super dithje!! Fijn dat alles goed is!! @ sam, ik ga nu even snel douchen en dan kan ik daarna op de chat op fb.. thnx
Verder sorry dat ik ff niet heb gereageerd op iedereen. Dikke knuffel voor wie hem nodig heeft iig!! Gisteravond leek het er even op dat de bevalling wel eens kon gaan beginnen, maar waarschijnlijk is het gisterochtend allemaal wat te veel geweest en vandaar dus reactie van mn buik en de kleine etc.. Vandaag was ik ook nog redelijk brak. Nu gaat het gelukkig weer wat! Dus we wachten weer verder af !!
Sam hoe is het nu? Nog rustig? Dithje fijn dat alles goed is. Goldy hoe is het met jou en je mannetjes? Hier alles goed, heb wel steeds pijn van onderen, een drukkend gevoel, ook in liezen. xxx
CD.. indalen? Hier nog alles rustig! Vandaag niet zoveel gedaan. Vanochtend boven nog even gepoetst en was gedraaid, en de rest van de dag vooral gehangen en boek gelezen. Jildou was lekker de hele middag bij oma en manlief heeft Rinze na zn slaapje meegenomen voor fietstochtje en daarna Jildou weer opgehaald. Dus lekker rustig hier even !!
Zwaai zwaai iedereen!! Nog niks sam??! Goldy gaat de bv nu? Verder niet goed gelezen sorry verwaarloos jullie! Maar tis hier s avonds altijd druk of djesslyn is aant spoken of linsey huilt... en nu is het stil.... vind het gewoon raar maar wel heerlijk!! Ff afkloppen. Gister heeft linsey dr prikjes gehad. zijn nog steeds bezig met die rotspruw. Djesslyn luchtweg infectie gehad ze was goed ziek ervan. Nu gelukkig weer goed. zelf nog veel bekken en rugklachten. Druk met therapieen bezig. Soms best zwaar met 2 kids en hond die niet luisterd. iedereen knuffel van ons.
Heftig Bubsie!! Rustig aan maar!!! Dikke knuffel en hopelijk snel wat betere avonden!!!! En neej, hier nog niets !
Twas alweer zover linsey huilen. Hangt nu aan de borst.. maakt dr s avonds echt een potje van soms. Maar ja snachts slaapt ze door dus das heerlijk. Ben benieuwd wanneer jou kleintje zich laat zien. Heb t gevoel dat t niet erg lang meer duurt. Denk deze week nog hihi. Stom he.
Nou we zullen zien... Van mij hoeft het 3 t/ m 5 mei niet hoor Maar goed !! Ik wacht nog wel even!!! Lekker dat ze 's nachts doorslaapt! 's Avonds anders clustervoeden? Moet je eens ff kijken op borstvoeding.com...
Haha ben benieuwd! Dat clustervoeden doe ik denk ik wel al zoals ik las. Leg dr s avonds al vaker aan en overdag ook als ik denk dat ze wil. S avonds wordt ze dr vaak wel wat rustiger van. X
Oke.. Ja hier waren de avonden ook precies zo met Rinze.. En ook met Jildou, maar ja die was toen nog alleen !!
@ sam, benieuwd wanneer jullie beebje wil komen Lekker dat je vandaag rustig aan hebt kunnen doen. @ cd, ik zou ook zeggen indalen? Het gaat goed met mij en mn mannetjes! @ bubsie, vervelend dat ze nog steeds spruw heeft! En Djesslyn flink ziek geweest arm meisje. Geloof meteen dat het zwaar is zo voor je! De bv loopt wel goed alleen heb ik te veel melk waardoor Rylan na de voeding steeds last van zn buikje kreeg en ook spugen en boeren. Maar heb nu sinds gisteravond steeds in een bepaalde houding gevoed waarbij hij tegen de zwaartekracht in moet drinken en dat laat het al een stuk beter gaan gelukkig!
Ja djesslyn had dat ook s avonds en indd toen was ze nog alleen nu ist ff anders truste! Kga slapen tis stil hier...
Fijn dat dat beter gaat goldy! Tis wat ge weinig is niet goed maar teveel ook rot. Wat voor houding is dat?? Rugby?
Nee niet de rugby houding, weet nie hoe het heet maar iig dat ik op mn rug lig en Rylan ligt op mijn buik, snappie?
Sorry heb niet heel veel puf om te reageren. Lees wel alles hoor! Vandaag is dochtertje van vriendin (1 van de tweeling) weer opgenomen. Ze drinkt slecht, plast weinig, werd gelig (heeft vergrote lever en daar medicatie voor), lever was nu ook weer groter geworden in vergelijking met het weekend. Dus vandaag gebeld en ze hebben haar weer opgenomen. Ze trekt het allemaal niet (ook 2 gaatjes in het hart en een verdikte longslagader). Temp hield ze ook niet meer goed. Dan weer 36graden met een kruik en mutsje en al, dan weer ineens 39 graden.... Dus het is even beter zo, maar ja niet leuk !! Haar oudste dochter is 4 en vandaag bijna hele dag geweest. Gelukkig kunnen die 2 geweldig spelen en hoor je ze helemaal niet, geen gezeur, gepiep of wat dan ook. Echt zo leuk. Alleen een dikke bende maar ach, droog spul he !! Verder beebje nog rustig in mn buikje. bloeddruk was wel iets hoger gister.. 120/75, normaal nooit hoger dan 120/60 maar goed, zegt niet zoveel denk ik Kan het allemaal wel redelijk volhouden, heb mn slakkentempo aan HAHA!! We genieten nog maar even zullen we zeggen!!! En eerlijk is eerlijk, ik zie nog steeds wel tegen de bevalling op.. de eerste ben je blanco, de tweede denk je , ooh ja deze hel.. Nu denk ik .. Straks die hel weer HAHA!! Hoop dat ik dat wat bij me neer kan leggen.. Scheelt wel in stress zeg maar.. De ene dag heb ik zoiets van laat maar komen en andere dag zie ik er ontzettend tegenop.. Nou ja, we shall see!! Komt vast allemaal goed!!
@sam jeetje wat heftig maar het is Idd beter voor de kleine sterkte. Ik kan me voorstellen dat het Ondanks dat de kids dan rustig spelen veel energie vergt. Gijn dat alles goed was en de bloeddruk is heel netjes. Ik bedenk me dat soms ook wel eens de bevalling gezien wij nog een kinderwens hebben Dylan was hier echt een hel van de bovenste plank die bevalling, bij chayenna ging beter alleen daar was de hel het inleiden. Ik wil je toch veel sterkte en suc6 wensen je heb gelijk bij de eerste ben je blanco en bij de 2-3 ect niet meer maar het gaat je zeker lukken meis dat heb je al 2 keer bewezen. Liefs
Sam, hier was nr 1 hel, 2 beter en 3 eitje, ondanks inleiding! 1 tip: ga in de kraamweek je super laten verwennen en genieten, doe weinig want daarna heb je met 3 echt wel je handen vol! Ik had een krammhulp die zelf 3 had en vond het meteen nodig Om max zorg in terzetten.