@ cd, fijn dat het goed gaat en wat een schatje is Eva! @ moederk, Super dat Amin het zo goed doet.. wel zielig die krampjes! En fijn dat je jezelf een stuk beter voelt. @ sam, schattig zo met speldje in dr haartjes hihi.. Hier is de bv terug aant lopen pfffff en dat na steeds overproductie te hebben gehad.. het gaat in een keer kei hard achteruit en meneer is ook nog eens een "luie"drinker omdat hij er nooit moeite voor heeft moeten doen en word nu dus meteen boos als het er niet snel genoeg uit komt.. dus vaak aanleggen lukt ook niet omdat hij dan gewoon niet wil uit bozigheid.. nu ff op inet aant zoeken wat ik kan doen om productie weer op te schroeven
Maar je bent net gestart met werken dus dat zorgt vaak voor dip en rond de 3/4 mnd is ook vaak een bv dip ...
Sam wat een schatje, en die haartjes!! Kleintje erbij, best wennen. Vind sneu voor Kim ook mijn aandacht voor 2 opeens. Heb daar veel moeite mee. Gister kwamen er ook wat traantjes. Eva doet het heel goed, vannacht alleen wakker geweest voor de voeding.
@ sam, en waarvan moet ik hem dan tevreden krijgen? Want als ik hem steeds aan ga leggen (of kolven) dan hebben ze helemaal geen kans om vol te lopen en dan wil hij echt niet als er weinig uit komt.. Tussendoor dan wat uit voorraadje geven? En hoe moet ik het doen als ik moet werken, kan dan echt maar 2 x weg om te kolven.. Nou ging de ochtendvoeding net wel goed. Ff zien hoe de rest van de dag gaat.
ahhh, is ook wel even wennen.. ook voor Kim, maar dat loopt straks vast vanzelf goed. Geniet lekkrr van je kraamtijd want het vliegt voorbij.
Is even doorbikkele Goldy, ook al voelen ze leeg, uurtje zijn ze weer gevuld. Eventueel wat je gekolfd hebt geven met flesje maar echt blijven aanleggen is het beste. Dan heb je het zomaar weer op gang! CD tranen zijn niet erg. En nu helemaal niet! Rustig blijven. En Kim went er ook aan! Zo moeten de andere 2 hier ook wel eens wachten, maar ook Silke ligt wel eens te huilen.. Je kunt niet alles tegelijk!! En neem je rust nu echt hoor!!!
Eva welkom op deze wereld! Dat je maar een mooi, gezond, lang en liefdevol leven tegemoet gaat. x Gaby aka Koekkie
Leuke foto's voorbij zien komen van mooie babies!!! En Sam, aaarghhhh, speldje!!! Geweldig! Lukt hier na bijna 2 jaar nog steeds niet!!! Grrrrrr! CD, herkenbaar hoor! Hier moeten ze ook best eens even wachten, is soms niet leuk voor jezelf maar weet zeker dat het de kinderen helpt in hun latere leven. Op kdv/peuterspeelzaal/school etc moet je soms ook even wachten tot de juf tijd voor je heeft en ik merk bij enig kinderen vaak dat ze dat erg lastig vinden!
Wij hadden een zware avond en nacht. Gisteravond huilde ze 3 uur ontyroostbaasr, en vannacht 2,5 uur. Kim had natuurlijk toen hetzelfde, last van extreme krampen en huilde 6 uur per dag, zo met de verlos overleggen. Misschien op lichtere voeding overgaan. Ik was er erg emotioneel van gisteren, dacht aan de tijd met Kim. Ik zat er toen met Kim aardig doorheen.
O nee toch CD Goed naar je gevoel luisteren hè? Je hebt het eerder mee gemaakt met Kim dus je kunt nu eerder inspringen. Knuffel meis!
CD vervelend meis Maar vergeet niet... Kan ook iets heel anders zijn hè. Snap je wel hoor. Toen Silke eerst een paar keer zo moeilijk insliep was ik ook meteen bang voor wat Rinze toen ook had. Zeg niet dat je je aanstelt ofzo hoor, maar blijf rustig meis! Het komt goed en volg je gevoel!
Vandaag is ze de hele dag rustig, slaapt eigenlijk alleen maar. Ben er weer iets rustiger onder gelukkig. Even een foto van eergister. Kim is zo lief, wil steeds kusjes geven. Als eva huilt zegt ze stil maar baby.
Jaaaa! Eerst aftellen voor mijn verlof. Na deze week nog maar 3 weken werken Ben er zo aan toe. Vind het nu ook wel spannend worden op de een of andere manier. Kom nu toch steeds dichter bij de termijn dat ik in het zkh kwam te liggen met weeën. Begin ook te twijfelen of ik toch bv wil gaan proberen .... Argh rot hormonen!