einneh lekker 6 uur tussen de voedingen zeg. Hoe zou het met moederk zijn? Ik heb zo het idee dat ze bevallen is. Al een paar dagen niets gehoord toch xx
Ben ook erg benieuwd hoe het met moederK is... haar laatste post is van 19 juni..... zal es kijken wie haar buddy is Edit: geen buddy via de juni 2012 mama's
Cd gefeliciteerd!!! Einneh super!!!! Hier 8 uur tussen voedingen vannacht! Heb echt in coma gelegen Hihi!!!
Ow heerlijk Sam! Het blijkt dat Mark afgelopen nacht ook nog wakker is geweest, W. is hier heen geweest, ik heb niets gehoord
Dithje, ken jij Maud en haar Fam. Persoonlijk? Zag je afbeelding op fb. Vriendin waarvan dochter, van tweeling, in umcg lag, hebben haar getroffen in zkh toen! verschrikkelijk hè? Kan er de hele dag wel om huilen en kende haar niet eens.
Nee ken haar niet persoonlijk Sam. Een vriendin van mij die kent haar wel. Het is de dochter van een collega van haar man. Echt een verschrikkelijk verhaal!
meiden hadden jullie op het laatst ook steeds pijnlijke harde buiken? Soms is het even weg, en soms aantal x achter elkaar om de 3 minuten. Voel de pijn ook opkomen, en dan zakt het weer af. Hoef niet weg te puffen ofzo. Met Kim nooit meegemaakt, dus ik weet het niet. Denk alwel 40 x hard geweest vandaag. En dan kramp onderin
Was dat lang voor je was uitgerekent? Ik wordt er gek van. Verlos drukte me op hart om op tijd te bellen, als het weer is zoals vorige week dondersdag, omdat ik nog voor die 37 weken zit. Maar ja soms zakt het weer af
Ja zegt niets!! Ik wist wel wanneer het weeen waren en wanneer nog niet. Zolang ik nog niet stond te puffen
hmm oke. jamet die 3 cm ontsluiting ook nog niet gepuft, merkte amper wat. Maar ja miss komt dat later. Bij kim nooit echt weeen gevoelt door inleiding en ruggeprik.
Daarom zeg ik, bij twijfel bellen, beter keer te veel dan te weinig. Maar je hebt geen remmers gehad toch? Ze kunnen het toch niet meer tegen houden. Er zijn genoeg vrouwen die al 3 cm ontsluiting hadden zonder dat ze het wisten, en dan nog gewoon met 40w bevallen.. Bij een 2e of volgende heb je vaak al beetje ontsluiting.
@ CD: ik heb bij Daniël ook erg veel voorweeen gehad vanaf ongeveer 36 weken. Maar ik zou toch voor de zekerheid even bellen 40x vind ik nogal wat!
Nee geen remmers gehad, dacht dat ze zeiden na 35 weken doen ze dat niet. Het is nu weer even niet, wacht het dan maar af.tnx iig
hoi meiden, Kom stiekem vertellen dat moederk afgelopen nacht bevallen is, verdere details moet ze maar zelf komen vertellen