@CD, morgen gaat Kim kennis maken met haar zusje weet ik zeker, heel veel succes, dat het maar heel vlot mag gaan morgen!
Ja tis zo gek dat je het weet he. Sliep van 11 tot 5, valt me nog mee haha. Kreeg ook een ruggenprik vanwege die bekkenpijn, raadde de arts aan. Tot snel meiden xx
Hey meiden Hoe is het hier??? Hier gaat alles goed, d. Heeft vakantie en manlief vanaf zaterdag 3 weken. Komend weekend gaan we voor het eerst samen 1 nachtje weg sinds we de kids hebben, vind het leuk maar wel met een brok in mijn keel aangezien we dit nog nooit gedaan hebben en het de eerste keer is dat c. Niet thuis slaapt. Liefs
@ Kikkert: nu al vakantie? mn man heeft pas eind augustus vakantie (met opzet hoor want nu gaan we toch nog niet weg en eind augustus waarschijnlijk nog wel even) Lekker even een nachtje weg! kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind zonder kids. Ik vond het ook niet leuk maar ik trooste me met het idee dat M.ark het goed naar de zin had bij pake en beppe Waar gaan nullie naar toe? Hier gaat het prima! tis alleen erg warm zowel binnen als buiten dus D.aniël ligt in zijn romper en t-shirtje te slapen en volgens mij heeft hij het nog warm.....
Tsja, dat krijg je met schoolgaande kids he. Hier heeft THessa ook al een week vakantie. Alleen heeft manlief geen vrij de komende tijd. Hij heeft nog 2 weken verlof staan maar die neemt hij op na de bevalling. Verder heeft manlief maandag te horen gekregen dat zijn functie komt te vervallen op het werk. Er is misschien wel een mogelijkheid dat hij een soortgelijke functie in een andere tak binnen het bedrijf kan krijgen, maar dat traject begint morgen te lopen (er zijn 200 mensen gebeld geworden maandagavond die in dat traject vallen) en duurt 2 maanden. Hij weet dus uiterlijk eind september of hij binnen het bedrijf kan blijven werken of niet. Daarnaast bestaat er een kans dat als hij niks anders binnen het bedrijf heeft gevonden, hij toch op zijn huidige functie kan blijven.. (van de 200 mensen in zijn functie die gebeld zijn geworden kunnen 20 mensen alsnog hun functie behouden)... dus dat is allemaal heel erg onzeker op dit moment. Ohja, en hij heeft nu een project waar hij de volledige 40 uur per week mee bezig is (en zelfs meer als je de reistijden (die binnen projecttijd moetenvallen) meetelt) en daarnaast moet hij binnen werktijd dus gaan zoeken naar een andere plek binnen het bedrijf. Dus we zien de komende weken nog minder van hem dan dat we de afgelopen weken al hebben gezien.. dus dat worden nog wat, zo met die laatste loodjes voor de bevalling
@ Laetitia: jeej dat wordt wachten... hoop dat het allemaal meevalt en dan hij zijn baan niet verliest!
Heb net even gespiekt bij de juli 2012 mama's en zie dat ze bevallen is. Hun kleine spruit heet Eva. CD en familie van harte gefeliciteerd met Eva!!
Aah super !! CD gefeliciteerd met jullie dochter Eva! Past leuk bij Kim !! Zat vandaag al te denken hoe ze zou gaan heten !! Hopelijk alles goed gegaan! Geniet ervan meis!