Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    MoederK, voor jou begint het nu ook op te schieten!!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Wat een mooie meid Sam!

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Gelukkig wel ja ;)
    Gisteravond/nacht nog even naar het ziekenhuis gemoeten met hoge bloeddruk maar was uiteindelijk gelukkig allemaal in orde.

Moeten wel nog wat dingen kopen en een naam verzinnen zou ook handig zijn.. Heb ook nog niet naar geboortekaartjes gekeken..
    :D

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ach MoederK... daar heb je nu alle tijd voor ;)...
    En toen ik beviel van Thessa lag er naast mij een koppel met een kindje en die hebben ze pas na 2 dagen een naam gegeven want ze wilden eerst weten wat voor type kind het was....
    En een geboortekaartje, ach... dan wordtie maar wat later verstuurd.. heb je het in de eerste weken wat rustiger :p

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Sam wat een mooi meisje. Geniet ze!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beauty!

Bijgevoegde bestanden:

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En deze kon ik jullie ook niet onthouden! Jildou had nieuwe onderbroeken gekregen in het kraampakket van m'n ouders..Rinze had daar een andere bestemming voor, kleine lolbroek!

Bijgevoegde bestanden:

8. Laetitia

Wat een charmeur ;)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een plaatje is Silke en die Rinze haha grapjas!

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Haha, die Rinze! :D
    Wat een mooi meiske die Silke, lijkt sprekend op Rinze!

11. Laetitia

Goedemorgen dames,

Hier even een kort verslagje van gisteravond... pffff (ben nog steeds moe)

Woensdag had ik wat last van buikkrampen in mijn bovenbuik en rug (4x op de hele dag zo ongeveer)... hier verder niet veel aandacht aan besteed en wilde het maandag aan de vk voorleggen wat het kon zijn. Gister werden de krampen door de dag heen erger en kreeg ook hoofdpijn en licht in het hoofd/sterretjes zien etc. Uiteindelijk 's avonds de vk toch maar gebeld en die is langs gekomen en heeft beebje en mij nagekeken. Uiteindelijk heeft ze me voor de zekerheid toch naar het ziekenhuis doorgestuurd voor de zekerheid.

In het ziekenhuis aan bloeddrukmeter en ctg gelegd en hebben ze urine en bloed afgenomen voor onderzoek.

Ook hebben ze (nadat bloeddruk en ctg goed waren) nog een echo gemaakt. Alles bleek uiteindelijk goed te zijn, alleen vond de gyn dat de baby een beetje klein is voor het termijn, zeker gezien hij het 4e kindje is.
    Dus vannacht mocht ik gewoon weer naar huis en volgende week dinsdag krijg ik een groeiecho en controle bij de gyn.

Verder kon ze ook niks zeggen over de klachten die ik had. Gelukkig iig niks ernstigs. (ze dachten nav de klachten nam. aan pre-enclampsie)

Straks belt de vk op om te kijken hoe het gisteravond is geweest en bespreken we verder hoe en wat.

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Schrikken zeg Laetitia!
    Gelukkig valt het mee en hopelijk zijn je klachten dan ook snel weg! Vreemd...
    Hopelijk is de groei van de kleine toch goed en kun je onbezorgd verder genieten!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam wat een heerlijk meisje

Lea wat schrikken zeg, gelukkig is er niks ernstigs. Ben benieuwd met de groeiecho.
    Even een paar buikfotos van vandaag

xx

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    valt nog mee he

Bijgevoegde bestanden:

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nog 1

Bijgevoegde bestanden:

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi hoor CD!!! Ik mis hem toch wel weer ;) !! Maar ook een aantal dingen niet :p HAHA!!

Laetitia jeetje schrikken. Hoe is het nu?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier gaat het op zich prima. Silke heeft al 2 nachten helemaal doorgeslapen, ik weet niet wat ons overkomt!! Verder doet ze het prima! Met mij gaat het aardig. Vk heeft gister m'n bekken los gemaakt, maar geloof dat ze morgen nog maar ff moet kijken. Verder heeft het allemaal nog wat tijd nodig en ben ik blij dat Kor thuis is om te helpen. Jammer dat de kraamverzorgster morgen voor het laatst was. Het is hier best wel feest met haar in huis. Echt leuk mens! Heel gezellig. Dus wat dat betreft kon het niet beter. Dus we proberen hier zoveel mogelijk te genieten. Daarentegen gaat het met het dochtertje (1 van de tweeling) van vriendin niet goed. Ze ligt nu 2 weken in het ziekenhuis maar gaat alleen maar achteruit. Daarom is ook besloten om haar deze week te opereren, wat ze liever hadden gedaan als ze wat groter was geweest. Ze heeft 2 gaatjes in het hart en die moeten worden gesloten d.m.v. open hart operatie. Dus erg dubbel allemaal. Je wilt genieten, maar je hoofd is ook veel met dat kleine meisje bezig.

18. Laetitia

CD: mooie buik!

Sam: fijn dat Silke het zo goed doet. Kan me voorstellen dat het zo dubbel is als je weet dat het met de kleine meid van je vriendin niet goed gaat.

hier: Ben vandaag verplicht thuis moeten blijven. Manlief en de kids zijn bij een communiefeest (nu onderhand zijn ze alweer bij mijn ouders en waarschijnlijk zelfs alweer onderweg naar huis).
    Ik moet heel goed naar mijn lichaam luisteren. Zodra ik kramp of harde buik krijg moet ik stoppen waar ik mee bezig ben en bedrust/bankrust pakken (al ligt de bank niet echt prettig met de bekkenklachten)... mochten de harde buiken of krampen dan niet over gaan moet ik direct weer bellen. De krampen zijn vandaag wel minder dan gister dus dat scheelt wel, alleen zijn de harde buiken weer vaker. En volgens mij vind de kleine knul het ook allemaal niet prettig want als ik geen last heb van harde buiken looptie me toch een partijtje te schoppen... vrees dat we een klein voetballertje gaan krijgen ;)...

Ga vanavond even met mannetje kijken hoe we het de komende week gaan doen. Thessa zal toch gewoon naar school moeten enzo en eigenlijk zouden we komende week naar een autootje gaan kijken voor mij. Aangezien we met het gezinnetje niet allemaal in de Prius kunnen en manlief pas rond oktober volgend jaar een nieuwe leaseauto kan krijgen. En er stonden hier in de buurt een paar leuke Yarisjes te koop. Maar vrees dattie maar alleen moet gaan kijken ofzo... moeten maar even zien.

Maar ik moet zeggen dat ik de bedrust nu al zat ben. Als ik alleen al naar de wc loop heb ik al een harde buik... en dan moet ik nog 15 weken...

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lea: sterkte, dat is schrikken zeg. Wel je rust nemen he.

CD: ohhh mooi buikje. toch soms vind ik het wel jammer het niet nog een keertje allemaal mee te maken.

Zijn er al kindjes hier zinnelijk? Ik bedoel van de juni/juli beeb 2010 ;)

Voor Noelle de eerste onderbroekjes in huis. Ze zit een paar keer per dag op het potje (wilt ze na elke luierwisseling) maar niet elke keer doet ze een plasje. Gelukkkig komt er mooi weer aan dus dan maar lekker in rond laten lopen.

NOu fijne dag allemaal.
    Gaby

20. Laetitia

koekkie: ik doe mijn best. Vanochtend al wat afspraakjes met mannetje gemaakt (hij was gister helemaal gesloopt dus sliep al zodra hij zijn kussen rook)
    Hij plant zijn afspraken zo dat hij 's ochtends THessa in ieder geval naar school kan brengen. THessa blijft vanaf nu iedere dag over. Hij vraagt (indien nodig) een moeder om Thessa mee van school te nemen. 's ochtends zorgt hij dat de keuken leeg is en dat al wat ik nodig heb voor het avondeten op het aanrecht staat zodat ik zelf kan koken (eens kijken of dat gaat lukken) en hij zorgt in ieder geval dat hij iedere woensdag en vrijdag thuis werkt. (En verder zo vaak als mogelijk is).

Over het huishouden verder moeten we nog even kijken hoe we dat allemaal gaan plannen. Zijn moeder krijgt in ieder geval de was en ook daar moeten we nog een planning maken over wanneer de was gebracht/gehaald wordt. Met mijn moeder heb ik verder nog niet gesproken. Ze komt morgen op bezoek dus ga dan met haar kijken wat van haar uit mogelijk is. In de zomervakantie kan ik in ieder geval met grote regelmaat naar haar toe gaat met de kids dus dat scheelt al.

Deel Deze Pagina