Gefeliciteerd Goldy!! Dithje; Op je voet is het inderdaad niet echt fijn zo'n tattoo laten zetten Maar echt pijn? nee t is gewoon een ontzettend rot gevoel haha.. Vincent is ook niet van de tattoo's, maar deze vind ie ook erg mooi! Maar ben er zelf ook onwijs blij mee!
Dithje, hopelijk mag je vader snel naar huis! Angel: Jeetje wat vervelend allemaal zeg! Hopelijk krijg je hem mee naar de ha!! Het was nog niet helemaal de bedoeling hoor dat ik zw ben !! We zouden nog even paar maandjes wachten, maar goed, de natuur dacht daar anders over ! Ach die 3 maanden maakt dan ook niets uit ! We genieten er gewoon lekker van ! Hier ligt Rinze al bijna half uur in bed en Jildou gaat nu ook. Ze zijn kapot! En ik ook HAHA!!!
Jeetje Angel het zit niet mee bij jullie Sterkte! Jaaaa Goldy een mooie echo! Lekker op tijd erin Sam!
Goldy gefeliciteerd, fijn zon goede echo Sam lekker zeg zo vroeg erin Vandaag schoentjes gekocht voor kim, en ze heeft al buiten gelopen ermee, los. Gaat zo hard opeens xx
@Goldy, super een goede echo, gefeliciteerd! @Angel, knuffel en beterschap, het houdt maar niet op he.
Sorry, hier wel bijgelezen maar niet veel blijven hangen... goldy.... super dat je een goede echo had en dat je dus toch gelijk had he angel & dithje... veeeel knuffels en beterschap! voor de rest weet ik het niet meer... pffff hier... ontzettend moe.. gisterochtend om 5u opgestaan.. was om half 7 opt werk en ging daar om half 8 's avonds weg....gelukkig was het de laatste dag... alleen maandag-ochtend nog even daar naartoe gaan om alles door te spreken wat is geweest enzo en dan ben ik klaar.... 's avonds nog bij mijn ouders blijven slapen (met het hele gezin in de logeerkamer... LOL) Collin hoestte ontzettend waardoor hij niet goed kon slapen en Thessa kon niet slapen omdat ze groeipijnen had... Joshua sliep dus op het 1-persoons logeerbed, Thessa lag bij papa in het 2-persoonsbed en Collin lag bij mijn in datzelfde bed.... Meer dan 1,5 uur slaap heb ik niet gehad vannacht... Vandaag nog even de was van 2 weken wegwerken (wassen, drogen en vouwen) en daarnaast een beetje wakker proberen te blijven (de strijk is voor van de week als Thessa op school zit)... ohja, en ik had beloofd om verse frieten te maken dus ik moet straks ook nog maar ff wat aardappelen schillen... tot later!
AAN ALLE NIEUWE ZWANGERE DAMES VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een goede middag allemaal..... ff een teken van leven, heb het (ja nog steeds) heel erg druk met die rot opleiding. stage heb ik behaald nu alleen nog 4 gesprekjes op school en dan heb ik mijn diploma EINDELIJK!!!! verder gaat alles goed hier. alleen de nachten zijn nog steeds k*t want chayenna slaapt nog steeds niet door. verder nog wel heel veel te melden maar das alleen maar gezeur doei doei
dames vind zo rot dat ik zo weinig leuk nieuws te melden heb...sorry maar zit er echt ff doorheen hou me zo groot en sterk ik kan maar het houd ergens op ...richt me zoveel mogelijk op de leuke dingen maar dat is zo zwaar brrrr ...sorry voor mijn gezeur!!
@ lae, druk dagje gehad zo te lezen! @ kikkert, fijn dat je stage er op zit! Wat ballen de C nog steeds niet door slaapt zeg. Word ze veel wakker snachts? @ angel, he toch meis, dikke knuffel en je hoeft je niet te verontschuldigen! Het houd ook maar niet op bij jullie Vandaag gewerkt, erg druk.. nu bekaf.. dus kga lekker bankhangen! Gister bekend gemaakt dat we ons tweede kindje verwachten Hele leuke reacties gehad!
ff kort goldy... ja, was wel druk en ben blij dat ze allemaal in bed liggen... volgens mij ligt manlief op de bank ook al te slapen... angel... knuf meis... veel sterkte. zit jullie ook niet mee he! kikkert... fijn dat je bijna je diploma hebt en balen dat je nog altijd geen goede nachtrust hebt... sterkte! hier: ga tafel afruimen en dan naar bed! truste! oh... manlief komt in beweging.... hij gaat ook naar bed truste!
Hier weer es een teken van leven vanaf mijn kant ik weet dat ik jullie ernstig verwaarloos maar ik neem er niet de tijd voor om te reageren (ik lees wel zoveel mogelijk mee....) Ik geef iedereen een dikke knuff vanaf deze kant en zal (weer ) proberen mijn leven te beteren en vaker hier te komen! Hier gaat alles prima! Mark is steeds van plan zijn 1e losse pasjes te zetten maar gaat dan heel snel weer zitten om toch maar verder te kruipen . Afgelopen dinsdag is hij voor het eerst naar het KDC geweest, Mark vond het erg leuk (ik het wegbrengen wat minder ).
Dikke knuffel Angel! Het is allemaal ook niet niks meis. Kan mij voorstellen dat het je hoog zit. Leuk Goldy dat jullie de zwangerschap bekend hebben gemaakt! Hoe is het nu met de misselijkheid? Wat schattig CD dat Kim haar eerste schoentjes heeft Balen Kikkert dat je nog steeds gebroken nachten hebt. Fijn dat je je diploma binnen handbereik hebt. Zo dat was een lange dag Laetitia! Lekker slapen. Fijn dat alles goed is met jullie Einneh. Gaan jullie voor een brusje? Mijn paps is vandaag thuis gekomen! Nu verder aansterken, maar wel lekker in eigen omgeving. Luca was vandaag een klein brokkepilootje. Eerst valt hij en heeft hij weer tand door de lip en vervolgens heeft hij zijn duim tussen het keukenkastje
@ Dithje: fijn dat je vader thuis is gekomen en dat het beter gaat! Heerlijk: groot worden met vallen en opstaan is echt van toepassing op die kleintjes! ow ja en het antwoord op je vraag: ja
Goedenmiddag allemaal! @ Dithje: ja best wel! maar ach we zien wel, wij verwachten dat het weer een ziekenhuistraject wordt. @ hier: Mark ziek.... vanmorgen koorts en verkouden. Zal wel wat opgepikt hebben op het KDV.
Hier nu bij schoonouders. Waren vanochtend (na de Mis) naar een kinderfestival hier (bij schoonouders) in de wijk dus vanochtend vroeg al hier naartoe... Kids zijn leuk bedeeld geworden (Thessa beeft strijkijzer + plank, poppenschommelstoel voor maxicosi en rolschaatsen gekregen en Joshua heeft veel duplo en een kinderradio van fisher price gekregen.. Voor Collin was er helaas niks...) Ook hebben ze op veel springkussens en van die wildernisbanen geweest en is Thessa geshminkt geworden. Joshua wilde niet. Nu zijn we bij mijn schoonouders en na het avondetn gaan we weer naar huis....
@ einneh, fijn dat alles goed gaat! En wat leuk dat jullie voor een brusje gaan @ dithje, fijn dat je vader thuis is. Kan hij verder aansterken! He toch, die Luca.. dikke knuffel voor hem! @ lae, leuk dat de kids zo verwend zijn! Wel jammer dat er niks voor Collin was. jayden vanacht wakker geworden, was helemaal bezweet en doorgelekt van de dunne poep. Zo zielig! Had vanacht 38.8 en vanochtend 37.8, verder helemaal niet ziek ofzo dus denk van de tandjes.
Jaaaa Naomi heeft haar eerste stapjes los gezet!!! Na 4 a 5 stappen liet ze zich vallen op haar kont en had ze echt zoiets van: HUH! haha zo komisch gezicht!! We zijn vanmiddag naar de speeltuin geweest.. Moesten toch de hond uitlaten dus gelijk een wandeling eraan vast gemaakt.. Bekijk bijlage 182218 Verder lekker lui(rustig) dagje!
@ Laetitia: klinkt leuk dan kinderfestival! @ Goldy: hoop voor je dat het idd tandjes zijn (al kan dat ook weer vervelend zijn ) @ Es: go Naomi! Lijkt me een bijzonder moment, de eerste stapjes! @ hier: Mark is lang niet fit maar de koorts is wel weg (na een zetpil vanmorgen en lekker slapen). Strax Mark wegbrengen naar mijn ouders voor een logeerpartijtje, dit zou vrijdag al omdat wij een feestje hadden maar dat werd afgebeld. Dus maar beslosten het logeren uit te stellen naar zondag, maandags past mijn moeder altijd op dus dan hoef ik Mark niet meer te brengen en kan hij lekker uitslapen
Hee meiden Dithje fijn dat je vader weer thuis is zeg. Arme luca brokkenpiloot, sneu is dat he. Kim zit ook regelmatig met vingers tussen een laadje Es leuke foto van je meisje op de schommel Einneh leuk ook voor een brusje gaan, wij zijn ook weer aan de slag. Alles goed verder? Goldy hoe gaat het nu met jayden? Vanmorgen lekker gezwommen, ze liep zelf vanuit het pashokje helemaal naar het zwembad, en liep erin(begint laag ) Zo leuk. Gaat echt hard opeens met het stappen Ze kruipt ook niet meer xx