Hi dames, Hoe gaat het met jullie en de kids? Hier gaat het redelijk. Heb erg last van mijn hooikoorts. Ben aan de meds ervoor, voorgeschreven door de ha, maar die helpen nog niet echt. Daarnaast zit ik de laatste dagen niet echt lekker in mijn vel. Heb mij donderdag ziek gemeld. Kon alleen maar huilen en was heel erg moe. Heb L naar kdv gebracht en ben bed weer ingekropen rond 9 om om 12.45 uur pas weer wakker te worden. Morgen even de vk bellen of ze ijzer willen prikken voor de vermoeidheid.
Einneh wow dat is snel gegaan, gefeliciteerd. Dithje naar die moeheid, ik herken het, had daar echt weken last van. Idd verstandig je ijzer even na laten kijken Lea heb je ook zon last van je bekken? Sorry was het even kwijt Ik hoop dan maar dat het hier ook opgaat dat de 2 e eerder komt haha. Het weekend ging aardig moet ik zeggen, kon inieder geval met Kim naar de kinderboerderij vandaag, wel strompelend maar het ging. Als het zo blijft tot het eind ben ik blij xx
even snel (heb helemaal geen energie)... CD: ja, had al last van bekken bij de zwangerschap van Collin en nu weer. Hier: afgelopen weekend met oma van mannetje en zijn tante naar Antwerpen geweest als verjaardagscadeautje (naar de zoo en aquatopia... en een nachtje logeren)... ben heel blij dat we het hebben gedaan (vooral omdat oma de laatste tijd flink achteruit gaat) maar ben lichamelijk nu helemaal gesloopt... hang nu al de hele tijd op mijn bedje in de woonkamer en vrees dat er vandaag neit veel gaan gebeuren....
Super mooi dithje! Vanmiddag met Kim naar cb. Denk dat ze 13 kilo is ofzo. Ben benieuwt. Verder alles wel goed, kim was erg verkouden, heeft ze eigenlijk nog nooit gehad. Ze was helemaal van slag, gister halve nacht wakker. Kan ik alvast wennen xx
Succes cd! Ach poppie!! Hier 3 kids verkouden!! zelfs Silke de schat! En weet je? Verschonen en niezen is geen goede combi!!!!
Eineh: jij en je familie Gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Foto's foto's Dithje: Moooooooooooooooooooooooi
Bij cb was alles goed. 89 cm en 12,6 kilo. Niet te dik en niet te dun, wel hoort ze bij de langere. Qua ontwikkeling boven gemiddels, zinnen met 5 woorden, en ze telde ook de blokjes van 1 tot 10. Altijd leuk om te horen xxx
Net voor controle bij vk geweest. Suiker geprikt en is goed. HB was maandag al geprikt en ook goed. Baby ligt vrij hoog. Buik heeft grote van zwangerschap van 30 weken maar baby ligt ruim 3 vingers boven schaambot dus daardoor buik wel conform 26 weken. Snappen jullie het nog Verder moet ik het echt rustiger aan gaan doen en op mijzelf passen. Dit betekent dus ook minder werken. Doordat ik veel reis voor het werk, wil de vk dat ik dagen van maximaal 8 uur maak incl reistijd. Dus 8 uur van huis en 16 uur thuis. Morgen maar eens even bespreken op het werk.