Sam, thans voor het meedenken! Maar... Aquaplay is hier al (van Robbe) en idd, ze gaat al naar Kdv, dus geen psz! Dacht zelf aan step met 2 wielen achter, stofzuiger (want die is stuk!), goede loopfiets en ik walvisterrein bij vrienden en die hadden zo'n ronde 'schommel', waar je met meerdere in kunt zitten! O ja, ark van Noach van playmobil 123 had ik ook nog uit het intertoysboek gehaald. Idd, alle spanningen en ook dendriet van de afgelopen weken kwamen eruit. Heb weken gedraaid van 60-70 uur + mijn afscheid (wascerg mooi en lief).
@marj ga dan maar lekker genieten van jullie vakantie! Wat betreft cadeau tips, wij hebben voor c. Een zilver armbandje gekocht waar je steeds opnieuw zilveren kralen in kan doen. hier een voorbeeldje ervan http://img.buzznet.com/assets/imgx/6/1/6/0/7/0/1/orig-6160701.jpg Ik lig helaas al klaar wakker in bed tot mijn grote ergernis haha niks voor mij in de vakantie (of de kids zouden al wakker moeten zijn dan is het een ander verhaal). Maar ik schrok ik zag een deken op de bak liggen maar geen man, die was erg laat thuis gisteren of vanacht dus dan gaat hij normaal op de bank liggen om mij niet wakker te maken. Dus ik overal zoeken ligt meneer samen met d. In bed.
Haha kikkert Few!! Grrr hier vanaf kwart over 5 wakker! Jildou heeft iedereen wakker gemaakt met dr gekrijs om een vilten minivlindertje :s!!! Ga slapen zeg! Rinze speelt hier bij ons met iPad, Jildou is aan t dansen op dr kamertje, Silke slaapt hier half! Bleagh wat gezeur en gekrijs om niets!!!
Ja er zijn weinig dingen waar ik een hekel aan heb maar zon scène maken om zoiets, nee daar hoef je niet mee aan te komen bij mij!! Nou ja de zon schijnt, dus we maken er maar weer een fijne dag van! Silke heeft vandaag hopelijk haar dag wel weer! Was gister ook zo sneu!
Echt wel en dan zegt manlief hu?! Jij al aangekleed enz om 7 uur ik zo ja gek hè grrrrrr..... Sam o herkenbaar d. Doe zoiets ook vaker en das niet bevorderlijk voor de ochtend sfeer in huis. We gaan nu lekker ontbijten bij Ikea en ff nieuwe gordijnen halen en dan lekker genieten van Het weertje
Ow lekker vroeg Sam! Een voordeel het was nog niet zo warm Hier de boodschappen alweer binnen. M.ark is jarig dus feest vandaag! Gisteren naar CB geweest met D..aniel 56 cm en5048 gram (bij geboorte 3325 ) gaat goed Zo zal even het huis opruimen.... Krijgen vanmidddag visite
spannend dithje! Weet je al of je bv of fv wil geven? Wat knap van Luca! Einneh, Gefeliciteerd met mark! Hier alles goed. Genieten van t weertje en morgen gaan we een weekendje naar vakantie/speel park oranje.
Gefeliciteerd met Mark Einneh! Ga bv proberen Goldy. Zie wel waar het schip strand... Heb je al meer duidelijkheid over je contract?
Hallo dames! Hopeliijk blijft de kleine van Lae nog even zitten.. Leuke foto's CD! Verder vanalles gelezen maar blijft nog niet zoveel hangen.. Hier ook alles prima! Amin woog bij de geboorte 3450 gr. en met 3.3 weken woog hij al 4430 gr.! Ook al 56,5 cm dus gaat ook hard hier. Nog even eenn foto van mijn schatjes
Ahh moederk wat lief zeg. Gaat het met je? Einneh zo die is lekker gegroeid zeg Vannacht liet ze 7,5 uur tussen de voeding, echt lekker
Mooie kindjes MoederK!!! Lekker Cd! Hier gisteravond laatste voeding om kwart over 8 en vanochtend half 7 pas weer! Wat een luxe!!!