Dank jullie wel!! 2 alweer! Ze is flink verwend ze vond t super! Gelijk ff een vraag: bestAat er een soort sprong met deze leeftijd?? Djesslyn wil s avonds ineens niet meer in dr eigen bed slapen sinds 3 dagen. Ze raakt helemaal in paniek tot overgeven toe. Klimt uit dr bed en roept alleen maar hoef nie hoef nie. Ze ligt nu in ons bed met john. En dan gaat t wel. Maar zodra ze in dr eigen bed ligt is het paniek. En smiddags gaat het nog wel. Hebben dit al eens meer gehad en was toen na een week over maar zou dit een soort sprong kunnen zijn?
Het is hier ook al een paar weken bal met slapen Bubsie. Luca klimt iedere keer uit bed en gaat dan voor de deur liggen en nep huilen. De ene avond gaat het goed en soms moeten we hem wel 3-5 keer terug leggen. Bij ons helpt het goed om consequent te blijven. Dus kamer binnen lopen, oppakken, terug leggen en weer weg.
Geen idee. Hier is Rinze vaak nog wel een keer wakker savonds, na een knuffel is dat wel weer goed. Weet wel dat hij niet bij ons in bed gaan slapen s avonds want dan wil hij altijd! Dus hij ligt wel eens even bij ons maar gaat dan na 5 min weer terug.
Iemand van jullie toevallig een Mutsy Transporter en enig idee welk meerijdplankje daar achter past? Ben al uren aan het zoeken en kom er echt niet uit. Heb een Mutsy Step Up Board via MP, maar die past dus niet
hey Dithje, ik vind net dit topic hier op de site (had ff gegoogled voor je) http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/326522-meerijdplankje-mutsy-bevestigen.html
Heb net op de site van Lascal gekeken en in de lijst met kinderwagen en buggy's gezocht, maar de Mutsy Transporter staat er niet tussen als passend voor het buggyboard. Wil het wel graag zeker weten..... Argh wat een gedoe!
Spannend! Morgen wordt Marjolein aan haar ogen geopereerd. Brrrr! Madelief voor het eerst alleen aan het logeren. Madelief heeft momenteel ook weinig zin om op bed te gaan trouwens. Verder is NEE een stopwoord (en ze is nog geen 2 ))! Ook is ze nog steeds voor niets of niemand bang. Ze is nu een heel vervelend jongetje van het Kdv de baas . Hij wordt in september 4 en echt veel gedragsproblematiek. Marjolein kon niet tegen hem op, Madeleif pakt hem gewoon bij zijn shirt en zegt...nee. Hij heeft, volgens de leidsters, respect voor haar! De leiding is er heel blij om! Heb gisteren alvast mijn verjaarscadeau gehad ?(en cadeautje voor mijn nieuwe baan), een IPad!!!
Haha geweldig Marj!! Lekker kind !! Hier trouwens ook een echte ik ben 2 en ik zeg- nee peuter Geweldig Monster !! Sterkte morgen, niets aan !! Hopelijk gaat alles goed.. Is het een ingewikkelde/ lange operatie?? En goed cadeau !! I love de Ipad, helaas ook mijn 2 oudste kinderen
Sam, de operatie duurt ongeveer een uur, anderhalf. We zitten nu te wachten, Lein ligt op de ok. Wel spannend hoor, het zijn wel haar ogen... Tja, nee ik ben 2... Hier is het al een poos nee,maar ben nog maar 1!
@ Marj: succes, wat zijn ze precies aan het doen? (heb geloof ik wat gemist... sorry...) Hier ook een 1 jarige die goed nee kan zeggen.... heel erg fijn zo af en toe even een fototje... mem mag strax weer opruimen