Whaha Sam.....zag het net pas, zag super grappig uit Vandaag bij cb geweest met C. Ales was goed, ze weegt 13kg en is 92,3cm lang. Een lange dame.
Laetitia heeft alsnog groen licht gekregen om naar huis te gaan. Zodra de weeen frequenter worden moet ze de vk bellen en gaan ze checken of ze meer ontsluiting heeft. Is dit het geval, dan moet ze terug naar het ziekenhuis en blijven.
@ Lae: jeej schrik , nu maar lekker rustig aan doen meid! hopen dat de kleine nog even blijft zitten! M.ark trakteerd vandaag op het KDV (gisteren even crea bea geweest )
Vanochtend bij vk geweest. Ben weer goedgekeurd. Krijg over 2 weken een liggingsecho. Vk twijfelt over de ligging van baby. Of met hoofdje boven en beentjes helemaal opgeklapt bij hoofd of toch gewoon met hoofdje beneden. Ben benieuwd. Baby is nog niet ingedaald dus heeft nog alle ruimte om te bewegen/draaien. Met Luca gaat het super. Sinds maandag geeft hij opeens aan dat hij moet plassen Komt goed uit met dit mooie weer. Lekker in zijn blootje in de tuin, potje erbij en oefenen maar.
Super Dithje!! Meneertje hier heeft vanochtend zn zwembroek ff volgepoept!!Nog ff spannend dus!! Hopelijk Ligt ze gewoon goed!!!
@dithje hopelijk ligt de kleine bij de echo gewoon goed. Zindelijkheid, c is al enkele weekjes zindelijk al gaat het heel Soms tijdens spelen nog mis. Alleen heeft madam nu wat nieuws doet ze alles uit in bed op helmpje en shirt na en dan plast ze dus dood leuk ff snel in bed grrrr..... Ze zit echt vol ideeën klein draakje hihi
Allereerst gefeliciteerd met alle kinderen die jarig zijn geweest! Hebben jullie nog cadeausuggesties? Madelief wordt over2,5 weken 2, maar ben totaal inspiratieloos! Zowel kleine als grotere cadeautips zijn welkom! We vieren haar verjaardag eerst klein, aangezien we op vakantie zijn. Eind augustus voor het eggie, samen met Ries en mijn verjaardag (ik 3 aug, Ries 5 sep en Madelief 12 aug...) Eindelijk vakantie! Ben de eerste dagen zo ontzettend moe geweest (leek wel zwanger!). Heel veel geslapen...
Kikkert wat een draak !!! Marj, alle (onbewuste) spanningen eruit?? Maar ff lekker bijtanken! Cadeautips: Waterplay? En volgens mij heeft ze alles al HAHA!! Een tasje en bakje en beker voor naar psz?? Of gaat ze daar niet heen?