Aaah Dithje, wat een knapperd! Hihi en zoveel tandjes al! Hoe gaat het met de zwangerschap? Kim wordt ook al zo'n grote dame. Leuk die lange haartjes. Hoe gaat het met jou zwangerschap? Foto Madelief is een beetje donker maar zie ook een schattig meisje die ondeugend kijkt, haha Sam, hoe is het met je?? Leuk Laetitia dat je kids zo'n plezier hebben met studio100 en stoer hoor, zo'n kapsel met streepjes Sterkte Kikkert met je opstandige kids Hopen op lekker weer zodat ze veel buiten kunnen ravotten Fijn Goldy dat het goed gaat daar! Even genieten van een rustig dagje dus Hier wordt het allemaal langzaam (nog) wat zwaarder.. Veel last van stuitje en nu ook schaambeen. Heb deze laatste paar dagen geleden ook nog "gekneusd" door staand mijn been omhoog te doen om broek aan te trekken. Kleine in buik doet het goed en ook Anissa is een lief eigenwijs ding
Verder niet zoveel te melden! Alles gaat wel redelijk verder, heb me minder goed gevoeld iig! Manlief werd net gebeld voor werk, dus ff duimen....
Is idd jammer, maar wie weet bellen ze idd nog.... En, gaan jullie nog iets leuks doen met koninginnedag?
Niets bijzonders, heb er ook geen drol mee!! Hier gisteravond iets heftigs! Kwam een ambulance motor, ambu, polities,traumaheli achter ons huis! Bleek voor dochtertje (1 Vd tweeling) van vriendin te gaan! Na t drinken en medicijnen ineens overgegeven, schuimbekken, werd blauw en viel weg! Al met al rustig met ambu weggereden, in zkh konden ze verder niets vinden en gooien ze het op verslikken! Wel ter observatie nachtje blijven!
Kan me voorstellen dat je dan schrikt! Van de ene kant wel fijn dat er niks aan de hand is, maar dan toch..... pfff... hier is mannetje er gister achter gekomen dat hij maandag een verplichte vrije dag heeft. (Hij moest vorig jaar gewoon werken)... dus moeten we even gaan kijken wat we gaan doen... moeten in ieder geval even met de kids er tussenuit want anders ga ik niet nog een week schoolvakantie volhouden ....
@sam jeetje heftig Koninginnendag gaan wij niks doen. Hier slecht nieuws gekregen mijn oma heeft weer opnieuw kanker echt zeer stressig op het moment omdat we niet weten hoe ver gevorderd het is. Met mij gaat het goed alleen door alle zeik weer wat weinig energie, volgende week ga ik weer beginnen net uren opbouwen op het werk best spannend na 6 maanden. Verder met de kids alles goed al hebben we afgelopen Week wel bij de hap gezetten met c. Ze was bij mijn ouders gevallen en had een diepe snee in dr wenkbrauw deze is geplakt. LiefS
Haha Sam dat weet ik wel zeker Alhoewel als je het tempo erin zet kan het vandaag nog Heb mega bandenpijn, kan wel janken Sorry moest het even kwijt.
Niet fijn Dithj, sterkte ermee! Spannend hoor Sanm. Wat een lieve foto trouwens van je mooie kids!! Kikkert, bah wat een rotnieuws. Sterkte ermee! Alles goed nu met C? Heeft ze er (nog) veel last van?
@moederK thanks, met c. is alles goed ze heeft erg geen last van maar ze heeft wel nog steeds de plakstrik & plaksel in de wond zitten ik wacht ermee tot het ervanzelf afkomt ben bang dat ik het anders onnodig ga open trekken.
Super Dithje!!! Gefeliciteerd! Goldy ik zal straks ff reageren!!!! Misschien handiger om via de chat te doen op fb???uurtje of half 8, 8 uur???