Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo meiden,

hoe is het met jullie?

hier gaat het goed, ik voel me echt stukken beter. ik ga de stoute schoenen aantrekken en ontslag nemen op mijn werk, want ik heb ander werk gevonden per augustus (maar sttt op fb hierover ;) ). met de kids gaat ook alles goed, d. lijkt steeds beter te gaan luisteren (eindelijk) en c. is een en al ondeugd......

liefs

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Kikkert! Gefeliciteerd :D !!

Hier gaat het goed! S. slaapt lekker 's nachts! Gisteravond 22.15 laatste voeding en heeft daarna tot 7.30 geslapen! Echt ongelooflijk gewoon! Verder is dochtertje van vriendin gister thuis gekomen :D !! Dus hier kunnen de vlaggen uit ;) !!!

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kikkert: gefeliciteerd met je nieuwe baan en fijn dat alles goed gaat!

@ Sam: Heerlijk zo'n kleine doorslaper! fijn dat bij jullie ook alles goed gaat!

@ Hier: laatste loodjes, begint zwaarder te worden, vooral met een kleine dreumes erbij (vandaag is het helemaal verschrikkelijk). Merk dat ik niet teveel kan doen want dan krijg ik meteen harde buiken en steken we doen dus maar rustig aan en wachten af! :D

Hoe is het met de rest van de dames en kids?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog even meis! Gaat echt snel zeg! Pff hier ook 2 vervelende kinderen ernaast.. Overal achter je kont aanlopen, maar niet even zelf gaan spelen etc.. :S En nu regent het hier ook nog, waren ze net ff buiten! Werkt niet echt goed op mn humeur... Heb zelf nog 1,5 uur geslapen zonet, heb gister te veel gedaan, krijg vandaag de klap dan ;) !

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Mark wil vanmiddag gewoon niets. Had dik 2 uur geslapen en was vrolijk, fruit gegeten en even naar buiten geweest, toen begon het te regenen :( dus naar binnen maar meneer wilde niet. Hierna begon het vervelend doen, alleen maar huilen en schreeuwen, niets is goed, geen drinken willen geen koekje alles wordt op de grond gegooid.
    Hij ligt nu dan ook weer ff boven, kan hij even tot rust komen (en mem ook ;))

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Kikkert: wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie thuis. En spannend.. nieuw werk! Proficiat!

Sam: bij jullie dus ook alleen maar goed nieuws! Super!

Einneh: laatste loodjes... de dagen al aan het aftellen?

hier: Nog steeds niet zo heel goed. Maandag bij vk geweest en ik moet volgende week donderdag terug ivm de vele harde buiken. Heb ook inwendig onderzoek gehad bij vk maar het lijkt er nog niet op dat de harde buiken ook echt uitwerking hebben gelukkig. Volgende week donderdag krijg ik ook weer inwendig onderzoek om te kijken of er verandering is.
    Gister in het zkh geweest voor groeiecho en daar kwamen ze er achter dat ik (te) veel vruchtwater heb. Dus ook daar over 2 weken terugkomen om te kijken in hoeverre de hoeveelheid is toegenomen. De klachten die ik heb kunnen namelijk duiden op pre-eclampsie (maar omdat mijn bloeddruk niet te hoog is valt dit al af) en op polyhydramnion (= te veel vruchtwater)... Voorlopig dus nog gewoon rust houden....
    Daarnaast heeft Collin een oorontsteking dus die is ook niet helemaal lekker, Joshua loopt zich stierlijk te vervelen en wil zo graag naar school en Thessa loopt zich te irriteren dat het nog geen vakantie is... Hoera voor de woensdagmiddag ;)

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Laetitia: ja wel een beetje aan het aftellen eigenlijk. Het moet in ieder geval nog even tot zondag wachten dan mag ik thuis bevallen ;) maar we zien wel.
    Het rommelt al aardig af en aan :D

Bale dat je zwangerschap niet vlekkeloos verloopt. klinkt niet echt lekker allemaal.... proberen lekker rustig aan te doen!

8. Laetitia

Tsja, het is helaas niet anders. Moet zeggen dat ik wel doodmoe wordt van het niks doen. Maar het is ook erg vermoeiend om wel iets te doen want dan zit ik weer met de harde buiken en krampen dus dan ga je vanzelf niks doen ;). Maar als ik me bedenk dat ik nog 13 weken zo moet gaan volhouden.... pfff... zeker met de zomervakantie in aantocht... Ben wel blij dat mijn moeder vanaf volgende week weer een paar dagen in de week komt uithelpen dus dat scheelt dan wel. Ook in de zorg en omgang met de kinderen want vooral dat wordt me teveel.. de kids weten uiteraard ook dat mam niet veel kan en (zoals kinderen nou eenmaal zijn) proberen dit zoveel mogelijk uit te buiten en hun grenzen op te zoekn ;)

Maar op het werk weten ze onderhand wat er allemaal aan de hand is dus als mannetje een keer niet naar een bespreking kan ofzo dan is dat geen ramp. Zolang hij maar zorgt dat zijn werk voor zover af is :)

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    kan me voorstellen dat je moe wordt van het nietsdoen, ik mag/kan ook niet meer teveel doen maar zit mezelf hier ook al op te eten ;)

fijn dat je moeder volgende week komt! kids voelen dit soort dingen ook aan idd, en dat ze zullen elkaar ook wel lekker opstoken....

10. Laetitia

jah idd... Gelukkig is het nu erg rustig. Collin ligt in bed en papa is met Thessa & Joshua bij mijn ouders... Joshua gaat morgen met mijn ouders mee op bedevaart met de parochie dus hij is nu Joshua daar in bed aan het stoppen en wachten tot mijn ouders thuis zijn (ze hebben vanavond nog cursus).. Thessa slaapt nu ook bij mijn ouders maar komt vanavond dan weer met papa mee naar huis. Dus nu heb ik ff helemaal niemand om me heen... lekker genieten van de rust ;)

Nog eventjes mijn avondeten opeten en dan lekker het bedje in duiken met de laptop :D

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Vervelend Laetitia, toch maar rustig aan doen..

Oh Einneh, jij ook al bijna... Spannend he!?

Hier ook af aan het tellen, heb het lichamelijk wel gehad (allang maar ja)... Ook wel erg spannend en benieuwd hoe het dadelijk allemaal zal gaan...
    Maar ja, eerst nog maar eens een naam verzinnen,haha :p

Sinds vandaag beginnen mijn voeten ook op te zwellen en heb nu op dit moment last van restless legs. Word helemaal gek hier!! ;)

Knuff voor alle dames hier!!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lae vervelend meis:(!! Sterkte en rustig aan maar!!!

Moederk herkenbaar, rot gevoel is dat!!! En jahoe!!! Je mag!!! :D

Ik kan niet slapen, ook frustrerend! Slapen m'n kinderen kan ik t niet haha! Komt ook door manlief! Hij was heel stellig geen 4e kindje en ik heb nog wel hoop daarop, momenteel heel erg t gevoel van nog niet compleet terwijl ik dat wel gehoopt had aangezien het best pittige zwangerschap was en weer schouderdystocie bij bevalling! Maar ja gevoel hè! En net zei manlief dat we het er nog wel eens over hebben, geeft hoop dus! Oftewel word ff gek van mezelf haha! Verdorie ze is pas 2,5 week haha!!!

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks meiden.

succes meiden met de laatste loodjes, nog ff doorbijten jullie zijn er bijna.

@sam het zijn niet voor niks horrormoontjes ;) maar ik kan me je gevoel wel voorstellen ik had dat heel erg met een 3de manlief hielt ook voor nee absoluut geen derde...maar uiteindelijk wilde hij het vorig jaar ineens toch, vorige week sprak hij me aan en zei die boh het gaat veel te snel met c. het kleine is er echt vanaf en ik wil er echt voor gaan hihihihi.... al zitten we nu natuurlijk ff met mijn nieuwe baan maar daarna gaan we er echt voor (nu was het alleen oefenen hihihi)

@de rest knuffie heb wel alles gelezen maar geheugen laat me vandaag ff in de steek

14. Laetitia

kikker: spannend!!!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hi meiden,

Ff een teken van leven ;)
    Hier gaat alles goed. Woensdag weer door de APK keuring heen geweest en niets te klagen. Bloeddruk is en blijft laag, maar dat is geen verrassing. Verder voel ik mij prima. Geen lichamelijke klachten gelukkig.

Ben inmiddels druk bezig met de babykamer. Het is nog wachten op de gordijnen, het beddengoed en wat andere kleine dingen en dan kan ik foto's showen :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Dithje!!
    Ben benieuwd!!!

Hier verder alles goed! Alleen zelf moe en hoofdpijn. Silke had gisteravond zon kramp, schatje heeft tot 1 uur gekrijst! 6 uur kwam ze pas weer maar zelf dus niet zo lekker geslapen! Vanavond viert manlief z'n verjaardag! Volle bak! Nog niet zoveel zin in maar ja;)!!!

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ MoederK: bij jou ook spannend! nog geen namen bedacht? Meisjesnaam zijn we uit maar jongensnaam nog niet.....

@ Dithje: fijn dat alles goed gaat! ben benieuwd naar de foto's!

@ Sam: ow krampjes zijn nooit leuk! gaat het nu beter?
    Veel plezier vanavond, het is ook zo weer voorbij! en (alvast) gefeliciteerd met de verjaardag van je man :D

Hier is het sinds een uurtje weer aardig aan het rommelen.... veel harde buiken.... nou ja we zien wel!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja is vandaag jarig!! Thnx!! Rommelen herkenbaar, hihi hoe verder ik bij 40 w kwam, hoe minder gerommel haha! Typisch derde kind verhaal zei vk😜 maar ja jij zit op tweede hihi !
    Zo ik ga ff dutje doen met m'n prinsesje!

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heey meiden

sorry ben al even niet meer geweest.. Slaap te kort begon er echt in te hakken en van het weekend ook nog allemaal buikgriep gehad hier.. gelukkig gaat het vandaag weer wat beter.

spannend einneh en moederk! Ben benieuwd wanneer jullie kleintjes zich gaan melden, met hoeveel weken waren jullie bij de eerste bevallen?

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kikkert.. Dan is er voor mij ook nog hoop hahah.. man wil ook absoluut geen derde meer zoals hij nu praat. Maar ik geef de hoop nog niet op hoor ;) hopelijk verandert hij ook nog ooit van gedachte!

@ dithje. fijn dat alles goed gaat, lekker genieten! Ben benieuwd naar t kamertje.

@lae. vervelend dat het niet zo lekker gaat allemaal.. rustig aan he!

Deel Deze Pagina