Wat een goede berichten allemaal Sam! Fijn dat Rinze is goedgekeurd. Hihi heerlijk zo'n compliment toch?
Rinze gefeliciteerd!! Vraagje djesslyn stotterd ineens. Doen jullie kindjes dat ook of moet ik me zorgen maken. Tiß voornamelijk als ze slapen en eten zegt. Zegt dan a apen of e eten en ui uit.
Bubsie: geen idee of je je daar zorgen om moet maken. Hier spreekt Collin nog nauwelijks (hij krijgt dinsdag onderzoek in het audiologisch centrum)... Maar bij Thessa en Joshua is me eigenlijk nooit echt opgevallen dat ze stotteren. Kan het zijn dat ze misschien te snel wil praten en dan over haar worden struikelt? (daar hebben de kids hier wel last van namelijk) En als je je echt zorgen maakt, gewoon even naar de huisarts gaan. Dan kan die je doorverwijzen om te kijken of er echt iets aan de hand is....
@einneh@moederk: gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!! @ lea ja ze kam het ook wel normaal zeggen maar het valt me sinds een paar dagen op dat ze soms wat stottert.
Kan iemand mij hier ook vertellen of het uwv je eter mag melden terwijl je dat helemaal niet bent. Zit zo ben weer op controle geweest en arts heeft mij weer bekeken en gehoort. Volgens haar ging t beter dus stempel weer geschikt voor arbeid (kan niet eens alleen thuis mezelf redden maar goed). Volgens haar moet ik ww aanvragen maar ben nog steeds ziek eigenlijk kan niet werken. Wordt iknu niet keihard genegeerd en is dit weer gewoon niet luisteren? Mort ik wel ww aanvragen??
@Sam, gefeliciteerd met Rinze! Hij is vast goed verwend vandaag. @Dithje, alvast gefeliciteerd met Luca! Fijne dag morgen! @Bubsie, herkenbaar. Bram doet dat soms als hij heel veel tegelijk wil zeggen. Struikelt dan over de woorden. @hier, op de bank geploft. Ons neefje vandaag ook jarig. Morgen feesten we nog ff door, zwager viert verjaardag, was eerder deze week jarig.
Sam nog gefeliciteerd met Rinze Dithje gefeliciteerd met Luca Hier alles nog rustig. Deze maand zal het wel gebeuren iig haha. xx
Bubsie lijkt me belachelijk dat je nu al uit de zw kunt! Maar hoe je dat moet doen nu weet ik niet! Misschien via ha? Luca gefeliciteerd met je verjaardag!!! Thnx allemaal! Hij heeft een topdag gehad en is ontzettend verwend!
Dank jullie! Bubsie; als je het niet eens bent dan kan je een second opion aanvragen of een deskundigheidsoordeel. Doe dit ajb wel, want als UWV heeft bepaald dat je beter bent dan moet je aan het werk en solliciteren. Pas als uit de second opion blijkt dat je niet in staat bent, krijg je weer ziektewet uitkering. Good luck!
@ dithje maar dan moet ik nu wel ww aanvragen?? Ik moet bezwaarschrift doen volgens die arts als ik er niet mee eens ben. Second opion is anders toch?
@ sam belachelijk is het zeker maar ben benieuwd wat het nu weer wordt. Volgens haar is het niet meer van de zwangerschap dus kan ik weer werken.... hen de klachten nog steeds en chronische rugpijn therapie enz enz. Snap er niks van. Kan niet eens goed voor mn eigenhuishouden zorgen laat staan mn werk... zit er weer mooi mee. Rot instanties!
Weet ik niet zo goed. Lijkt mij dat als je nu ww aanvraagt dat je er een soort van mee in stemt. Aan de andere kant, als je er niet doet krijg je waarschijnlijk geen uitkering omdat ze je zw uitkering stop zetten. Bezwaar is inderdaad anders... Kan je ook proberen. Let wel dat je een lange adem moet hebben hoor. Heb 1 keer een bezwaarprocedure met UWV gevoerd voor mijn moeder. Duurt lang. Gelukkig toen wel gelijk gekregen! Anders zou je eens je vraag moeten stellen hier op zp aan het UWV webcareteam. Mss kunnen zij meer vertellen? Of heb je rechtsbijstandsverzekering?