Goedemorgen meiden!!! Gisteravond naar de tattoo shop geweest!! Op me enkel had ik al een tattoo.. die had 2 jaar geleden mijn zusje ontworpen, met vlinders en bloemen. Maar ik wilde nu Naomi haar naam erbij op mijn voet dus hebben we hem helemaal doorgetrokken naar me voet.. En die op mijn enkel ook helemaal bijgewerkt en gekleurd. Maar die op mijn voet is dus gloedjenieuw Ben er heeeeel blij mee!!! Hij is echt gaaf al zeg ik zelf.. Bekijk bijlage 181485
wat een mooie tattoo!!! Hier: voel me zo ontzettend beroerd... Heb echt het gevoel alsof ik griep ben aan het krijgen. Was vanochtend ook misselijk (tot ik een boterham had gegeten) heb ik echt al jaaaaaren niet meer gehad... En dan moet ik vandaag ook nog de voorraad gaan tellen in de vriezer... brrr heb me 2 maillots onder mijn broek aangedaan en 2 hemdjes en een t-shirt onder mijn trui... Straks dan nog de vriesjas en wanten aan en dan ben ik er weg van
Beterschap Laetitia! Wat goed van Kim!! Es, mooi hoor! Lieve foto trouwens van Naomi en Senna! Sam, hopelijk voel je je snel beter....gelukkig voor een goed doel. Fijn dat je dit jaar een kleine klas hebt! Is wel erg weinig of niet? Goldy, fijn dat die vrouw bij is gedraaid.. Hoe is het nu met je schoonvader? Dikke knuff voor Marj, kan me voorstellen dat het moeilijk is en blijft.. Dithje, hoe is het met je pap?? Koekkie, hoe is het met jullie? Anissa slaapt nog best veel. 's Morgens 10.00-11.30u en vaak 's middags tussen 15.30-17.00u Ik wacht ook niet altijd tot ik zie dat ze moe is want vaak begint ze ook pas in haar ogen te wrijven als ik met haar op haar kamertje kom.. Vandaag naar het CB geweest. Aangezien Anissa nog steeds erg moeilijk doet met het avondeten raden ze aan om wat strenger te worden (als ze ermee gaat gooien) en als ze niet wilt eten ook geen alternatief aanbieden. Laatste fles moet ik langzaam af gaan bouwen. Verder alles super qua ontwikkeling! Ze moest hard brullen toen ze de prikjes in beide armen kreeg Ze is nu 76,8 cm (groeispurtje gehad) en 10.030 gram. Zoals altijd gemiddeld dus. Ik heb enorme hoofdpijn..
Zo, weer terug uit de vriezer... ik voelde me zo belabberd dat het me niet verstandig leek om langer daar te blijven. Gelukkig kwam m'n tante nog ff langs net (ze moest nog iets uitprinten voordat ze morgen naar Londen gaat) en ze heeft gezegd dat ik volgende week anders nog maar een uurtje of 2 moest komen om de voorraad te tellen.. (yes, nog 20 euro extra ) Dus dat scheelt wel... ohja, de gegevens van Collin... zijn hoofdomtrek was 46,7 lengte was 74,5 gewicht 9,815 dus alles was goed. alleen was er een computerstoring tot we aan de beurt waren bij de arts dus die kon niet controleren hoe het grafiekje er nu uitzag.... prikjes heeft hij goed doorstaan. wel even brullen maar toen hij in de aankleedruimte een koekje kreeg was alles weer over... 's avonds was hij wel een beetje warm maar vanochtend was niks aan de hand (nu hopen dat hij niet vandaag of morgen toch nog ziek wordt) ik ga ff koffie maken voor joshua (is ook op het werk vandaag... mama helpen )
hee meiden Es wow wat een mooie tattoo. Moederk jeetje ze slaapt nog veel zeg. Goed bij cb, alles weer gemiddeld Sam pff echt lang vrij geweest, dat is echt weer wennen dan denk ik Dithje hoe gaat het met je vader? Lea naar dat je zo belabbert bent zeg, beterschap Goldy wat fijn dat je zaterdag is aangepast, lekker. Hoe voel je je verder? Spannend morgen de echo Hier alles goed, kim wou net niet slapen, is sinds haar nieuwe kamer. Zal wel moeten wennen. Vanmiddag werken van 14.45-23.00, en dan 3 dagen vrij, heerlijk. waarschijnlijk ons slaapkamer dan nog rollen, en kledingkast kopen. xx
Beetje kort van stof, ben het alweer vergeten wat ik gelezen heb.. Zwanger denk ik !! Laetitia hij heeft toch de 14mnd prikken gehad? Die duren langer voordat ze er eventueel last van krijgen! Wij hebben de grafiekjes nog gewoon op de dossiers.. Middeleeuwssysteem hiero !! MoederK wennen valt mee, heb niet het idee dat ik zolang vrij geweest ben 16 kinderen ja is niet veel, maar we zijn ook wel eens gestart met 7 of 11 Dus dan is 16 al heel wat !
Sam, heerlijk zo'n groep! Ik heb er nu 23, 3 groepen (en mijn collega kleuters maar 10...). Koekie en MoederK, hier ook zo'n slaapkopje. MoederK, ik leg inderdaad Madelief ook weg, dan gaat ze pas in haar ogen wrijven. 's Ochtends laat ik haar maar een uurtje slapen, als ik haar laat liggen slaapt ze zo van 10 tot half 1 (en is ze om 5 uur zeer ongezellig). Dank jullie voor jullie begrip! Inderdaad, ik gun het een ieder zo, maar ben altijd wel een beetje jaloers... Ehhhhh, Koekie(?), 3 vinden wij ook goed hoor! Was altijd onze wens, dus daarover niets te klagen!!!!!
O ja, ES! Vergeten, maar wat een ontzettend mooie tattoo! Ik ben helemaal niet van de tattoo's, maar vind deze echt supermooi!
ff snel op telefoon Sam... ja, hier zijn ze sinds 2010 volledig overgestapt naar digitale dossiers dus dan is het wel balen als het systeem niet werkt.... (joshua en thessa hebben tot 2010 wel nog papieren dossiers gehad) verder trouwens voor mensen die interesse hebben.... als je naar mijn profiel op zw.pagina gaat kun je bij "mijn website" mijn fb-account vinden...
@ es, heel mooi geworden zeg!! @ moederk, schoonvader ligt nog in het ziekenhuis en ze hebben contact gehad met nieuwegein. Hij stond eigenlijk pas op de lijst voor over 12 weken maar nu dus op de spoedlijst gezet en kan 2 tot 3 weken duren. Dus spannend en ff afwachten @ lae, mooi dat alles weer goed was met Collin! @ cd, ik voel me goed. Ik moet alleen sochtends echt eten want vanochtend had ik er geen tijd voor en werd ik in de auto dus echt misselijk. Jayden bij mijn moeder afgezet en daar maar snel even een broodje proberen te eten. Daarna ging het wel weer. Jeej!! morgen de echo gelukkig al om 10 uur dus hoef niet de hele tijd te wachten tot we kunnen gaan.. ben heel benieuwd en hoop dat het goed te zien is!
Ja Goldy vandaagde echo! Succes Wauw Es wat een mooie tattoo. Ik ben ook helemaal niet van de tattoo 's maar deze vind ik echt gaaf. Deed het erg pijn op je voet? De huid is daar natuurlijk erg dun. Ben benieuwd MoederK of Anissa beter gaat eten als je strenger bent. Met mijn vader gaat het de goede kant op. Ze gaan de pijnstilling via de epiduraal afbouwen, kijken hoe hij daar op reageert. Gisteravond gezellig avondje met mijn vriendinnetje gehad. Even lekker eruit
Hee meiden Dithje gelukkig gaat het weer iets beter met je vader. Goldy veel succes straks meid, spannend. Fijn dat je je goed voelt Ben nu 3 dagen vrij met mijn mannetje, heerlijk. Morgen weer eens zwemmen, en savonds naar pannenkoekenrestaurant, leuk xx
goedemorgen dames ben ff niet geweest maar vallen ook van het 1 in het ander bahhh... heb ook niet echt terug gelezen dus voor iedereen een knuff die hem wil sam wat lees ik nu in je onderschrift zwanger? wat super zeg goed geoefend dus haha... echt super meid van harte gefeliciteerd dithje lees iets van je pa maar weet niet wat er is ?? bij deze sterkte en beterschap ... hier echt pet ...sam is nog steeds niet lekker maak me echt grote zorgen om hem hoop dat ik me zorgen om niks maak en er niks aan de hand is behalve griep .... hij is nog steeds erg moe en af en toe spontaan overgeven af gelopen dinsdag avond is hij lekker gek aan het doen en zo in een keer alles eruit daarna werd hij steeds beroerder en de andere dag weer niks echt zo vreemd allemaal ook afgevallen vind echt niet meer leuk en of hij nu eigewijs is of bang maar wil niet na de dokter terug ..hoop dat ik hem volgende wk wel mee krijg... bij mij zijn ze er nu achter waar de pijn in mijn benen en bekken liezen enz vandaan komt ...fybro nog iets (spierreuma) ze wil nog wel het een en ander uitsluiten zoals immunziektes omdat ik ook altijd al droge ogen(weinig traanvocht) en mond heb .. heb nooit geweten of gehoort dat als je dat hebt ook andere klachten kunt krijgen.. met de jongens en cait gaat het goed ... cait is echt een lekke donder en vooral een klets majoor ... ze heeft al weer veel woorden erbij ..doushe (douche)..truste ...riska(mariska) landa (jolanda) wat is her... slape ..bed..bo..elle(jelle) regen...en nog de rest die ze al kon en een hoop gebrabbel haha..wel leuk en gezellie
Ze slapen daar gek genoeg minder, daar slapen ze natuurlijk met meedere kindjes en lopen de jufjes in en uit. Op het KDV zitten ze 3 daagjes (tijdens mijn werkdagen), de andere dagen halen ze misschien wel iets in maar ze gaan natuurlijk ook laat naar bed in verhouding met sommige andere kindjes hier. De oudste heeft tot 3.5 jaar echt 3 uur per dag geslapen en dan maakte ik hem vaak nog wakker ook van de een op de andere dag stopte hij er thuis mee. Hmmm niet echt te genieten dat humeurtje maar hij vindt omdat hij naar de grote school (zo noemt hij dat) gaat dan hij moet stoppen. En de boys zijn echt superactief wanneer ze wakker zijn dus veel fietsen en klimmen en rennen. Dat helpt ook En dat ze van slapen houden hebben ze niet van een vreemde. Alleen jammer genoeg zijn ze hier allemaal vroeg wakker. 2 voor 7 uur wakker op mijn vrije dag. En het is al druk genoeg met mijn man voor 10 dagen in het buitenland en 3 kids waarvan 1 ziek, mijn werk, huishouding en mijn verjaardag. Ja ja lekkere planning haha.
Wij hebben een kloppend hartje gezien en gehoord ben zo blij!! De meting kwam op 7 wk 4 dagen uit maar hij kreeg m niet helemaal goed in de lengte erop dus hij zei ga maar van 8 weken uit. Dus klopt ongeveer met wat ik zelf berekend had. En dan zien we met de termijn echo wel wat er precies gemeten word. Bekijk bijlage 181766
@ goldy gefeliciteerd!! @ angel: raar inderdaad dat zo moe en overgeven steeds en rot dat je fybromialgie hebt. maar je weet niet eindelijk wel wat. sterkte
Ooh Goldy, gefeliciteerd !! Sorry ik ben echt bekaf, kom straks wel ff weer melden.. Eerst ff liggen!!