Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha wat is dat toch hier :p 1e geen bv en 2e twijfelen?? Of had je het met Luca wel geprobeerd??? Dan is het zeker spannend, maar komt vast goed meis!!!

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ cd, mooie foto`s!! Hoop dat de nacht nu beter gaat!

@ dithje. bijna verlof, lekker geniet ervan! En gewoon proberen ;)

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bij Luca helemaal niet geprobeerd.
    Nu twijfel modus... Hoe ervaar jij het Goldy?
    Jij hebt J ook niet gedaan toch en nu wel?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje gewoon proberen, lukt het niet, lukt het niet, Denk wel dat het wat lastiger is omdat je er nog 1 hebt lopen nu. Ik had na de eerste ruime ervaring en kon dus met tweede alles wel tegelijk, lopen, eten koken met kind aan de borst, het kan :p Nee maar gewoon proberen joh! Het is zo fijn!!!

Goldy hoe gaat het nu met de bv?

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ CD: mooie foto's! Hoop dat je vannacht beter kunt slapen!

@ Dithje: proberen kan altijd? Maar jij bent de enige die de keuze kan en moet maken, volg je gevoel!

@ hier ligt D. Al vanaf 20 uur aan de borst.... Als hij te lang los is is het krijsen :$. Al moet ik zeggen we liggen nu op bed en mijn tepel wordt nu als speen gebruikt ;) hoop dat hij zo gaat slapen

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, Wij hadden bij Jayden besloten voor kv en kreeg achteraf twijfels of ik toch geen bv wou proberen. Maar door verhalen (van mensen die nooit bv gegeven hebben;)) zijn we er eigenlijk van af gezien. Maar ik had achteraf echt spijt daarvan en wist toen al meteen dat ik bij een tweede wel bv wou proberen. Ik denk dat het in het begin (in vele gevallen maar hoeft niet altijd natuurlijk) wel flink doorzetten is maar als het eenmaal goed loopt is het super fijn en ook veel makkelijker. Ik ging er ook in van; ik probeer het gewoon en als het niet lukt dan lukt het niet en zijn we zo over op KV. Nu is het bij mij ook niet zonder slag of stoot gegaan maar ben echt blij dat ik vol heb gehouden. Ik had in mijn gedachte om tot 3 maanden bv te geven.. maar dat is het nu bijna en ik wil nog niet stoppen.. Dus hopelijk op naar de 6 maanden.
    Zoals einneh zegt, doe wat voor jou goed voelt. Maar proberen kan je iig altijd ;)

Ik ben alleen niet zo van het openbaar voeden. Jullie wel? Ik heb dat nog nooit gedaan, voel me al ongemakkelijk als er vriendinnen bij zitten..

@ sam, gisteravond geclusterd.. afgelopen nacht 2x gevoed, vandaag gewerkt dus gekolfd.. kolfde wel 2 x 160 cc . Morgen dagje thuis dus even kijken hoe het gaat.

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ einneh, D ook lekker aant clusteren bij mama hihi.. Hopen dat hij daarna lekker goed slaapt!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy top! Ja en wat je vertelt herken ik haha! Dat ongemakkelijk.. Ja t is net bij wie! Maar bij m'n vrienden en Fam. Vind ik t niet erg! Aanleggen op rustig plekje buiten ook niet, maar zal niet gauw ergens in restaurant gaan zitten, dan eerder in pashokje als we shoppen haha!!;)

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

@ Goldy: ik voed overal, ook in het openbaar, je wilt niet weten waar M.ark overal bv heeft gehad ;) (restaurant, winkel, bos enz enz :D)
    Ik loop niet graag met een huilend kind terug naar huis als ik ergens ben, dan vinden mijn borsten ook niet leuk want die reageren heel erg op D.aniël als die huilt ;)

D.aniël is rond 23.15 in slaap gevallen en kwam om 3.30 weer dus dat ging prima! hierna om half 7 weer, maar pas om 7 uur gevoed omdat hij wat moeite had met wakker worden :p

M.ark net naar het KDV gebracht. Dus vandaag alleen met D.aniël. Ik heb de auto (mn man is met zijn heit het land door om wat spullen op te halen) dus even kijken wat ik vandaag ga doen :D

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier vind ik het geen probleem om "openbaar" te voeden.. heb altijd wel iets van een dekentje ofzo bij me die ik over ons heen kan hangen zodat mensen niet specifiek zien wat er allemaal gebeurt ;)

Maar "gewoon" voeden (zonder iets eroverheen zeg maar) waar familie/vrienden bij zitten vind ik vaak ook moeilijk hoor... maar ligt er ook heel erg aan wie er bij zit. Bij mijn ouders en zusjes heb ik daar absoluut geen moeite mee, maar als mijn schoonouders er zijn ofzo vind ik dat al wat moeilijker.

Hier: ontzettend moe en druk.. kom vanmiddag/vanavond nog wel even bijkletsen!

toedels!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Borstvoeding ik zeg doen :D bij dylan heb ik niks kunnen geven door extreme uitputting kwam het niet op gang en bij chayenna heb ik heb dik 13 maanden gegeven. Mijn ervaring is dat het in het begin heftig was maar wij hebben weken lang met spruw gekloot en ik had flinke kloven maar toch was het het allemaal meer dan waar. Goedkoop en altijd bij de hand je hoeft niks mee te nemen van flessen ect...

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Van 18.00 tot 23.30 was ze wakker en was het weer mis, i.o.l met verlos nu andere voeding, de omneo tegen krampjes.
    Ze vond het toch wel erg lang.
    Was er zelf wel rustig onder gister gelukkig.

Vanmorgen met eva onder de douche geweest, even een foto spammen

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heeeeel schattig CD :D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Cd.
    :D

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat liefffffff

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Wat lief! Vervelend van de hevige krampjes hopelijk hebt de andere voeding

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Mooie foto CD! wat een schatje!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ cd, leuke foto, echt schattig! Hopelijk helpt de andere voeding en krijgt ze er minder last van!

Nou de productie lijkt al weer op peil te zijn hihi.. meneertje is weer mooi tevreden en laat er zo`n 3,5/4 uur tussen. Toch nog snel weer goed gekomen gelukkig..
    Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker 2,5 week vrij.. We gaan denk ik een weekend naar oranjestad.. iemand hier ooit geweest?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy, zie je wel ;) !! Komt goed! Wij zijn wel naar speelstad oranje geweest, dat is leuk! ;)

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa gelukkig hihi! Manneke is ook flink gegroeid weer volgens mij dus hij had denk ik gewoon wat meer nodig. Vrijdag naar het cb, ben benieuwd naar gewicht en lengte!

Jaa is daar ook al veel te doen voor Jayden zn leeftijd?
    We wouden eigenlijk naar centerparcs/roompot/landal ofzo maar kregen een tip dat oranjestad heel leuk is voor kinderen.. en kwa prijs zit je ongeveer hetzelfde dus dan lijkt me oranjestad voor Jayden een stuk leuker dan zo`n ander park

Deel Deze Pagina