Hey dames, ik lees wel alles hoor, maar heb even de energie niet om te reageren! Dikke knuffel voor iedereen iig !!
hier ook wel meelezen maar ook ff geen puf/zin om te reageren sorry.. (spanning voor morgen) 20 wkn echo vind het enger als toen ik met djesslyn moest.
@ cd: Heerlijk lekker zwemmen! en idd wat gaat het dan ineens snel met lopen! Hier gaat het goed hoor! Mark net weggebracht naar mijn ouders dus dat is wel ff anders ..... Maar ach, nu hoef ik Mark morgenochtend niet vroeg wakker te maken en dat is oo wel weer prettig! @ Sam: dikke knuff terug!
Succes lieverd!!!! Ik duim he!!! Ik vond het de 2e keer ook spannender, maar was toen ook zo ziek als een hond!
Heel veel succes morgen Bubsie! Knuffel terug Sam! Arme Jayden Goldy Kunnen ze zo last van hebben, die doorkomende tandjes. Klinkt gezellig Lae en de kindjes goed verwend. Jammer dat er niets voor Collin was. Wat goed van Kim CD Echt knap dat ze al zo goed loopt en zelfs al in het zwembad. Ja Es, de eerste stapjes van je meisje Schattige foto! Wel handig Einneh dat je Mark morgen niet weg hoeft te brengen. Helemaal als hij niet lekker is.
@ einneh: ik vind het enger omdat je zowiezo meer weet als toen. en deze baby voel ik helemaal niet zoveel als dat ik djesslyn toen voelde. ook john vind het spannender als toen.... @ sam thanks lieverd!(knuffel) @ dithje. dank je wel!!
Bubsie; spannend! veel suc6 vandaag met de 20 wkn echo!! Hmmm volgens mij heeft Naomi toch last van haar prikken van vorige week.. of het is toeval Verhoging, huilerig, en hangerig al het hele weekend en nu vanmorgen ook weer..
@ es, wat goed van Naomi! Leuke foto. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat fitter. @ einneh, gelukig is de koorts weer gezakt! Leuk dat je ook komt kletsen bij het andere topic! @ cd, Hij heeft vannacht weer goed geslapen en geen koorts meer gehad. Gister paar keer nog dunne poep gehad maar vandaag nog niets. Dadelijk eens een banaantje geven. Leuk dat Kim alleen nog maar wil lopen. @ sam, knuff terug! @ bubsie, succes vandaag!!
bubsie, succes vandaag!!! Sam en alle anderen die het nodig hebben: dikke knuffel!!!! Hier... Collin loopt sinds gisteren!!! (officieel ) Hij begint sinds gisteren uit zichzelf meer te lopen enzo... echt stukjes al ipv alleen een paar passen.... Dus manlief al helemaal gerustgesteld Wel kruipt hij nog veel maar dat gaat ook nog steeds veel sneller.. Verder nog een beetje stress de komende week..... Kom er net achter dat het feest van mijn ouders (samen 100) over 2 weken al is en we moeten nog "iets leuks" gaan doen op die avond en ik schijn de gewezen persoon te zijn om dit te gaan bedenken/in elkaar flansen.... (zonder dat het geld gaat kosten).... Nu hebben ze een feest enzo maar er moet natuurlijk nog iets lolligs worden gedaan door vrienden en familie en nu mag ik (vanuit de kinderen) iets lolligs maken wat we kunnen doen en iets moois wat we kunnen afgeven.... heb al heel veel ideeën in mijn hoofd maar moet het nu ff gaan uitwerken.... Tot later!
Haha hardlopers hier Goed hoor!! Hier wat anders dan lopen.... Ik zie het nog gebeuren dat meneer nu eerst nog gaat kruipen Hij gaat steeds op handen en knieen zitten.... Haha mooi op tijd toch?
ff snel!! alles was goed!!!!!!!!!!!!!!! pffffff wat een opluchting. was flink aant bewegen en wilde zijn of haar hoofdje eerst niet laten zien, dus heb ff flink moeten bewegen voor toch nog een mooie foto! die zal ik nog wel showen maar ga nu eerst ff liggen.
YESSSS MEIS!!! Geniet ervan !! Hihi ik lig ook al ff plat. Huisje weer schoon, jil naar psz en Rinze in bed.
bubsie... fijn dat de echo goed was sam en bubsie.. rust ze! Hier: net terug van de Xenos... heb daar een schilderijdoek gekocht waar ik een soort stamboom op wil schilderen maar dan met de handen van iedereen erop... (dus een boom schilderen met onderaan een hand van pap en mam, in de 2e rij de handen van mijn zusjes met vriendjes en Roger en ik, en dan bovenaan de handjes van de kinderen....) nu nog ff navragen of mijn zusjes het idee ook leuk vinden... en daarna dan nog iets "lolligs" bedenken om te kunnen doen op die avond....
@ Bubsie: fijn dat alles goed was met de beeb! @ Es: bale dat Naomi niet fit is, beterschap! @ Goldy: thnx @ Laetitia: go collin! leuk idee zo'n stamboom! @ hier: Mark had vanmiddag 38.9, zetpil gehad en goed geslapen vanmiddag maar je merkt totaal niet aan hem dat hij ziek is. Hij speelt, eet, drinkt en is vrolijk. Morgenochtend maar ff afw88 hoe het dan is, hoop koortsvrij anders mag hij niet naar het KDV
Einneh: beterschap! hier: klaar met pinselen en dit is het resultaat... (tis geen picasso maar het kan ermee door )