 minuten en 6.20 is ze geboren nog net op tijd int ziekenhuis. weet eigenlijk niet of ik mn verhaal hier nog verteld heb. Iedereen knuffel.
Sam als er plek is gaat kim in sept, ik merk dat ze zo graag bij andere kinderen wil zijn. Ze verveeld zich ook erg thuis. Fijn sam weer goedgekeurd, en fijn niet zon grote baby. Dithje en had je een blaasontsteking? Naar altijd
CD snap ik wel hoor, ze gaat verder ook niet naar kdv he. Die van mij ook niet hoor, maar wel naar gastouder met andere kinderen dus dat scheelt weer. Bubsie, dat was ook vlot zeg!!!!
Super dat je weer apk gekeurd bent Sam. Het is geen blaasontsteking. Ze hebben de urine nog wel op kweek gezet en moet dus morgen nog even bellen, maar ik ga ervan uit dat daar ook niets uitkomt.
@ cd, leuk dat de echo veel op die van Kim leek. Hier staat Jayden ook al ingeschreven bij de peuterspeelzaal. Vanaf 2,5 jr mag hij er naar toe. @ dithje, fijn dat alles goed gaat met je. Gelukkig geen blaasontsteking. @ sam, weer goed gekeurd, super! @ bubsie, dat is helemaal snel zeg! Hoe gaat het met jou en je meisjes? Hier gaat alles goed. Heb wel flink last van mijn rug dus heb nu ook een rugband om. Ik probeer hem niet de hele dag om te houden maar het is wel fijn als ondersteuning. Rylan is gister weer gewogen en zit al mooi boven zijn geboortegewicht! Nu 3530.. verder drinkt en slaapt hij goed (ook snachts, heel fijn!!) Bepaalde tijden wat last van krampjes. Jayden is de laatste dagen wat drukker maar ook doordat we veel binnen zijn nu denk ik. Gisteravond is hij voor de eerste keer zijn bed een paar keer uitgekomen, vandaag gelukkig niet haha! En verder zijn we vandaag voor de eerste keer weg geweest, met zn 4en boodschappen gedaan en een canvas besteld van de fotoshoot die we hadden voor het geboortekaartje. Wel lekker om weer ff weg te zijn na een week binnen zitten!
Goed om te lezen Goldy dat het zo goed gaat. Lekker hoor, ff eruit. Kan mij voorstellen dat je daar aan toe bent na een weekje binnen. Ff mijn kleine boef spammen Bekijk bijlage 240497
Heerlijk Goldy! Sterkte met je rug!!! Wow Dithje wat een lekkere kerel !! En al zn tandjes al mooi op een rij.. Wij wachten nog op 3 hoektandjes..Zien ze staan, maar ze zijn nog niet door !
Dithje wat een lekker blond kereltje zeg. Ik had ook fotos gemaakt, zal er ff wat plaatsen. Deze was gisterenochtend met haar aapje
CD: aaarrrghhh, wat heerlijk, staartje! Hier nog steeds nog weinig haar en het haar dat er is is maximaal 5 cm lang... Sam: hier staan de hoektanden ook op springen. 1 is net door... Vind het wel grappig, al die foto's weer! Zie ineens allemaal mini-peutertjes te voorschijn komen! Kun je van Madelief niet zeggen, is nog steeds in de babylook!
Paar weken geleden (er is nog niet veel veranderd...). Oké, qua gedrag wordt het al een echt peutertje. Zelf doen, driftbuien (ach, al voor ze een jaar was)! Bekijk bijlage 240646
Goeie morgen Leuke foto's! D. Heeft 2 weken vakantie en het is top druk in huis hier. C. Is op het moment een opstandige driftige dame, ze luistert niet en test heel erg uit (echt een rot fase). Verder alles goed, ik ga vanaf volgende week opbouwen met werken. Lief
@ dithje, wat is hij veranderd zeg! Mooi mannetje! @ cd, Wat een knappe meid, en leuk die lange haartjes @ marj, hihi grappige foto met die schoenen aan! Ook al een mooie meid! @ kikkert, oeii hopelijk is de fase snel voorbij hihi.. hier heeft het niet heel lang geduurd gelukkig. Jayden is nog wel uit driftig en uitdagerig maar dat hele extreme is er van af. Hier gaat het goed.. bezoek begint een beetje op gang te komen haha. Jayden is vanmiddag met oma mee dus ik heb een rustig middagje met mn kleine ventje.. Ik kom morgen denk ik weer wat foto`s spammen als ik tijd heb
Hey dames, mooie foto's!!!! Hier ook erg druk ivm de meivakantie. Daarnaast heeft manlief deze week ook vakantie maar dan om de zolder verder af te breken en (daarna) op te bouwen. Vandaag is hij met mijn zus aan het sjouwen. Alle troep (op 1 zak na.. die is hij vergeten) is nu weg en nu zijn ze bezig het plafond erin te zetten en dan gaat m'n zusje weer naar huis toe want ze moet vanavond nog werken. Kids zijn weer naar de kapper geweest en de jongens hebben nu zelfs figuurtjes in hun haren.. (het is bij streepjes gebleven aangezien ze nog niet lang genoeg stil zitten.. hihi) En we hebben sinds vandaag tv van KPN dus de kids zijn de hele dag al aan het dansen op de studio 100 liedjes.. :-D
Grappig Marjan, die baby-face-kids van jou !! Ach ooit komt er vast haar op!!! !! Lekker ding!!! Verder zwaai !!!