Lief dat je het even komt melden!! MoederK JAHOE GEFELICITEERD !!! Geniet ervan meis en hopelijk alles goed gegaan!!
MoederK: geVEELiciteerd!!! @hier: vanochtend tante geworden van een neefje, Stefan!!! Met geweest, smelt.... Blij dat hij er is, schoonzus had zwangerschapssuiker en het risico dat het niet goed zou gaan was redelijk aanwezig...
Hmmz neej dat zou ik niet weten! Warme kruik er tegenaan?? Weet je zeker dat het bandenpijn is en niets met je bekken ofzo?
Is echt bandenpijn. Het voelt ook echt als spierpijn namelijk. De vk zei vorige keer al dat het heel erg zeer kan doen. Ze zijn er wel eens 's nachts voor gebeld... Ben al lekker onder hete douche geweest en beetje gemasseerd. Denk dat ik maar vroeg mijn bed in ga.
Hm oke! Ja dan is het idd wel bandenpijn. Ik had het heel erg in mn liezen na de bevalling. Dat kan dus ook nog ! Alsof ik uren op een paard had gehobbeld !! Idd maar lekker naar bedje!
marj en moederk: gefeliciteerd!!!!! cd: bij Collin met 34+2 in Duitsland in het ziekenhuis gelegen met weeën. Deze hebben ze toen wel geremd en toen ik (diezelfde dag nog) thuis kwam en het ziekenhuis hier belde zeiden ze tegen mij "oh, na de 34 weken remmen we het niet meer hoor. Dan ga je gewoon naar het universitair ziekenhuis en laten we de baby gewoon geboren worden".... dus is tegenwoordig (bijna) standaard dat ze na 34 weken niet meer remmen.... hier: vermoeiende dag gehad. Eerst urenlang gewacht op het cadeautje van Collin (zie fb voor foto's) en daarna moeten haasten want Thessa moest naar zwemles, we moesten de boodschappen doen voor morgen (dat moet samen aangezien manlief altijd het verkeerde meeneemt), die naar mijn ouders brengen (daar is morgen het feestje) en daarna nog met de kids gaan eten (is dus snelle Mc geworden).. nu liggen de kids net een kwartiertje in bed (zijn dus ook pas net thuis) en morgen weer een drukke dag. Hier in het dorp is het NK wielrennen dus het hele dorp is morgen afgezet, maar we moeten wel naar de binnenstad toe om de vlaaien te gaan halen (precies bij start/finish) en Thessa moet op tijd bij dansles zijn... dus dat wordt ook een uitdaging maar volgens mij heb ik een sluiproute gevonden waardoor manlief met Thessa naar dansen kan en ik moet me maar even goed bijeen schrapen om te voet met Collin de vlaaien te halen. En dan hopen dat een uur tijd genoeg is om heen en terug te kunnen zodat manlief me weer kan ophalen en we naar mijn ouders kunnen voor het feestje.... pfffffff Ik ga nog even relaxen in bad want BI en hernia beginnen op te spelen en dan slapen..... truste!
Damn Laetitia Sterkte morgen! Hopelijk leuke dag!! Denk wel beetje om jezelf!!! Dithje, ja bizar he? Vk zei ook al, het is heel flauw dat je dat nu nog krijgt, maar het zijn je banden die weer samentrekken. En nog voel ik ze 's avonds hoor als ik veel heb gedaan. Net als m'n bekken. Verder gaat het hier goed. Ik geloof dat we nu dan eindelijk eens kunnen zeggen dat ik eens echt 6 weken heb genoten van m'n kraamtijd! Zalig! Ze is zo tevreden. Begint al wat te lachen, dan smelt ik helemaal. Rinze die gek op z'n zussen is en Jildou die graag mag helpen. Echt een genot!
Ja, het is helaas niet anders. Ik wist ook helemaal niet dat het NK dit jaar hier gehouden zou worden *bloos* dus werd er gister ook helemaal door overvallen toen ik zag dat ze alles al waren aan het klaarzetten.... (was voor gisteren een week niet de voordeur uit geweest) Ach ja, het gaat vast goedkomen In het ergste geval zijn we te laat voor ons eigen feestje truste! (en nu echt )
Jaa moederk eindelijk, gefelciteerd Marj ook gefeliciteerd. Laetitia hoop toch een fijne dag voor je vandaag. Wij gaan vanmiddag op kraambezoek, leuk. Die harde buiken zakten af, dus niks gedaan. Tis nu rustig ook. xx