Laetitia, maar een half uur?? Hier presteren ze het gerust om 1,5 uur uit te lopen .... Maar top van Joshua dat hij zo flink was!!!
Ja, het was op het eind van de dag he... dus dan werken ze weer wat sneller (ze willen ook op tijd thuis zijn )... zo tussen 11 en 2 moet je niet daar zijn voor een afspraak want dan zit je daar vaak heeeel erg lang....
Even ego: vanmorgen naar vk geweest. Alles zit nog steeds potdicht en baarmoederhals is ook nog lang.
Moederk ik heb echt met je te doen zeg, dikke knuffel Ik was bij de verlos, en ze vond dat ik erg moeilijk liep. Omdat ik Kim ook nog heb rond lopen, en al 3 cm heb, willen ze me strippen met 38 weken, en evt vliezen breken. Voel me aan de ene kant niet goed erdoor, alsof ik het tesnel dan opgeef. Maar heb wel echt heel veel last. En dat tillen van Kim is ook niet echt goed.
Voel me een looser ofzo, en vraag me dan af of ik me niet aanstel. Terwijl ik soms amper kan opstaan, lopen, draaien in bed etc. Ben ook bang dat het nog erger wordt straks.
Je hebt nog 2 weekjes om aan het idee te wennen en tegen die tijd denk ik wel dat je er klaar voor bent meis! Ennuh.. Loser ben je niet hoor! Man je hebt dan 38w gelopen en al zoveel ontsluiting, ik zou zeggen ervoor gaan! Heb je het maar gehad! Ik hoop dat als er hier een 4e komt, ik ook met 37/38 w er zo voorsta dat ze de boel zo op kunnen wekken!!
moederk: bale dat het nog niet echt opschiet.. knuffel!!! CD: als de verlos al zegt dat ze je willen helpen omdat ze zien dat je het niet meer trekt maar je dat echt geen loser hoor.... integendeel! En het is gewoon een stuk zwaarder om zwanger te zijn als je al (een) kind(eren) hebt. Het is al knap dat je het met al die klachten nog zo goed volhoudt! ook een knuffel voor jou!!!! en ook een knuffel voor de rest!!!
Je bent echt geen loser hoor CD! Moet je kijken hoe lang je het al volhoudt. Je bent een topper! Als je vk je wil helpen dan zou ik het zeker met 2 handen aangrijpen. Juist omdat je al ontsluiting hebt. Ze hoeft alleen maar een handje te helpen.
@ moederk. Dikke knuffel!! @ cd. Als de vk dit uit zichzelf zegt zal het ook wel echt beter zijn! Je bent echt geen loser die het opgeeft! Nou mn leiding had van t hoofdkantoor te horen gekregen dat ik dus idd lekker mn kolfrecht 2 uur per dag krijg en zelf in mag vullen hoe ik die gebruik. dus dat is ook weer opgelost . zit nu hier in de salon, even mn eigen haartjes weer mooi laten maken voordat ik weer moet beginnen.. twas hard nodig hihi
@ CD: als de VK zegt dat het kan zou ik het doen hoor! Het wordt waarschijnlijk alleen maar zwaarder! Daniël is geboren met 37+5, omdat de gyn door wilde zetten. Kwam wel even hard aan (ging naar het ziekenhuis om te slapen )