Herkenbaar moederk maar idd maar ff vragen, dit is niet leuk meer zo!! En je zit bijna op 40w dus al top! Knuffel meis!!!
Cd, wat schrikken zeg! Gelukkig nu alles weer rustig! Moederk, wat vervelend dat je zo'n erge pijn hebt zeg! Hoop dat jullie kleintje snel komt of dat de vk iets voor je kan doen. Hier al 3 nachten 6/7 uur tussen de voedingen.. Hoop dat hij het zo door blijft zetten want ik heb die uurtjes hard nodig hihi. En aangezien dat ik over anderhalve week weer moet beginnen met werken (blehh echt geen zin in) is het wel fijn dat hij dan door slaapt. En hier nog hoop voor een derde .. vandaag eens goed besproken met manlief en gedeeld waarom hij niet wil en ik wel.. uitkomst is dat hij er op het moment echt niet aan wil denken (begrijpelijk met alle gebeurtenissen van het afgelopen jaar). En dat we het er over een jaartje of anderhalf weer eens gaan bespreken dat is al een hele stap vanaf absoluut niet
Super Goldy! Wat een leuk nieuws allemaal !! Wel balen dat je verlof er alweer op zit .. Vind het eigenlijk veel te kort! Hoe gaat de bv? Hier is eindelijk het kwartje gevallen geloof ik. Heb nu al 3 dagen geen tepelhoedje meer gebruikt!
Goedemorgen dames! Hoe gaat het hier?? @ CD: jeetje dat is schrikken meid! hoe gaat het nu? @ Goldy: dat gaat goed met de nachtvoedingen! hoop ook voor je dat het zo blijft! En al bijna weer aant werk, wat gaat dat toch snel..... @ Sam: ow wat heerlijk! ik vind die tepelhoedjes zulke ondingen! @ hier: Vandaag voor het eerst zonder kraam (heb 10 dagen kraam gehad ivm borstontsteking.... ) en mn man is weer aan het werk, dus 2 kids. Mark wordt straks door mijn moeder en zusje opgehaald om mijn vader van de boot te halen (moest werken op Ameland afgelopen weekend) dus dan even alleen met Daniël. Vannacht heerlijk kunnen slapen, om 1.20 gevoed en toen pas om 6.30 weer ! nu hopen dat dat zo blijft!
Zit sinds donderdag aan de ab en na 1 pil was de koorts al weg dus dat ging goed. Borst voelt nu weer normaal en Daniël drinkt goed dus dat scheelt ook!
@ sam. ik vind het ook veel te kort en ze deden op t werk beetje raar over dat kolfrecht maar krijg nu vanavond te horen hoe of wat.. ben benieuwd, kga echt niet stoppen met de bv omdat hun dat beter uit komt bah bah. De bv gaat nu helemaal goed gelukkig. Was ff doorzetten maar dan heb je ook resultaat hihi. Rylan groeit er goed op Fijn dat de tepelhoedjes niet meer nodig zijn! @ einneh. lekkerr nacht! Gelukkig doet de ab zijn werk. En mogen we een foto zien van Daniel? Ben wel benieuwd naar jullie mannetje en hoe vind mark het allemaal?
Hierbij een foto! is van 12-6 Bekijk bijlage 253779 Omdat we een erg drukke week achter de rug hebben (veel visite en 2 kraamhulpen) was Mark wel wat "ontregeld". Af en toe een woede aanval en erg druk. Maar hij vind het wel erg interessant. Wil wel kusjes geven en aaien maar heeft het liefst dan Daniël in de wieg ligt .
Zou het net zeggen Einneh, haha !! Prachtige foto!!! haha grappig dat Mark het liefst heeft dat Daniel in de wieg ligt! Hier anders.. Rinze wil het liefst de hele dag kusjes geven aan Silke en haar ook op schoot! Hij is gek met d'r! Goldy Goh waarom had ik nou niet anders verwacht dat ze begonnen te zeuren over kolfrecht! Lekker voet bij stuk houden hoor! You can do it!!! En in de kapsalon moet dat ook goed mogelijk zijn! En nog wat medewerking van jezelf dat je het eventuee ook (deels) l in je koffiepauze/ lunchpauze doet moet het toch goed komen!!
Wat een mooi manneke!!!! hier: zometeen met Joshua naar het CB voor de laatste keer. Ben eens benieuwd of hij net zo stoer naar zijn prikjes gaat als zijn grote zus afgelopen jaar ... en volgende week weer met Collin naar CB en de week erna met Collin naar Adelante (audiologisch centrum) omdat ons manneke nog steeds niet (echt) spreekt... Eens kijken of ze kunnen achterhalen of hier een specifieke reden voor is... Dat hij nog niet echt spreekt vind ik in principe niet het probleem, maar wel dat hij daar heel gefrustreerd door raakt... dat geeft mij toch het gevoel dat er meer aan de hand is. Gelukkig heb ik hierin wel van anderen (manlief, leerkracht van Thessa en directrice van school) wel bevestiging gehad dat het goed is om het te laten nakijken... want de familie loopt al maanden te roepen dat we ons niet zo druk moeten maken over die kleinigheden wat zij kennen ook allemaal mensen die als kind erg laat waren met praten, etc, etc, etc.... Zo, nu even alle spullen pakken en dan hopen dat het droog blijft onderweg!
Drukte dus Laetitia! Ben benieuwd!!! Zou het ook laten checken dan.. Dat hij gefrustreerd is ook logisch, als hij niet begrepen wordt, zou je zelf ook hebben! Oh jeej, Rinze wakker en Silke ook bijna,die moet zo gevoed worden.. Dus zal ff wat nuttigs doen !
Sam o siper nu zonder tepelhoedjes, lijkt me fijnener. Einneh bah borstontsteking, gelukkig gaat het nu wat beter. Wat een mooi mannetje, leuke foto. Goldy jeetje over 1,5 week alweer werken, wat is die tijd snel gegaan zeg. Kon je geen vakantie erachter plakken? Wel fijn dat de voeding nu lekker gaat snachts ook. Hoeveel uur ga je weer werken? Moederk hoe gaat het nu met je? Hier is alles rustig, geen last meer gehad. ( zal je zien dat ik de 41 of 42 weken nog haal hahah) xx
@ einneh.. Grappige foto hihi.. Mooi mannetje! @ sam, wij hebben niet echt een geschikte ruimte om te kolven.. De enige ruimte die we hebben is de kantine en daar moeten ook de klanten door heen om bij de wc te komen. plus met die haartjes die overal liggen vind het niet echt hygniesch. Zelf rij ik liever op en nerr naar mn moeder (5 min met de auto) maar dat zien hun dan niet zo zitten. En zou best in mn lunchpauze willen doen maar heb maar een half uur pauze op een dag.. dan heb ik nie meer echt tijd om te eten hihi.. @ cd. ik ga 15 uur werken.. 2 hele dagen. dus dat valt mee, al zou ik het liefste helemaal thuis blijven hahah vind het wel lekker zo eigenlijk
Goldy maar je hebt recht op meer tijd met kolven! Dan zou je je pauze kunnen verlengen? Shock: manlief moet morgen weer aan het werk, dat wordt wennen!! En ook meteen weer vroeg weg, dus moet weer 2x met de honden uit! Met 3 kids!!
goldy: je hebt toch gewoon een bepaald gedeelte van je werktijd waar je recht op hebt om te kolven? En 10 min op/neer naar je ouders moet daar in kunnen zitten... daar zijn wettelijk wel dingen voor geregeld hoor... sam: fijn dat je mannetje weer werk heeft.. kan me voorstellen dat je wel even schrikt als je vandaag hoort dat je er morgen weer "helemaal alleen" voor staat .. Maar het gaat wel lukken toch.... hier: op het CB was alles goed... Joshua heeft niet gehuild toen hij zijn spuitje kreeg en ook met zijn ogen is alles in orde. Het was wel ontzettend druk daar dus hij was heel erg verlegen.. heeft de hele tijd bij mama op schoot gezeten toen we moesten wachten (ze liepen ruim 30min uit)... er waren wat kids bij die daar de hele boel leken af te breken dus dat vondtie helemaal niks... maar gelukkig waren we (nadat we eenmaal aan de beurt waren) weer snel weg daar. Ga langzaam eens wat kids naar bed brengen en denk dat ik dan plat op de bank ga want ik ben doodop. Tot later!!!