Inderdaad maar rustig aan doen Dithje... Wat een super mooi kamertje!! Zelf hebben we (nog) niets verandert aan de babykamer. Mooie cijfers CD en wat knap van Kim zeg!! Hier: afgelopen maandag zat alles nog potdicht volgens de vk dus betwijfel of ons kleintje eerder komt als de 40 weken... Heb heel veel pijn momenteel dus ben de tijd letterlijk aan het uitzitten/liggen... (natuurlijk ook stukjes in huis lopen anders wordt alles nog stijver/pijnlijker)
meiden even gauw een berichtje Ik was bij de verlos, en mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant. Ik moest gelijk naar de gynacoloog. daat ctg enzo, om de 3 minuten harde buiken. Ik had ietsje ontsluiting.( bloeddruk 145-90 normaal 120-70) Toch naar huis gestuurd, volgende week weer bloeddruk meten bij verlos. Als ie hoger wordt gaan ze ingrijpen. Sowieso mag ik inleiden met 39 weken bespreken zei de gynacoloog, omat ik zo moelijk loop door bekken. Ik had geen zwangerschapsvergiftiging in ieder geval. xxxx
Jakkes, spannend zeg! Nou nog even volhouden meis!!! Gelukkig geen zw. vergiftiging! Hier wat de balen. Manlief zou weer werk hebben en zou 4 juni beginnen. Vervolgens werd hij 1 juni gebeld dat het nog niet helemaal rond was en het zou 11 juni beginnen. Nu werd hij 9 juni gebeld (nadat hij zelf ook al gebeld en gesmst had) dat ze maandag (de 11e dus) te horen zou krijgen per wanneer hij nou defintief zou beginnen.. Nou tot op heden niets gehoord !! Verder had hij dinssdag ook nog gesolliciteerd, en daar zou hij vandaag ook iets van horen. Ook deze man heeft niet weer gebeld. Dit is toch gewoon asociaal als ze zeggen dat ze zouden bellen en dan niet bellen?? Word er echt gek van, klote uitzendbureaus! Ooh ja, en dan vandaag nog een telefonische sollicitatie gedaan bij uitzendbureau waar hij al voor gewerkt heeft, zegt die kloothommel, ja de bouw ligt helemaal op z'n kop, misschien moet je eens een andere richting zoeken?? Uuuh ja, dat doet hij ook niet ofzo.. zucht...
Nou Sam, dat is inderdaad aso! Balen zeg! :x Hoe is het met je kids? En met jou? CD, gelukkig bleek het mee te vallen.. Hmm iets ontsluiting is makkelijk voor dadelijk maar hoop toch dat je kleintje nog minimaal tot de 37-38 weken blijft zitten. Ik lig al weken (maanden) thuis met bekkenproblemen maar inleiden wordt hier niet ter sprake gebracht door de vk..? (denk ook niet dat ik het zou willen ondanks dat ik dus al zo lang echt niets meer kan en enorm veel pijn heb) Misschien is een gynaecoloog daar sneller mee? In ieder geval sterkte ermee en doe rustig aan!
MoederK met de kids gaat het top! Silke is geweldig. Komt om de 3,5/ 5 uur de laatste dagen en vannacht bijna 8 uur tussen de voedingen!! Dus echt genieten zo! Weet niet wat me overkomt!! Met mij op zich goed hoor, steeds beetje beter!
@ cd.. wat knap van kim! Hier volgende maand weer cb met jayden.. Meteen dubbele afspraak.. Wel zo handig hihi @ dithhje. Gelukkig was alles goed.. Goed luisteren naar je vk, doe lekker rustig aan. Kom dadelijk weer even verder reageren maar rylan word nu wakker
@moederk. vervelend zeg die pijn. ik hoop dat jullie kleintje snel komt! @ cd. gelukkig geen zwangerschapsvrtgifting. Wel even schrikken.. hopelijkblijft het een beetje stabiel. @ sam. wat balen en lullig met dat werk van cor! Jaloersssss op jullie tijden hihi maar het is je zeer gegunt meid, geniet er lekker van!
Ja best lekker goldy! Komt daar vast ook snel!! Hier dacht ik half 10 dat t laatste voeding was maar mevrouw bleef maar slikken om half 11. Dan toch weer ff slapen. Maar toen toch wakker! Nu hopen op zo wel slapen! Ben ik wel aan toe moet ik zeggen!!!
Pfff, wat een nacht... Draaien doet dus enorm veel pijn maar vannacht wilde ik dus ook draaien en opeens een enórme knak in mijn schaambeen! Het leek alsof ik verkeerd gelegen had en dat hij door het draaien weer in de goede positie schoot. (het kraakt sowieso van alle kanten maar dit was niet normaal) Ik moest echt brullen van de pijn! Ik durfde daarna eigenlijk niet meer op mijn zij te liggen maar aangezien ik op de rug niet meer slapen kan (ook niet half rechtop) toch maar weer huilend op mijn zij gaan liggen want was (ben) zo bang dat het weer zo zou knakken.. Steeds als ik ga draaien kreun ik van de pijn. Man wordt dan wakker en probeert me te helpen dus zijn nachtrust gaat er ook steeds aan. Bah bah, hopelijk vliegt de tijd voorbij tot ons kleintje komt
Hee meiden Donderdasgavond kreeg ik elke 3 min harde pijnlijke buiken. De verlos gebeld, die kwam, en ik had 2 cm ontsluiting. Naar het ziekenhuis gegaan, en daar was het snachts 3 cm. Ik moest blijven want het bleef rommelen. ben nu net thuis, harde buiken waren weg. Jeetje was wel even schrikken xx
Och arme MoederK toch. Ik hoop voor jullie dat de kleine zich snel aandient en anders dat de vk je een handje wil helpen. Knuffel meis! Jeetje CD wat schrikken. Kleine frummel moet nog wel even blijven zitten hoor. Maar goed met 3 cm ontsluiting is die kans niet he erg groot of wel?
Moederk jeetje wat erg dat je zon last hebt meis. Ik heb met je te doen. Kunnen ze niet ingrijpen? Ik las verhalen op internet dat je wel weken kan lopen met die ontsluiting. Kim zei gisterenavond met naar bed brengen: heb je gemist. En in het ziekenhuis zei ze: heb zon trek in mama haha. Vannacht een goede nacht gehad, alles lijkt weer rustig. xxx
Heerlijk zon kletsende meid! Sta altijd weer versteld hoe verschillend kinderen kunnen zijn. Idd kun je nog weken rondlopen zo. Iig nog ff een dikke week zou mooi zijn!
Fijn dat het weer rustig is CD! Hopelijk blijft de kleine inderdaad nog zeker een week zitten! Haha, die Kim. Leuk zo'n kletskous en wat praat ze goed zeg!! Nou, ik zeg wel steeds tegen de vk dat ik het zwaar heb etc maar ik lach er altijd bij (naar de buitenwereld ben ik altijd de lachende MoederK met wie alles goed gaat ) dus weet niet of ze het wel echt doorheeft. Ben wel van plan komende week te gaan vragen of er evt manieren zijn want op deze manier ga ik het niet trekken