Driewieler heeft al... Duplo heb ik inderdaad op het lijstje staan. Wij gaan een zandbak voor hem kopen, maar ik moet ook nog andere kado's bedenken voor de opa's, oma's, ooms, tantes, vrienden etc... Lastig hoor!
Zo'n waterspeel-ding? Met bootjes etc.... Kruiwagentje hebben we voor Rinze op lijstje staan. Zandbakdingen idd...
En Rinze krijgt een werkbankje,op te klappen in een koffer. kwamen we toevallig tegen vorige week voor 10 euro. Dus die hebben we vast meegenomen HAHA!! Verder krijgt hij waarschijnlijk iets van duplo brandweerkazerne. Heb voor hem niet zoveel moeite om iets te bedenken HIHI! Zoveel leuk spul te krijgen !!
Wij vragen meestal centjes gezien de kids echt meer als genoeg speelgoed hebben. Maar iedereen doet meestal een kleinigheidje en dan een envelopje erbij, ik weet niet zo leuk maar zo kunnen ze wel wat groters kopen
Zo krijgt rinze ook geld van m'n ouders voor een traptrekker straks, is hij nu toch nog te klein voor .
Zo'n waterding is idd erg leuk. Een kruiwagen heb ik inmiddels ook op het lijstje staan. Kent iemand Smartmax? Die tips kreeg ik van een collega.
Vanochtend (deel) van de slijmprop verloren. Verder hele dag wat onrustig geweest. Nu geloof ik wel wat pijnlijker allemaal. Dus afwachten maar.. Eerlijk gezegd ben ik het nu wel beetje zat aan het worden als het nu weer niet door gaat zetten! Beetje domper dan !! Maar ja, ik heb gezegd dat ik het de 13e niet wil haha, dus ja misschien is het mijn eigen schuld !!