Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heerlijke nacht dus!

Wij gaan hier de laatste weken meestal rond 22.00 uur naar bed, Daniël krijgt dan nog een voeding en dan slapen anders trekken we het beide niet overdag....

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sorry, nog even ego..
    Gaat goed hier! Borstvoeding is goed op gang gekomen en gaat dus heel goed nu. Krampjes beginnen nu te komen wat lastig is maar daar moeten we toch doorheen. Heerlijk genieten, ook om te zien hoe lief Anissa hem vindt!

Wel nog veel last van lage rug, stuitje en schaambeen maar zal zn tijd wel nodig hebben.

Even showen..

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een schatje MoederK :D

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

wat een schatje!!!!!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Wat een dotje, chayenna zei al ochhhh babyyyyyy

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Wat een liefie!!!

Ook Madelief zei meteen al 'beebie" (en vervolgens Teefan?). Stefan is haar baby neefje dus!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ahh moederk wat lief.
    Ik hoop dat je klachten snel afnemen zeg.

Ik ben nu de volgende zeker? Ik heb sinds een paar dagen zon pijn in mijn liezen. Hihi echt een zeikert word ik. Heb het er gewoon een beetje mee gehad.

Heb voor Kim haar verjaardag alvast een driewieler gekocht van princessen, en een doos duplo lego.
    Kan maar alvast in huis zijn, je weet maar nooit hoe ik me dan voel.
    xx

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi moederk!!!

Cd ja hadden wij ook al;), al was dat meer toeval hoor, hihi

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    fijn dat het goed gaat moederK! Wat een mooi mannetje!

Hier; morgen eerste dagje werken.. wish me luck ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sterkte en succes meis! Knuffel!!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Balen CD dat je last hebt...
    Nog even volhouden meis!

Succes morgen Goldy!

Luca heeft een zandbak voor zijn verjaardag gekregen. Wil alleen nog wel een kleinigheidje halen om zondag ook iets te kunnen geven. Morgenavond maar even naar kijken.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bij Kruidvat mooie 'zandauto's' van little tikes Dithje! ;)

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tnx Sam!

14. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Einneh, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Mooie mannetje, geniet ervan!

@MoederK, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Mooi mannetje, geniet ervan!

@CD, nog fftjes en dan is het bij jou zover, hou je taai want zal niet meevallen allemaal.

@Goldy, succes vandaag!

@Sam, fijn dat jullie meisje het zo goed doet!

@Laetitia, zag mooie verzorgingstas voorbij komen!

@Dithje, zag mooie babykamer voor jullie meisje voorbij komen!

@ hier, alles prima. Kleinste man alweer 8 maanden, time flies. Twee tandjes onder, zo cute als hij lacht :). Verder is hij altijd vrolijk en gek op zijn grote broer, zodra hij Bram hoort of ziet, dan komt er een big smile op zijn snoetje. Bram groeit hard, oefent regelmatig "ik wordt twee en ik zeg nee" en wil alles zelf doen. Kletst me de oren van mijn kop, heerlijk! Heb net twee foto's toegevoegd aan mijn album, mocht je mijn mannen willen zien ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow wat gaat het hard j2j!! Time flies!!! Mooie mannen heb je!!!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Even ego, was bij de verlos.
    Voelde minder leven vanmorgen, en met mijn klachten van vannacht maar gebeld.
    Kon komen, en mijn bloeddruk was 155-100.
    Weer naar het ziekenhuis, hartfilmpje, bloedonderzoek etc, alles was goed.
    Bloeddruk zakte ook weer.
    Heb nu woensdag een gesprek bij de gynacoloog staan over inleiding, vanwege die erge bekkenklachten.
    Ik belde de verlos net nog hoe het was afgelopen, en ze gaan me toch disndag strippen.
    Ze vonden het erg hoe ik daar binnenstrompelde vanmorgen, en steeds dat gerommel.
    pff wat een dag

xx

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @CD, spannend, maar wel heel fijn dat ze je willen helpen dmv strippen. Hopelijk slaat het strippen aan en heb je snel daarna jullie meisje in je armen. Succes!!

@Sam, thanks!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje meis, het einde is in zicht meid! Nog even! Hopelijk snel je meisje in de armen!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooooie mannen J2J!

Oeh spannend CD.
    Hopelijk heeft het strippen effect en kan je snel je frummel vasthouden.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hallo meiden, hier even berichtje van mij ;) !
    Gister met Rinze naar de man.therapeut geweest ivm z'n kiss. Hij is helemaal goedgekeurd :D !! Was even een controle dat wordt aangeraden.
    Vanochtend met Silke naar vk geweest. En eerlijk is eerlijk, ben er nu een beetje af. Aangezien ze weten van m'n 4e kindje-wens, wat nog helemaal niet zeker is of die wel gaat komen hoor hebben we het nog even gehad over een eventuele zwangerschap. Er wordt dan sowieso een groei-echo gemaakt, maar als blijkt dat het dan weer een groot kind wordt, wordt het een ks. Toen ze dat zei, schrok ik toch wel even, omdat we het er over hadden gehad in de kraamweek dat het dan inleiding werd met 37/38 weken. Maar goed. Ook dat was nog wel bespreekbaar, want dat heb ik uiteraard gevraagd. Dus even wat een domper zeg maar. Maar goed, we zien het wel met de tijd. Verder was m'n bloeddruk wat aan de hoge kant voor mijn doen. 80/120. M'n onderdruk is normaal zo rond de 60. Maar is verder niets van gemaakt. En ook het feit dat ik bijna een week geen bloedverlies meer had en sinds gister ineens wel weer, is 'normaal' ;) Nou ja. We zien het wel. Met Rinze heb ik ook tot 10 weken na de bevalling nog gevloeid. Kon nog wel een menstruatie zijn zei ze, maar dat leek haar ook wat sterk en mij zelf ook, omdat het ook niet zo voelt. En mn rechte buikspieren zijn nog niet gesloten, maar dat kan nog wel halfjaar duren dus ja, nog geen buikspieroefeningen voor mij. Maar verder wel goedgekeurd dus ;) ! Ze vond Silke prachtig en geweldig dat ze het zo super doet! Zegt ze ook nog even: Goh ik ben nog nooit zover bij iemand naar binnen geweest.. Haha hebben wij ff een speciale band zei ik ;) Moest ze hartelijk om lachen :p ! En dan nog ff een dikke veer in m'n kont over dat ze vindt dat we geweldige kinderen hebben en dat ze mij zo'n geweldige moeder vindt ;) !! Oh en als manlief nog overgehaald moest worden voor een 4e, dan mocht ik hem sturen :p HAHA!

Deel Deze Pagina